eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Prenumerata czasopism zagranicznych oraz baz danych w roku 2013 dla Biblioteki Głównej Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Kielce: Prenumerata czasopism zagranicznych oraz baz danych w roku 2013 dla Biblioteki Głównej Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 207207 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, faks 041 3443874,041 3424140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata czasopism zagranicznych oraz baz danych w roku 2013 dla Biblioteki Głównej Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa i czasopism zagranicznych oraz baz danych w roku 2013 dla Biblioteki Głównej Politechniki Świętokrzyskiej wg. załączonych wykazów - załącznik 1, 2 wraz z dokonywaniem wszelkich formalności i opłat odprawy celnej. Dostawa oryginałów czasopism w wersji drukowanej z uwzględnieniem ewentualnego bezpłatnego dostępu do wersji elektronicznych oraz nieprzerwany dostęp do czasopism w wersji on-line i baz. Czasopisma w wersji drukowanej i elektronicznej oraz naukowe baz danych muszą być wycenione i zamówione dla Biblioteki (w ramach prenumeraty dla instytucji). Usługa składania reklamacji musi być dostępna w trybie online z możliwością uzyskania potwierdzenia jej złożenia. Wykonawca zobowiązany jest reagować na monity Zamawiającego sygnalizujące braki kompletności rocznika w czasie niezbędnym tylko na reklamację u wydawcy. Dostawa czasopism drukowanych musi być realizowana w trybie dostawy skonsolidowanej, tzn. przesyłki muszą być kontrolowane i rejestrowane przez Wykonawcę i dystrybuowane z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego wraz z dowodami dostaw. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego w formie pisemnej o wszelkich zmianach wydawniczych dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wydawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, zeszyty specjalne, itp.) Dostęp do czasopism elektronicznych i naukowych baz danych online powinien być niezależny od stosowanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego komputera. Wykonawca będzie sporządzał i dostarczał statystykę wykorzystania źródeł elektronicznych lub umożliwi samodzielny dostęp do statystyk za wybrany okres (całkowita liczba wejść, całkowita liczba wyszukiwań, całkowita liczba pobranych pełnych tekstów) Prenumerata czasopism w wersji elektronicznej z prawem do archiwizacji prenumerowanych roczników, powinna być potwierdzona licencją lub innym dołączonym dokumentem. Licencje muszą być dostarczone w oryginale i w tłumaczeniu na język polski. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy czasopism zgodnie z cyklem wydawniczym. W przypadku nie zrealizowania dostaw w terminie określonym w pkt. IV lub otrzymania wadliwych egzemplarzy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia reklamacji u wydawcy i niezwłocznego dostarczenia brakujących lub wolnych od wad egzemplarzy czasopism lecz nie później niż w terminie do 6 tygodni (dotyczy czasopism z krajów unii europejskiej) lub do 8 tygodni (dotyczy czasopism spoza unii europejskiej) licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. Kopię zgłoszenia reklamacji Wykonawca niezwłocznie przesyła Zamawiającemu. Przesłane Zamawiającemu czasopisma, które nie są objęte niniejszą umową, traktowane są jako dostawy czasopism bezpłatnych, tzw. gratisów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku spełnienia warunków określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, uzna się Wykonawcę, który : w ciągu 3 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oferty i załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek Laura, pokój nr 105 (Dział Zamówień Publicznych)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek Laura, pokój nr 105 (Dział Zamówień Publicznych)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.