eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont Głównej klatki schodowej Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego ul. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Warszawa: Remont Głównej klatki schodowej Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego ul. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa
Numer ogłoszenia: 207168 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Głównej klatki schodowej Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego ul. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie klatki schodowej Wydziału Geologii UW. 2.Roboty wykonywane będą w oparciu o zgłoszenie z dnia 19.05.2014 r. Zakres robót - opis przedmiotu zamówienia: 1)Wymiana osprzętu elektrycznego na nowy (włączniki światła), 2)Wymiana kratek wentylacyjnych na nowe, 3)Uzupełnianie kratek wentylacyjnych, 4)Wymiana opraw oświetleniowych, 5)Doprowadzenie instalacji elektrycznej w korytkach do dwóch uszkodzonych opraw oświetleniowych, 6)Reperacja pęknięć płyt g-k poprzez odkrycie i przeszpachlowanie (2,5 piętro), 7)Wybrane instalacje pionowe winny być zabudowane listwami elektroinstalacyjnymi - do ustalenia z administracją które, 8)Wybrane instalacje biegnące w poziomie i po skosie (biegi schodów) winny być schowane w listwach elektroinstalacyjnych, 9)Wybrane instalacje biegnące po biegach schodowych winny być schowane w listwach elektroinstalacyjnych, 10)Wymiana listew elektroinstalacyjnych na nowe których właścicielem jest sekcja komputerowa (parter, 0,5 i 1 piętro), 11)Rurki grzejnikowe winny być pomalowane w kolorze ścian, 12)Rurki grzejnikowe do wysokości cokołów (kolor czarny) powinny być pomalowane w kolorze cokołów, 13)Zabezpieczenie taśmą i folią grzejniki c.o. 14)Zabezpieczyć taśmą i folią windy dla niepełnosprawnych wraz z prowadnicami, 15)Zabezpieczenie gaśnic i zabezpieczenie skrzynek gaśnicowych taśmą i folią, 16)Zabezpieczenie okien i drzwi oraz wykonanie kurtyn na piętrach odcinających zakres prac remontowych, 17)Wygrodzenie i zabezpieczenie terenu prac budowlanych, 18)Barierki wewnętrzne schodów winny być zabezpieczone przeciw uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac spawalniczo - ślusarskich, 19)Barierki wewnętrzne schodów na całej swojej długości powinny być podwyższone. Podwyższenie winno być wykonane z rurek stalowych z mocowaniami stalowymi pomalowane na kolor czarny- UWAGA WYKONANIE PRZEZ SOTO UW (sekcja Obsługi Technicznej Obiektów Uniwersytetu Warszawskiego), 20)Pochwyt zewnętrzny schodów powinien być wymieniony z PCV na pochwyt drewniany - dąb w takim samym kształcie jak pozostałe na klatce schodowej (od strony wewnętrznej klatki), 21)Uchwyty pochwytu zewnętrznego winny być pomalowane w kolorze czarnym, 22)Na czas remontu winny być zdjęte wszystkie tabliczki z drzwi, witryny z plakatami, tabliczki ze ścian, oczyszczone i złożone w magazynie a następnie po remoncie powieszone z powrotem, 23)Przesunięcie automatów z napojami i słodyczami przez właściciela automatów, 24)Odkuć odparzone tynki / wykonać tynkowanie - reperacja, szpachlowanie - przyjęto 3 % malowania, 25)Odkuć odparzone gładzie przy oknach na półpiętrach (glify okienne), 26)Zmycie (usunięcie, skrobanie) starej farby, 27)Gruntowanie starych tynków, 28)Klatki schodowe do słupów włącznie na całą wysokość winny być pomalowane farbą lateksową - do ustalenia z administracją kolor RAL (w kolorze jasny beż), 29)Stropy klatek schodowych do słupów włącznie pomalować na biało farbą lateksową, 30)Ubytki w kamieniu winny być naprawione (masą żywiczną lub kamieniem), 31)Kamień (marmur Morawica) winien być oczyszczony, 32)Ubytki w lastryko winny być naprawione w odpowiednim kolorze (czarne) 33)Oczyszczenie lastryka, 34)Oczyścić cokoły z lastryka czarnego, 35)Zabezpieczyć lastryko poprzez impregnację, 36)Malowanie drabiny prowadzącej na dach łącznika, 37)Klapa wejściowa prowadząca na dach łącznika wraz z obróbką listwami maskującymi na około ościeżnicą winna być wymieniona na nową EI60, 38)Wymiana drzwi na poddasze budynku - drzwi stalowe techniczne (w kolorze stalowym) wraz z ościeżnicą, EI 60 - 2 szt, 39)Zamontowanie na otworach w ścianie (2 szt.) klapy pożarowe z topikiem (klapa topikowa), 40)Wymienić drzwi do węzła cieplnego (kotłownia i magazynek) x 2 szt. wraz z ościeżnicami na EI 60, 41)Wymiana drzwi (dwuskrzydłowe) na