eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Remont drogi powiatowej Nr 1952B Śniadowo-Truszki - Jakać Borki Stare Szabły - Szabły Młode - Jakać Dworna - dr. 677.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Łomża: Remont drogi powiatowej Nr 1952B Śniadowo-Truszki - Jakać Borki Stare Szabły - Szabły Młode - Jakać Dworna - dr. 677.
Numer ogłoszenia: 207212 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161588 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1952B Śniadowo-Truszki - Jakać Borki Stare Szabły - Szabły Młode - Jakać Dworna - dr. 677..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Planowana inwestycja ma na celu remont drogi polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej jezdni, chodników o nawierzchniach utwardzonych, poboczy żwirowych i zjazdów o nawierzchniach utwardzonych a także usprawnieniu odwodnienia oraz bezpieczeństwa ruchu. Projektuje się drogę o przekroju szlakowym z jezdnią o szerokości 5,0m i obustronnymi poboczami o szerokościach po 1,0m oraz o przekroju półulicznym z jezdnią o szerokości 5,5m. W przekroju półulicznym po stronie lewej wykonany będzie chodnik o szerokości 1,5m a po stronie prawej pobocze żwirowe o szerokości 1,0m. Odwodnienie drogi przewiduje się metodą powierzchniowego spływu naturalnymi spadkami terenu oraz projektowanymi ściekami na trawiaste powierzchnie pasa drogowego. W ramach przedsięwzięcia przewiduje się remont istniejących przepustów. Wysokościowo droga nawiązana będzie do istniejącego ukształtowania terenu a niweleta drogi poddana będzie jedynie nieznacznej korekcie. W ramach przedsięwzięcia nie przewiduje się wycinki istniejącego zadrzewienia. Planowane są roboty rozbiórkowe polegające na rozbiórce: nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach, istniejącego przepustu pod koroną drogi, części istniejącego oznakowania pionowego. Inwestycję podzielono na dwa zadania: 1.Odcinek I Szabły Młode - Stare Szabły w lok. rob. km 2+680,00 - 4+844,00, 2.Odcinek II w m. Szabły Młode w lok. rob. km 4+844,00 - 5+480,00. ZADANIE NR 1 1.Odcinek I Szabły Młode - Stare Szabły w lok. rob. km 2+680,00 - 4+844,00 1) Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: - klasa techniczna drogi (L), - prędkość projektowa 40 km-h,- ruch KR1, - szerokość korony drogi 7,0 m w km 2+680,00 - 4+634,10,- szerokość jezdni 5,0 m w przekroju szlakowym w km 2+680,00 - 4+634,10,- szerokość korony drogi 8,0 m w km 4+634,10 - 4+844,00,- szerokość jezdni 5,5 m w przekroju półulicznym w km 4+634,10 - 4+844,00, - pobocza szer. 1,0 m (w km 4+643,10 - 4+662,70 - 0,75 m) spadek jednostronny 6 %,- spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%,- spadek jezdni na łukach wg wyliczeń ich parametrów. 2) Zaprojektowano przekroje poprzeczne i normalne:a) Jezdnia Projektuje się remont jezdni o szerokości - 5,0 m w przekroju szlakowym z poboczami o szerokości po 1,0 m oraz jezdnia o szerokości 5,5 m z poboczem o szerokości 1,0 m po stronie prawej. Spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%, na łukach wg parametrów załączonych wyliczeń łuków, poboczy 6%. Projektowany pas nawierzchni bitumicznej dopasowano w możliwie maksymalnym stopniu do istniejącej nawierzchni wykorzystując ją jako podbudowę. b)Pobocza- Pobocza wyremontowane będą żwirem o szerokości 1,0 m gr. 10 cm. Na odcinkach gdzie rów umocniono prefabrykatami żelbetowymi w km 4+643,10 - 4+662,70 pobocze o szerokości 0,75 m należy umocnić prefabrykowanymi płytami ażurowymi typu EKO z zasypką żwirową. Na odcinkach gdzie zastosowano prefabrykowane ścieki korytkowe szerokość pobocza za ściekiem 1,0 