eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Klimatyzacja Sali Kinowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Knurów: Klimatyzacja Sali Kinowej
Numer ogłoszenia: 207112 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132218 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury, ul. Niepodległości 26, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3303680, faks 032 3303681.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Klimatyzacja Sali Kinowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie systemu klimatyzacji w Sali Kinowej budynku Centrum Kultury w Knurowie, przy ul. Niepodległości 26, w tym m.in: 1.1. dostawę i montaż klimatyzatorów działających w Technologii Inverter VRF, 1.2. wykonanie rurarzu hydraulicznego 1.3. wykonanie systemu zasilania jednostek klimatyzatorów, 1.4. wykonanie izolacji termicznej przewodów. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. 3. Sprzęt i materiały użyte do realizacji zamówienia winny być nowe, nieużywane, wolne od wad, praw osób trzecich i spełniać wszelkie normy wymagane przez prawo polskie i wymagania Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe sprzętu i materiałów oferowanych przez wykonawcę nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w dokumentacji projektowej. Oferowany produkt równoważny do opisanego w dokumentacji projektowej musi działać w technologii Inverter VRF. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu odbioru robót Dokumentację Techniczno - Ruchową, karty gwarancyjne oraz deklaracje zgodności wyrobu dla zastosowanych klimatyzatorów. 9. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania raz na 12 miesięcy przeglądu serwisowego zastosowanych klimatyzatorów, w tym sprawdzenia stanu filtrów w jednostkach wewnętrznych, ich czyszczenia, a w razie konieczności wymiany.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowo - Produkcyjna Dudek Bernard, ul. Brodecka 1, 44-245 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107197,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126846,16

  • Oferta z najniższą ceną: 126055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196017,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.