Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Kolbuszowa: Przeprowadzenie konsultacji/wykładów grupowych dla 11 uczestników sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim
Numer ogłoszenia: 20736 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 744 57 25, faks 17 227 11 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: poradnia.kolbuszowa.pl/pokl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie konsultacji/wykładów grupowych dla 11 uczestników sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w ramach projektu WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim Zamówienie dotyczy realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonej sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów, działającej w: roku szkolnym 2013/2014. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kolbuszowskim poprzez stworzenie do 30.06.2015r. planów wspomagania dla 22 szkół i przedszkoli spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 2) Planowane jest przeprowadzenie 12 godzin, warsztatów/konsultacji grupowych w ramach realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonej sieci współpracy i samokształcenia; 4 spotkania po 3 godziny ( 1 = 60 min.) w terminie do 30.04 2014 roku. 3) Rozpoczęcie warsztatów, konsultacji grupowych w terminie do 7dni od podpisania umowy. 4) Tematem warsztatów, konsultacji grupowych będzie Organizowanie i prowadzenie pracy psychologiczno-pedagogicznej w szkole przedszkolu; w tym pomoc dziecku zdolnemu 3 h, pomoc dziecku niepełnosprawnemu 3h, obowiązki dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły/przedszkola 3h, Istota dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych dzieci i uczniów 3h. 5) Liczba uczestników/uczestniczek dla której prowadzone będą warsztaty, konsultacje grupowe wyniesie 11 dyrektorów. 2. Obowiązki Wykonawcy: Wymagania Zamawiającego w ramach realizacji zadania: 1) Poprzez spotkanie grupowe Zamawiający rozumie - (konsultacje grupowe) mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej zamówieniem. 2) Zamawiający wymaga by spotkanie grupowe prowadziła osoba spełniająca wymogi opisane w pkt. VIII 1 SIWZ. 3) Harmonogram musi być uzgodniony (podpisany) z Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia. 4) Wykonawca będzie realizował zadania zgodnie z harmonogramem ustalonym przez zamawiającego ( harmonogram powinien obejmować również przerwę dla uczestników). 5) Sale i pracownie przewidziane na realizację spotkania grupowego udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie na terenie powiatu kolbuszowskiego. 6) Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 7) Wymaga się od Wykonawcy przekazania każdemu uczestnikowi spotkania grupowego materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym spotkaniem grupowym, w szczególności przedstawianych prezentacji i konspektów. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny - w wersji papierowej lub elektronicznej. Materiały przekazać przed rozpoczęciem poszczególnych spotkań grupowych. 8) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: - dziennika zajęć uzupełnionego w sposób czytelny - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. - listy obecności - listę odbioru materiałów szkoleniowych. 9) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia spotkania grupowego bez zgody Biura Projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy spotkań grupowych oraz osoby szkolące (ekspert- wykazany w załączniku nr 3) . 10) Wykonawca po zakończeniu cyklu spotkań jest zobowiązany w ciągu 5 dni od ich zakończenia przekazać Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w pkt. II, 2 7), 8) SIWZ. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań grupowych, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą : a) stopnień nauczyciela dyplomowanego, b) 10-letnie doświadczenie w pracy psychologiczno-pedagogicznej lub pracy doradcy metodycznego c) wiedzę w temacie, o których mowa w pkt. II; 1,4) SIWZ oraz doświadczenie min 30 godzin szkolenia/konsultacji dla nauczycieli w latach 2010/2013 o tematyce tożsamej lub zbliżonej merytorycznie o których mowa w w pkt. II; 1,4),SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie wykazu osób przez wykonawcę - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (powyższe kwalifikacje muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie w zapisach w załączniku nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. W przypadku gdy osoba/ osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a) Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi. Zmiany postanowień umowy bez stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy będą dokonywane sukcesywnie, tak aby jak najlepiej oddać istotę przedmiotu zamówienia oraz w celu wyeliminowania nieskutecznych zapisów umownych. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.kolbuszowa.pl/pokl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej
ul. 11 Listopada 10,
36-100 Kolbuszowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.