eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja bazy danych standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Warszawa: Modernizacja bazy danych standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia
Numer ogłoszenia: 207343 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 237 00 00, fax. 022 237 00 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy danych standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. opracowanie dokumentacji otwarcia projektu; 2. analizę i badanie istniejącego systemu informatycznego -Krajowy System Szkolenia Zawodowego-; 3. przygotowanie założeń technicznych i technologicznych dla nowej wersji systemu informatycznego; 4. wykonanie oprogramowania nowej wersji systemu informatycznego; 5. sporządzenie dokumentacji technicznej i użytkownika; 6. instalację i przeprowadzenie testów oprogramowania; 7. przeprowadzenie szkoleń; 8. utrzymanie i rozwój bazy danych; 9. promocja projekt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.24.30.00 - Usługi programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.30.00 - Usługi programowania Oryginalny kod CPV: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy usługi polegające na wykonaniu i utrzymaniu systemów informatycznych zbudowanych w technologii wielowarstwowej, wykorzystujących w rozwiązaniu bazę danych ORACLE lub bazy równoważne o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) dysponują zespołem składającym się z minimum 5 osób, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia, spełniających następujące, minimalne warunki: I. kierownik projektu (1 osoba): - legitymuje się wykształceniem wyższym, - posiada min. 3 letnie doświadczenie w analizie, implementacji oraz wdrażaniu systemów informatycznych zbudowanych w technologii wielowarstwowej, - posiada wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami potwierdzoną certyfikatem PRINCE2 lub równoważnym, II) analityk (min. 1 osoba): - legitymuje się wykształceniem średnim, - posiada min. 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu analiz systemów informatycznych zbudowanych w technologii wielowarstwowej, III) programiści (min. 2 osoby): - legitymuje się wykształceniem średnim, - posiada min. 2 letnie doświadczenie w implementacji i wdrażaniu systemów informatycznych zbudowanych w technologii wielowarstwowej, IV) testerzy (min. 1 osoba): - legitymuje się wykształceniem średnim, - posiada min. 2 letnie doświadczenie w testowaniu systemów informatycznych zbudowanych w technologii wielowarstwowej, - posiada wiedzę z zakresu standardów testowania oprogramowania potwierdzoną certyfikatem ISTQB lub równoważnym; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, na załączniku nr 3 do SIWZ; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, na załączniku nr 4 do SIWZ; 6) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest złożenie: 1) dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem kopia). Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; 2) dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 oraz 3 przez każdego z tych Wykonawców; 3) dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 4, 5 oraz 6 wspólnie dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4. Dokument, o którym mowa w ust. 3 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Zarządzanie projektem - 25
  • 3 - Koncepcja promocji projektu - 10
  • 4 - Projekt funkcjonalności systemu - 10
  • 5 - Wykorzystanie systemu zarządzania bazą danych typu Open-Source - 5
  • 6 - Dostosowanie systemu do korzystania przez osoby niepełnosprawne - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.