eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO POSTĘPOWANIE NR 1 / Ż /2011 DOTYCZĄCE DOSTAW MIĘSA I WĘDLIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Koszalin: OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO POSTĘPOWANIE NR 1 / Ż /2011 DOTYCZĄCE DOSTAW MIĘSA I WĘDLIN
Numer ogłoszenia: 207204 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159688 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3475200, faks 094 3410042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO POSTĘPOWANIE NR 1 / Ż /2011 DOTYCZĄCE DOSTAW MIĘSA I WĘDLIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i wyrobów mięsnych, które wg Wspólnego Słownika Zamówień należą do grupy15100000-9 oraz 15400000-2. Artykuły spożywcze objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych. Wędliny oraz mięso winny mieć termin przydatności nie krótszy niż 5 dni (przechowywane w warunkach chłodniczych),a wyroby podrobowe winny mieć termin przydatności nie krótszy niż 48h licząc od dnia zrealizowania dostawy. Wszystkie artykuły mają mieć barwę swoistą dla danego wyrobu, osłonki nie mogą odchodzić od farszu, niedopuszczalna jest barwa szarozielona oraz zawilgocenie osłonki. Dowóz dostaw gwarantuje wykonawca własnym środkiem transportu, który posiada stosowne decyzje administracyjne wydane przez urzędowe organy kontroli żywności, w terminie podanym przez zamawiającego. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i jakościowy dostarczanych produktów do magazynów żywnościowych znajdujących się na terenie zakładu zamawiającego. Każdy dostarczany produkt musi posiadać oznakowanie zgodnie z zapisami rozdziału 11 działu II ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225 ze zmianami). Wykonawca dostarcza przy każdej dostawie Handlowy Dokument Identyfikacyjny oraz na każde żądanie zamawiającego atestaty jakości (lub certyfikaty jakości, jeżeli takie posiada). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania, badania dostarczanego towaru pod względem spełniania wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w badanym towarze koszty badania pokrywa dostawca. Część I Lp. Nazwa artykułu Ilość w kg Kod CPV 1 Blok drobiowy 1000 15131120-2 2 Boczek mielony 1000 15131120-2 3 Kaszanka 750 15131134-3 4 Kiełbasa biała parzona 900 15131120-2 5 Kiełbasa studencka 900 15131120-2 6 Kiełbasa mortadela 800 15131120-2 7 Kiełbasa jarmarczna 800 15131120-2 8 Kiełbasa kanapkowa 800 15131120-2 9 Kiełbasa krakowska parzona 100 15131120-2 10 Kiełbasa ogniskowa 900 15131120-2 11 Kiełbasa parówkowa drobiowa 800 15131120-2 12 Kiełbasa pasztetowa 800 15131120-2 13 Kiełbasa popularna 1000 15131120-2 14 Kiełbasa popularna drobiowa 100 15131120-2 15 Kiełbasa szynkowa drobiowa 100 15131120-2 16 Kiełbasa szynkowa wieprzowa 120 15131120-2 17 Kiełbasa śląska 100 15131120-2 18 Kiełbasa śniadaniowa 800 15131120-2 19 Kiełbasa zwyczajna drobiowa 800 15131120-2 20 Kiszka ziemniaczana 1000 15131120-2 21 Metka 550 15131120-2 22 Pasztet pieczony 800 15131120-2 23 Podgardle wędzone 800 15131600-1 24 Polędwica z indyka 100 15131120-2 25 Salceson czarny 700 15131120-2 26 Salceson włoski 700 15131120-2 27 Serdelki drobiowe 900 15131120-2 28 Szynka gotowana 100 15131120-2 29 Szynka mozaika 100 15131120-2 Część II Lp. Nazwa artykułu Ilość w kg 1 Karkówka z/k 1300 15113000-3 2 Mięso gulaszowe wieprzowe 3500 15100000-9 3 Smalec wieprzowy 800 15412100-0 4 Wątroba wieprzowa 900 15114000-0 Cześć III Lp. Nazwa artykułu Ilość w kg 1 Żołądki drobiowe 800 15114000-0 2 Mięso gulaszowe drobiowe 3000 15100000-9 3 Serca drobiowe 800 15114000-0.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wędliny wieprzowe i drobiowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rzeźnictwo Wędliniarstwo Tomasz Lubik, Góra 46,, Sieraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95087,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127173,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: mięso i podroby wieprzowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fermapol Sp.z o.o., Smardzko 41,, Świdwin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37837,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37704,76

  • Oferta z najniższą ceną: 37704,76 / Oferta z najwyższą ceną: 66500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: mięso i podroby drobiowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agro-Handel Sp. z o.o., Mościszki 18,, Krzywiń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33580,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36554,29

  • Oferta z najniższą ceną: 36554,29 / Oferta z najwyższą ceną: 46424,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.