eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Budowa ulicy K.K. Baczyńskiego w Namysłowie wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Namysłów: Budowa ulicy K.K. Baczyńskiego w Namysłowie wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem
Numer ogłoszenia: 207176 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy K.K. Baczyńskiego w Namysłowie wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: 1.Roboty pomiarowe w terenie równinnym. 2.Karczowanie krzaków i podszyć średnich. 3.Roboty ziemne w gruncie kat. III-IV z odwiezieniem urobku na odległość 5 km. 4.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne. 5.Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 20 cm pod drogi i zjazdy. 6.Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm pod chodnik. 7.Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 8 cm pod chodnik. 8.Wykonanie podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego grub. 20 cm pod drogi i zjazdy. 9.Skropienie podbudowy asfaltem. 10.Ułożenie krawężników wibroprasowanych betonowych 15 x 30 ( w tym łukowych R - 10 m) na ławie betonowej z oporem B - 15. 11.Ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 12.Wykonanie podbudowy zasadniczej grub. 7 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej standard I. 13.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 6 cm standard I. 14.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 5 cm standard I. 15.Chodniki z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na warstwie podsypkowej z miału kamiennego grub. 3 cm. 16.Przepust rurowy pod zjazdem z rur polipropylenowych na ławie żwirowej ze ściankami czołowymi z betonu B - 20 o średnicy 50 cm. 17.Ścieki z elementów betonowych typu ACO grub. 15 cm na ławie betonowej B - 15. 18.Podłączenie ścieku do sieci kanalizacyjnej z rur PCV 100 mm. 19.Wykonanie palisady z kołków lub słupków średnicy 7 - 9 cm wbitych na głębokość 1.20 m w gruncie kat. I-III. 20.Oczyszczenie rowów z namułu grubości 20 cm z wyprofilowaniem dna i skarp. 21.Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi wielootworowymi. 22.Regulacja pionowa urządzeń (zaworów , włazów). 23.Montaż oznakowania pionowego docelowego z folią II generacji o powierzchni do 0.3 m2 (ostrzegawcze, zakazu i nakazu) na słupkach stalowych ocynkowanych O 50 mm. 24.Humusowanie poboczy z ziemi dowiezionej z obsianiem traw. 2) Kanalizacja deszczowa: 1. Roboty pomiarowe w terenie równinnym dla trasy kanalizacji deszczowej. 2. Roboty ziemne - wykopy liniowe i jamiste dla kanału, studni i studzienek w gruncie kat. III-IV na głębokość do 3.0 m, szerokość 0.8-2.5 m oraz w obrębie kolizji z odwiezieniem urobku na odległość 1 km. 3. Pełne umocnienie ścian wykopów liniowych o głębokości do 3 m wypraskami stalowymi w gruncie kat. I-II wraz z rozbiórką (szerokość do 1m). 4. Zasypanie wykopów o ścianach pionowych grunt. kat. IV. 5. Odwiezienie nadmiaru urobku z wykopów na odległość do 10 km. 6. Ułożenie kanału z rur PCV O 400 mm łączonych na uszczelkę na podłożu z pospółki grub. 20 cm. 7. Ułożenie kanału z rur PCV O 315 mm łączonych na uszczelkę na podłożu z pospółki grub. 20 cm. 8. Ułożenie kanału z rur PCV O 250 mm łączonych na uszczelkę na podłożu z pospółki grub. 20 cm. 9. Przykanaliki z rur PCV O 200. 10.Wykonanie studni rewizyjnych systemowych średnicy 630 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego. 11. Wykonanie studni rewizyjnych systemowych średnicy 800 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego. 12.Wykonanie studzienek ściekowych betonowych średnicy 500 mmm z osadnikiem bez syfonu. 13.Drenaż - podsypka filtracyjna z piasku z zakupu na obsypanie rurociągu wraz z zagęszczeniem. 14.Próby szczelności kanału dla każdego z odcinków. 3) Oświetlenie: 1.Roboty ziemne dla rowów kablowych i słupów w gruncie kat. III-IV głębokość wykopu 0.8 m, szerokość 0.4 m. 2.Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego szerokości 0.4 m. 3.Zasypywanie rowów dla kabli gruncie kat. III-IV. 4.Układanie rur osłonowych z PCV o średnicy do 140 mm - 13 odcinków. 5.Ręczne układanie kabli w rowach kablowych - 20 odcinków. 6.Zarobienie na sucho końca kabla 1 - żyłowego o przekroju żył do 50 mm2. 7.Montaż i stawianie słupów oświetleniowych SSO 60/80/3p z fundamentem FB-W150. 8.Montaż przewodów do opraw oświetleniowych- wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m. 9.Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego sodowego na słupach. 10.Montaż układu sterującego oświetleniem wraz z układem opomiarowania zużycia energii elektrycznej. 11.Badanie linii kablowej NN - kabel 4 żyłowy. 12.Badania i pomiary instalacji uziemiającej i skuteczności zerowania. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem robót na obiekcie w celu ujęcia pełnego zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla właściwego sporządzenia kalkulacji i wykonania zamówienia, oraz zapoznania się z istniejącym uzbrojeniem. Wszystkie materiały zastosowane przy wykonaniu w/w robót winny posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (należy dostarczyć Zamawiającemu). Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty protokołu odbioru robót. Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie ze: -szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, -przedmiarem robót, -ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zm), -ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr. 92, poz.881), -ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z póź. zm ), -rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr. 43, poz. 430).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 23.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysiące 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz: Wykonawca, musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję kierownika budowy w zakresie budowy dróg oraz kierowników robót w zakresie instalacji zewnętrznych kanalizacyjnych i instalacji elektrycznych posiadają uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby); Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej podobnej roboty w zakresie nawierzchni drogowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego - do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie rocznego przychodu brutto za ostatni rok obrotowy na poziomie co najmniej wartości brutto przedstawionej w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - Wykonawca, musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję kierownika budowy w zakresie budowy dróg oraz kierowników robót w zakresie instalacji zewnętrznych kanalizacyjnych i instalacji elektrycznych posiadają uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby); wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej podobnej roboty w zakresie nawierzchni drogowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego - do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia); rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (Wykonawca musi wykazać posiadanie rocznego przychodu brutto za ostatni rok obrotowy na poziomie co najmniej wartości brutto przedstawionej w ofercie); aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (262,30 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek B, pokój nr 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.