eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wyposażenia dla Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Wrocław: Dostawa wyposażenia dla Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
Numer ogłoszenia: 20707 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu radiowego, telewizyjnego, komunikacyjnego, telekomunikacyjnego i podobnego, maszyn powielających, tablic szkolnych, gablot informacyjnych, aparatu fotograficznego, ekranów elektrycznych (roletowych), sprzętu gospodarstwa domowego dla Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego - w 4 zadaniach. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe dla każdego zadania znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.68.10.00 - Akcesoria elektryczne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 44.42.34.60 - Tabliczki adresowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 104.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - dla ZADANIA 1 - co najmniej dwie dostawy z montażem sprzętu RTV lub komunikacyjnego lub telekomunikacyjnego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł - dla ZADANIA 2 - co najmniej dwie dostawy z montażem maszyn powielających o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł - dla ZADANIA 3 - co najmniej dwie dostawy z montażem ekranów elektrycznych roletowych - dla ZADANIA 4 - co najmniej dwie dostawy sprzętu gospodarstwa domowego 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, 2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817), - niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy -Pzp, których opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik nr 5). 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 6. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VII pkt 2, 3. Dokumenty wymienione w cz. VII pkt 1, 4, 5, 7, 8 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 7. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2 i 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UL. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UL. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4) Czy zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową: Nie. IV.5) Czy zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: Nie..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa Sprzętu radiowego, telewizyjnego, komunikacyjnego, telekomunikacyjnego i podobnego (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ MASZYN POWIELAJĄCYCH, TABLIC SZKOLNYCH, GABLOT INFROMACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I MONTAŻ MASZYN POWIELAJĄCYCH, TABLIC SZKOLNYCH, GABLOT INFROMACYJNYCH (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA APARATU FOTOGRAFICZNEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ EKRANÓW ELEKTRYCZNYCH ROLETOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA APARATU FOTOGRAFICZNEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ EKRANÓW ELEKTRYCZNYCH ROLETOWYCH (zgodnie z załącznikiem nr1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.60.00.00-1, 31.68.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.80.00.00-0, 44.42.34.60-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 104.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.