eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 3811P w miejscowości Adamowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Wolsztyn: Przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 3811P w miejscowości Adamowo
Numer ogłoszenia: 207216 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157860 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3845643, faks 068 3843538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 3811P w miejscowości Adamowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podstawowe parametry obiektu: Ustrój nośny Przedmiotowy obiekt to trójprzęsłowy wiadukt drogowy o konstrukcji nośnej przęseł skrajnych w postaci sklepień łukowych ceglanych, a przęsła środkowego (nad linią kolejową) w postaci dwublachownicowego nitowanego dźwigara stalowego z rusztem poprzecznic i podłużnic. Pod względem statycznym przęsła skrajne pracują jak konstrukcja łukowa, a przęsło środkowe jak belka jednoprzęsłowa swobodnie podparta. Wiadukt usytuowany jest w ciągu drogi powiatowej nr 3811 w miejscowości Adamowo (niedaleko Wolsztyna) i przekracza czynną linię kolejową o dwóch torach. Kąt skrzyżowania osi drogi i osi torów kolejowych wynosi 80o. Całkowita długość wiaduktu wynosi 35,70 m, przy czym na wielkość tą składają się długości trzech przęseł, które wynoszą odpowiednio 10,85 m + 14,00 m + 10,85 m. Szerokość obiektu na przęsłach skrajnych wynosi 8,14 m, a w przęśle środkowym 7,0 m. Obiekt połączony jest z dojazdami bezdylatacyjnie. Przęsła skrajne Konstrukcję nośną przęseł skrajnych wiaduktu stanowi ceglane sklepienie łukowe o grubości 50 cm i promieniu wewnętrznym łuku 475 cm. Sklepienie oparte jest przypuszczalnie na ławach fundamentowych. Na obu podporach pośrednich łuki sklepienia w połączeniu ze ściankami pachwinowymi przechodzą w ceglane korpusy filarów stanowiących podparcie dla przęsła środkowego. Nie jest znana głębokość posadowienia ław fundamentowych, na których opierają się przęsła skrajne od strony dojazdów do obiektu. Na górnej części sklepienia ceglanego prawdopodobnie była ułożona warstwa izolacji przeciwwilgociowej, która w dniu dzisiejszym już nie spełnia swojej podstawowej roli. Przęsło środkowe Dźwigary główne w przęśle środkowym to dwie blachownice stalowe o wysokości 1220 mm. Na konstrukcję blachownicy składa się środnik z blachy o grubości 12 mm oraz pas górny i dolny w postaci pary kątowników 2xL100x110x12 mm. Pasy blachownicy w części środkowej wzmocnione są nakładkami z blachy 270x12 mm. Blachownica na długości usztywniona jest obustronnymi żebrami pionowymi z dwóch par kątowników 80x80x10 mm, usytuowanymi w odstępach co 1,40 m. Wszystkie elementy konstrukcyjne dźwigarów blachownicowych połączone są pomiedzy sobą za pomocą nitów. Dźwigary główne spoczywają na stalowych łożyskach płaskich przesuwnych, zamocowanych do granitowych bloków podłożyskowych usytuowanych na podporach pośrednich. Zakres robót: Po wykonaniu prac budowlanych most będzie posiadał nośność klasy B. Obiekt będzie posiadał następujące parametry techniczne: - długość obiektu 38,28 m - rozpiętość teoretyczna przęsła w osi konstrukcji 23,10 m, - światło poziome 22,50 m, - światło pionowe 5,22 m, - szerokość całkowita pomostu 9,95 m, - szerokość całkowita jezdni 6,00 m, - szerokość chodników 1,50 m i 1,25 m - klasa obciążeń klasa B zgodnie - konstrukcja prefabrykowane belki typu T = 24 m zespolone z żelbetową płytą pomostową, - posadowienie konstrukcja nośna oparta jest na nowych żelbetowych przyczółkach posadowionych na 16 palach żelbetowych CFA o średnicy 50 cm i długościach 7,0m i 8,0 m PRACE ROZBIÓRKOWE NA ISTNIEJĄCYM MOŚCIE ?PRACE MONTAŻOWE Wymagane materiały Wszystkie materiały zastosowane podczas remontu mostu muszą posiadać certyfikat lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatą techniczną. Wszystkie wymagania dotyczące wbudowywanych materiałów zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące integralną część projektu wykonawczego. Zakres robót szczegółowo opisany jest w Przedmiarze robót i w Rozdziale V SIWZ Kosztorys ofertowy, w Specyfikacjach technicznych oraz w Projekcie budowlanym....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zielonogórskie Przedsiębiorstwo Budowy Mostów MOSTY Sp. z o.o., ul. Lotników 3, 65-715 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1181962,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1456335,76

  • Oferta z najniższą ceną: 1456335,76 / Oferta z najwyższą ceną: 4251962,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.