eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Staszów: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 207131 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360694 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie obejmuje zakup, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie zakupionego sprzętu komputerowego i innych urządzeń oraz szkolenie użytkowników z obsługi sprzętu w ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie tj.: - Komputery przenośne dla uczniów - 15 sztuk, - Metalowa szafka do przechowywania komputerów (na co najmniej 15 komputerów) - 1 sztuka. Przedmiotowe zamówienie obejmuje m. in. dostawę, montaż, instalację, zintegrowanie sprzętu i innych urządzeń oraz szkolenie pracowników. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0, - być wyprodukowany w 2012 r. - fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim - spełniać pozostałe warunki zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (Dz. U. z 16 kwietnia 2012 r., poz. 411). Wymagania serwisowe zostały określone w § 4 i 5 projektu umowy, a w szczególności: - Gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na cały sprzęt elektroniczny. - Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni. Miejscem dostawy będzie ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Staszowie. Wymagania dotyczące parametrów technicznych oferowanego sprzętu zgodne z wymaganiami zawartymi w zamówieniu podstawowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 TARNÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29524,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36314,52

  • Oferta z najniższą ceną: 36314,52 / Oferta z najwyższą ceną: 36314,52

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z wymogami art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn. Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła. Zamówienie uzupełniające obejmowałoby, zakup, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie zakupionego sprzętu komputerowego i innych urządzeń oraz szkolenie użytkowników z obsługi sprzętu w ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie tj.: - Komputery przenośne dla uczniów - 15 sztuk, - Metalowa szafka do przechowywania komputerów (na co najmniej 15 komputerów) - 1 sztuka. Dopuszczalność udzielenia zamówienia uzupełniającego wynika z łącznego zaistnienia następujących przesłanek, wynikających z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Pzp: - wykonanie zamówienia uzupełniającego powierzy się dotychczasowemu wykonawcy dostawy, tj.: SUNTAR Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 TARNÓW, któremu udzielono w trybie przetargu nieograniczonego zamówienia podstawowego w dniu 18.09.2012 r. - wartość zamówienia uzupełniającego stanowi kwotę brutto 36 314,80 zł (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy trzysta czternaście 80/100) i nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego (20% wartości zamówienia podstawowego brutto - 43 542,25 zł (słownie złotych: czterdzieści trzy tysiące pięćset czterdzieści dwa 25/100) - zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegać będzie na rozszerzeniu dostawy; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. - zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze sprzętu (m. in. praca ucznia na losowo przypisanym urządzeniu lub konieczność zapewnienia korzystania przez danego ucznia na kolejnych zajęciach z tego samego urządzenia, konieczność serwisu urządzeń u różnych serwisantów, utrudnienie współpracy między uczniami w trakcie pracy z różnymi urządzeniami, itp. ) a tym samym wpływałoby na dezorganizację zajęć lekcyjnych prowadzonych z wykorzystaniem tego sprzętu w ramach stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji wprowadzanej rządowym programem Cyfrowa Szkoła. Zgodnie z Umową dotacji Nr 13/CYFROWA SZKOŁA/2012/WARIANT I w zamówieniu podstawowym ujęto ilość sprzętu zgodną ze składanym w kwietniu br. wnioskiem szkoły do programu Cyfrowa Szkoła, gdy nie była znana ostateczna liczba uczniów w klasach czwartych ww. szkoły, a zgodnie z zapisem § 4 pkt 11 tej umowy środki pozostałe po rozstrzygnięciu zamówienia podstawowego można przeznaczyć na uzupełnienie dostawy sprzętu i pomocy dydaktycznych. Udzielenie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego umożliwi w sposób celowy i oszczędny uzyskać najlepszy efekt z danych nakładów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.