nowe aluminiowe ciepłe w kolorze brązowym przy wejściach na dziedziniec - kształtowniki aluminiowe z wkładką termiczną, pełne, kolor RAL 8019-140/200cm (90+50 cm), skrzydło robocze 100cm,, klamka-gałka zatrzaskowa, zamek podklamkowy, okucia standardowe, drzwi bezklasowe - szt 2, 42)Demontaż magazynku z siatki i z blachy - piwnica, 43)Strych - magazynek - demontaż, 44)W uzgodnieniu z Inspektoratem BHP i OP UW wymienić na nowe i uzupełnić lampy oświetlenia kierunkowego wraz z poprowadzeniem nowych przewodów (czerwone) w listwach elektroinstalacyjnych na korytarzach i na klatkach schodowych, 45)W uzgodnieniu z Inspektoratem BHP i OP UW lampy oświetlenia ewakuacyjnego winny być wyposażone w inwentery podtrzymujące napięcie (co druga belka oświetleniowa). Tam gdzie nie można dać belki co drugiej należy zastosować układ dwóch belek oświetleniowych w tym jedna z inwenterem. 46)Słupy do pomalowania w kolorze ścian, 47)Cokoły słupów do pomalowania w kolorze lastryka (czarny), 48)Wymiana dekli puszek elektrycznych, 49)Parter - likwidacja kabli po automacie telefonicznym Telekomunikacji Polskiej S.A., 50)Pomalować drzwi do Muzeum w kolorze brązowym, 51)Rusztowania warszawskie zgodne z wymogami BHP, 52)Usunięcie szaf na strychu przez administrację, 53)W uzgodnieniu z CeNT (2,5 piętro) zdjąć tablice (przez CENT) i pomalować wnękę, 54)Na wysokości półpiętra I piętra winny być zlikwidowane zabudowy drewniane, 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja - załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będą dotyczyły zakresu określonego w podstawowym przedmiocie zamówienia w części dotyczącej robót budowlanych i elektrycznych w obszarze klatki schodowej w budynku na Wydziale Geologii Uniwersytetu Warszawskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wy łącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 4.Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem. 5.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6.Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże minimum 3 roboty budowlane wykonane w budynkach dydaktycznych w tym:2 roboty branży ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 90 tys. zł. każda oraz 1 robota branży elektrycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 80 tys. zł wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b)Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca oświadczy, że: a) kierownik robót budowlanych (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej (zgodnie z rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów b) kierownik robót elektrycznych (1 osoba) posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) - min. 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z 21 maja 2003 r. z późn. zm.) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) - min. 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z 21 maja 2003 r. z późn. zm.) c) elektromonterzy (2 osoby) - posiadające: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) - min. 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z 21 maja 2003 r. z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili jej zawarcia lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany terminu realizacji umowy wywołaną: a) udzieleniem zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, b) wstrzymaniem realizacji przez Nadzór Budowlany, c) przerwami w realizacji robót przez Zamawiającego - niezależnych od Wykonawcy 2) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) ograniczenia zakresu robót, 4) zmiany kierownika robót i osób sprawujących nadzór techniczny inwestora, 5) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 6) zlecenia wykonania robót zamiennych po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji, 7) zmiany podwykonawcy - w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby, 8) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę, 9) gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, oficyna Pod Wizytkami, pok. 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, oficyna Pod Wizytkami, pok. 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3.Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Agnieszka Giers-Dzięgielewska -Dział Zamówień Publicznych -w sprawach proceduralnych ?tel. 22 55-22-532..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.