eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Kraków: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów
Numer ogłoszenia: 207161 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów wytworzonych w Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Zamówienie składa się z pięciu zadań. Termin realizacji: od 01.12.2007 r. do 30.11.2008 r. - dla zadania Nr 1. Termin realizacji: od 01.12.2007 r. do 30.11.2008 r. - dla zadania Nr 2. Termin realizacji: od 01.12.2007 r. do 30.11.2008 r. - dla zadania Nr 3. Termin realizacji: od 01.12.2007 r. do 31.12.2007 r. dla zadania Nr 4. Termin realizacji: od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. dla zadania Nr 5. W II.1.3 terminy realizacji są wykazane dla poszczególnych zadań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postepowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny tych warunków. 1.Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI A specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają distarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spelnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zezwolenie wojewody na transport, zbieranie i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów wymienionych w załączniku 2. 3.Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4.W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Oprócz ww. dokumentów należy załączyć prawidłowo wypełnione druki: 1.Wypełniony druk OFERTA. 2.W przypadku, gdy wykonawca nie posiada zezwolenia na unieszkodliwienie odpadów lub odzysk, winien złożyć oświadczenie, że podpisał umowę z podwykonawcą posiadającym zezwolenie na unieszkodliwienie lub odzysk odpadów oraz dostarczyć kopię zezwolenia podwykonawcy na unieszkodliwienie lub odzysk odpadów. 3.Wykonawca, który będzie składał ofertę zadanie Nr 3, winien złożyć do oferty dokument nadania numeru rejestrowego wydany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2006 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495) oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 stycznia 2006 roku w sprawie ustalania numeru rejestrowego (Dz. U. Nr 6 poz. 39). W przypadku realizacji zamówienia wspólnie z podwykonawcą, wymagane jest posiadanie numeru rejestrowego również przez podwykonawcę. W takim przypadku do oferty należy dołączyć dokument nadania numeru rejestrowego dla podwykonawcy. 4.Wypelniony druk Opis przedmiotu zamówienia określający jednostkowe ceny brutto za utylizację odpadów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego-adres: www.ar.krakow.pl lub w siedzibie zamawiającego-Akademia Rolnicza im. Hugona Kołlątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, pok. 37 (parter)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al. Mickiewicza 21, pok. 35..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów w ilości 3410 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów w ilości 4935 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów w ilosci 3520 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Swiadczenie uslug w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Swiadczenie uslug w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadow w ilosci 8000 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Swiadczenie uslug w zakresie wzwozu i unieszkodliwienia odpadow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Swiadczenie uslug w zakresie wzwozu i unieszkodliwienia odpadow w ilosci 40000 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.