m. Spadki poprzeczne poboczy jednostronne 6%. c)Wjazdy gospodarcze - Remont wjazdów na posesje zaprojektowano w dostosowaniu do istniejącego zagospodarowania działek przyległych do drogi o szerokości 5,0 m i 6,0 m. Długość zjazdów do linii chodnika lub granic pasa drogowego lub styku z istniejącym ogrodzeniem. Nawierzchnie zjazdów do pól w km 2+680,00 - 4+553,00 przewidziano żwirowe zaś do posesji od km 4+553,00 do km 4+844,00 o nawierzchni bitumicznej. d)Konstrukcje nawierzchni Uwzględniając stan istniejący należy wykonać konstrukcję nawierzchni jak dla ruchu KR1 na podłożu G1 o module sprężystości nie mniejszym niż 100 MPa - zgodnie z warunkami technicznymi jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie następująco: Km 2+680,00 - 4+619,30 -istniejąca nawierzchnia zagęszczona, -wyrównanie ist. nawierzchni kruszywem łamanym śr. gr. 10cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, Km 4+619,30 - 4+844,00 -podłoże G1, -podbudowa gr. 20 cm z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie powstałej z recyklingu głębokiego na zimno istniejącej nawierzchni asfaltowej, istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego stab. mechanicznie gr. 10 cm oraz rozścielonej warstwy kruszywa łamanego gr. 5 cm na nawierzchni bitumicznej i 10 cm na poboczach -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, Konstrukcja nawierzchni zjazdów: -grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm RM-2,5 MPa, -podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm,-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. e)Odwodnienie-Odwodnienie zostanie przeprowadzone systemem powierzchniowego spływu wód, projektowanymi spadkami i naturalnym ukształtowaniem terenu do istniejących cieków wodnych. W km 2+680,00 - 4+288,00 po obu stronach drogi projektuje się odtworzenie rowów przydrożnych o przekroju trójkątnym. Na odcinku tym należy wymienić przepusty na zjazdach z rur śr. 40cm L-7,0m ze ściankami czołowymi. Projektuje się remont istniejącego przepustu w km 3+759,00 poprzez wymianę rur O80cm L-9,0m i wykonanie żelbetowych ścianek czołowych. Projektuje się ścieki korytkowe z elementów prefabrykowanych przy jezdni na odcinkach: - km 4+574,00 - 4+639,00 str. Lewa- km 4+588,20 - 4+639,00 str. Prawa Odprowadzenie wód ze ścieków korytkowych przewidziano do wpustów studzienek deszczowych i dalej do rowów. Studzienki ściekowe z osadnikiem i wpustami ulicznymi należy wykonać w km: - km 4+639,10 po obu stronach jezdni - przykanaliki o 0,26m, L -1,0 m i 5,6 m, - km 4+813,00 str. lewa - przykanaliki o 0,26m, L -7,0 m. Odprowadzające wody do istniejących rowów i na teren pasa drogi. Wylot przykanalików do rowów należy obetonować zaś na wylotach pozostałych kolektorów należy zastosować prefabrykat. Wody odprowadzane będą do istniejących urządzeń. Od skrzyżowania z drogą dojazdową do km 4+680,90 na odcinku 44,0 mb oraz na części odcinka dł. 9,0 mb drogi dojazdowej po stronie prawej należy umocnić rów prefabrykatami korytkowymi. Na zjeździe do posesji; bud. mieszkalny nr 36, należy wymienić przepust z rur HDPE typu Pecor Optima śr. 40cm, L-10 m. Wylot i wlot przepustu należy obetonować w nawiązaniu do prefabrykatów umocnienia rowu. f)Organizacja ruchu W związku z remontem drogi nie wprowadza się istotnych zmian w istniejącym oznakowaniu ruchu. Przewiduje się wymianę części tablic i słupków znaków oraz uzupełnienie oznakowania na początku trasy o znaki A - 12a. ZADANIE NR 2 1.Odcinek II w m. Szabły Młode w lok. rob. km 4+844,00 - 5+480,00 1)Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:- klasa techniczna drogi (L),- prędkość projektowa 40 km/h,- ruch KR1,- szerokość korony drogi 8,0 m w km 4+844,00 - 5+480,00,- szerokość jezdni 5,5 m w przekroju półulicznym w km 4+844,00 - 5+480,00, - chodniki szerokości 1,5 m ze spadkiem jednostronnym 2% w kierunku jezdni,- pobocza szer. 1,0 m, spadek jednostronny 6 %,- spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%,- spadek jezdni na łukach wg wyliczeń ich parametrów.2)Zaprojektowano przekroje poprzeczne i normalne:a)Jezdnia Projektuje się remont jezdni o szerokości 5,5 m w przekroju półulicznym z chodnikiem szerokości 1,5 m po stronie lewej i poboczem o szerokości 1,0 m po stronie prawej. Spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%, na łukach wg parametrów załączonych wyliczeń łuków, poboczy 6%. Projektowany pas nawierzchni bitumicznej dopasowano w możliwie maksymalnym stopniu do istniejącej nawierzchni wykorzystując ją jako podbudowę. b)Chodniki i pobocza W km 4+844,00 - 5+480,00 oraz w km 4+643,10-4+844,00 po stronie lewej wykonany będzie chodnik o szerokości 1,5 m o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego i gruntu stabilizowanego cementem. Chodnik usytuowany będzie bezpośrednio przy jezdni i oddzielony od niej oznakowaniem poziomym grubowarstwowym. Spadek podłużny wg. niwelety drogi, poprzeczny jednostronny 2% w kierunku jezdni. Pobocza wyremontowane będą żwirem o szerokości 1,0 m gr. 10 cm. Na odcinkach gdzie zastosowano prefabrykowane ścieki korytkowe szerokość pobocza za ściekiem 1,0 m. Spadki poprzeczne poboczy jednostronne 6%. 3)Wjazdy gospodarcze Remont wjazdów na posesje zaprojektowano w dostosowaniu do istniejącego zagospodarowania działek przyległych do drogi o szerokości 5,0 m i 6,0 m. Długość zjazdów do linii chodnika lub granic pasa drogowego lub styku z istniejącym ogrodzeniem. Nawierzchnie zjazdów przewidziano o nawierzchni bitumicznej. 4)Konstrukcje nawierzchni Uwzględniając stan istniejący należy wykonać konstrukcję nawierzchni jak dla ruchu KR1 na podłożu G1 o module sprężystości nie mniejszym niż 100 MPa - zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie następująco:Km 4+844,00 - 4+921,00 oraz 5+000,00 - 5+107,70 -istniejąca nawierzchnia brukowa wyrównana kruszywem łamanym gr. 8 cm, -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. gr. 4 cm,-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,Km 4+921,00 - 5+000,00 -grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm RM -2,5 MPa, -podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,Km 5+107,70 - 5+480,00 -istniejąca nawierzchnia bitumiczna, -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. gr. 4 cm,-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. Na odcinku drogi w km 4+844,00 - 5+480,00 po obu stronach istniejącej jezdni należy wykonać poszerzenia podbudowy o szerokościach śr. po 0,5 m. Podbudowę na poszerzeniach należy wykonać z kruszywa łamanego gr. 20 cm oraz gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm o RM -2,5 MPa. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: -grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm RM-2,5 MPa,-podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm,-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. Konstrukcja nawierzchni chodników:-grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm RM-2,5 MPa,-podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm,-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm. 5)Odwodnienie Odwodnienie zostanie przeprowadzone systemem powierzchniowego spływu wód, projektowanymi spadkami i naturalnym ukształtowaniem terenu do istniejących cieków