eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › dostawa samochodów terenowo-osobowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Zakopane: dostawa samochodów terenowo-osobowych
Numer ogłoszenia: 207234 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ul. Piłsudskiego 65, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2061550, fax 018 2061550 wew. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów terenowo-osobowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych samochodów terenowo-osobowych, rok produkcji 2007, przystosowanych do ratownictwa górskiego tj. do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach górskich oraz ratowników, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych, wyposażonych w sygnalizację świetlno- dźwiękową pojazdów uprzywilejowanych, spełniających warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn.zm.). 2. Parametry przedmiotu zamówienia: Samochód terenowo-osobowy Nadwozie: zamknięte 5 drzwiowe, umożliwiające umieszczenie wewnątrz kabiny za przedziałem kierowca-pasażer noszy do transportu poszkodowanego o długości 200 cm. Kolor nadwozia: czerwony RAL 3000. Konstrukcja: na ramie nośnej. Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg. Silnik: pojemność powyżej 2000 cm³, zapłon samoczynny, moc minimum 90 kW. Napęd: stały napęd na cztery koła, podwójny zakres przełożeń, blokada centralnego mechanizmu różnicowego, manualna skrzynia biegów. Bezpieczeństwo: ABS/ETC z możliwością wyłączenia. Właściwości trakcyjne: kąt natarcia min. 40 stopni, kąt zjazdy min. 30 stopni, głębokość brodzenia min. 500 mm, prześwit min. 300 mm, ładowność min. 900 kg. Układ kierowniczy: ze wspomaganiem. Miejsca siedzące: 5 z możliwością zwiększenia do 8. Wyposażenie: - Wyciągarka min. 5 400 kG lina stalowa 30 m z mocowaniem i instalacją elementów (w komplecie sterowanie pilotem), - Zestaw pomocniczy wyciągarki (rolki kierunkowe, opaska, szekle, hak), - Krata czołowa stalowa z osłonami reflektorów + osłony rurowe błotników przednich, - Ażurowe osłony kloszy lamp przednich i tylnych, - Progi boczne (typu płoza), - Belka sygnalizacyjna z zestawem rozgłoszeniowym i syreną + ażurowa osłona zabezpieczająca, - Tylna lampa stroboskopowa, - Lampy stroboskopowe (2 szt.) za kratą czołową, - Linki odciągowe (od kraty czołowej do bagażnika dachowego), - Bagażnik dachowy z aluminiowym pojemnikiem transportowym(na całej długości dachu), - Drabinka do komunikacji z bagażnikiem dachowym, - Ławki w przedziale transportowym do awaryjnego transportu 4 osób, - Dostosowanie tylnej części pojazdu do transportu noszy, - Nagrzewnica niezależna zasilana paliwem ze zbiornika pojazdu, - Dodatkowe oświetlenie wnętrza w części tylnej (nad noszami), - Dodatkowe oświetlenie powierzchni znajdującej się za pojazdem, - Osłony spodu silnika, - Osłony drążków kierowniczych, - Osłony główek mostków, - Nakładki górne przednich błotników, - Zawiesie koła zapasowego wsparte na ramie pojazdu, - Podnośnik high-lift z mocowaniem, - Oznakowanie (folia), - Pomocnicze poduszki pneumatyczne sprężyn tylnych z instalacją sterującą, - Drążek stabilizatora tylnego zawieszenia, - Radioodtwarzacz z głośnikami i anteną, - Przystosowanie instalacji elementami do montażu radiotelefonu. 3. Wykonawca jest zobowiązany udzielić następującej gwarancji: - na samochód 3 lata lub 100 000 km, - na perforację nadwozia 6 lat bez limitu przebiegu, - naprawy gwarancyjne na terenie kraju w nieprzekraczalnym terminie 7 dni. 4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania pojazdów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Oryginalny kod CPV: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10.000 zł należy wnieść wg zasad określonych w siwz.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał, co najmniej 2 dostawy o charakterze i wartości odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji; 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; (należy wypełnić załącznik nr 4 do specyfikacji); 7. wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu wraz z opisem technicznym do celów homologacyjnych potwierdzający parametry techniczne opisane w pkt 3 siwz; 8. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 9. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji). 10. dowód wniesienia wadium. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 11.2) pkt 1, 2 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 11.2) pkt. 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.1) lit. a i c) oraz pkt 11.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 11.1) lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 11.1 i 11.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 15. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę : - Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy. W zakresie warunku określonego w pkt III.2) Warunki udziału w postępowaniu - pkt 2 wykonawcy wspólnie mają udowodnić, iż spełniają ten warunek. - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1, 2, 3,4,5 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych . - Wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopr.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny 34-500 Zakopane ul. Piłsudskiego 65.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 15:30, miejsce: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny 34-500 Zakopane ul. Piłsudskiego 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.