wodnych.Projektuje się remont istniejącego przepustu w km 4+958,80 poprzez wymianę rur O80cm L-9,0m i wykonanie żelbetowych ścianek czołowych. Na przepuście tym należy wykonać wpusty deszczowe uliczne typu ciężkiego ze studzienkami betonowymi monolitycznymi. Istniejący w km 5+186,30 przepust przewiduje się do rozbiórki. Projektuje się ścieki korytkowe z elementów prefabrykowanych przy jezdni na odcinku:- km 4+929,00 - 4+982,00 str. Prawa Odprowadzenie wód ze ścieków korytkowych przewidziano do wpustów studzienek deszczowych i dalej do rowów. Studzienki ściekowe z osadnikiem i wpustami ulicznymi należy wykonać w km:- km 4+958,80 na przepuście po obu stronach jezdni,- km 5+163,00 po stronie prawej - przykanaliki o 0,315m, L-5,0 m, - km 5+165,00 str. lewa - przykanaliki o 0,315m, L-5,6 m, - km 5+208,00 str. prawa - przykanaliki o 0,315m, L-44,0 m, - km 5+370,00 str. lewa - przykanaliki o 0,26m L-7,0 m. Odprowadzające wody do istniejących rowów i na teren pasa drogi. Wylot przykanalików do rowów należy obetonować zaś na wylotach pozostałych kolektorów należy zastosować prefabrykat. Wody odprowadzane będą do istniejących urządzeń. 6)Organizacja ruchu W związku z remontem drogi nie wprowadza się istotnych zmian w istniejącym oznakowaniu ruchu. Przewiduje się wymianę części tablic i słupków znaków oraz uzupełnienie oznakowania na końcu trasy o znaki A - 12a. Planuje się także wykonanie oznakowania poziomego - grubowarstwowego.Istniejące sieci telekomunikacyjne pod nawierzchnią jezdni i zjazdów należy zabezpieczyć rurami osłonowymi dwudzielnymi Arot 140. UWAGA - Wykonawca udzieli gwarancji na zadanie nr 1 na okres 36 miesięcy. Przy czym Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia i protokólarnym jego odbiorze zezwoli na wejście w pas drogowy wykonawcy zadania nr 2 (w przypadku wykonywania zadania nr 1 oraz nr 2 przez dwóch oddzielnych wykonawców) w celu wykonania chodnika od km 4+643,10 - 4+844,00. Zasadnym jest, iż odcinek przekazany dla wykonawcy zadania nr 2 w celu prowadzenia robót związanych z wykonaniem chodnika o którym wyżej mowa, będzie wyłączony spod gwarancji której udzielił pierwszy wykonawca, tj; wykonawca zadania nr 1. Tym samym wykonawca zadania nr 2 który będzie wykonywał chodnik, zobowiąże się do obwarowania gwarancją w/w inwestycję (tj; chodnik) przez okres 36 miesięcy.Powyższy zapis nie dotyczy przypadku wykonania dwóch zadań: tj; zadania nr 1 oraz zadania nr 2 przez jednego wykonawcę. W wartość ofertową kosztorysu należy również uwzględnić koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe:1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2Roboty drogowe 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odcinek I Szabły Młode - Stare Szabły w lok. rob. km 2+680,00 - 4+844,00. Inwestycja dofinansowana w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych- dotyczy Części 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIK-PROJEKT Sp. z o.o, ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1185743,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 967194,34

  • Oferta z najniższą ceną: 967194,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1190970,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Odcinek II w m. Szabły Młode w lok. rob. km 4+844,00 - 5+480,00.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIK-PROJEKT Sp. z o.o, ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604384,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 495128,81

  • Oferta z najniższą ceną: 495128,81 / Oferta z najwyższą ceną: 617338,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.