eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4, Szkoły Podstawowej nr 10 oraz Miejskiego Zespołu Szkół nr 2 w Będzinie w ramach drugiej edycji konkursu"Zielona Pracownia 2016" realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-07

Ogłoszenie nr 20702 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.

Będzin: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4, Szkoły Podstawowej nr 10 oraz Miejskiego Zespołu Szkół nr 2 w Będzinie w ramach drugiej edycji konkursu: "Zielona Pracownia 2016" realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 374113-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, krajowy numer identyfikacyjny 27625744600000, ul. ul. 11 Listopada  20, 42500   Będzin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 267 92 38, faks 32 267 91 34, e-mail przetargi@um.bedzin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=705&r=r

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4, Szkoły Podstawowej nr 10 oraz Miejskiego Zespołu Szkół nr 2 w Będzinie w ramach drugiej edycji konkursu: "Zielona Pracownia 2016" realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4, Szkoły Podstawowej nr 10 oraz Miejskiego Zespołu Szkół nr 2 w Będzinie w ramach drugiej edycji konkursu: "Zielona Pracownia 2016" realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Zamówienie obejmuje III części tj.: Część I - Szkoła Podstawowa nr 4: 1.Kamera mikroskopowa - 1 sztuka, 2.Mikroskop badawczy - 1 sztuka, 3.Mikroskop szkolny w walizce - 6 sztuk, 4.Preparaty mikroskopowe I zestaw - 1 sztuka, 5.Preparaty mikroskopowe II zestaw - 5 sztuk, 6.Pudełko z lupami do obserwacji owadów - 5 sztuk, 7.Worek młodego entomologa - 2 sztuki, 8.Walizka Eko-badacza - 1 sztuka, 9.Model cykl życiowy owadów - 3 sztuki, 10.Lornetka - 1 sztuka, 11.Globus fizyczny - 5 sztuk, 12.Duży globus fizyczny - 1 sztuka, 13.Model układu słonecznego - 1 sztuka, 14.Tellurium - 1 sztuka, 15.Kolekcja wprowadzająca skał - 1 sztuka, 16.Kompas uczniowski - 5 sztuk, 17.Mapy ścienne - 3 sztuki, 18.Mapa ścienna - 1 sztuka, 19.Model do rysowania mapy poziomicowej - 1 sztuka, 20.Stacja pogody ścienna - 1 sztuka, 21.Zestaw do biodegradacji - 1 sztuka, 22.Model szkieletu człowieka - 1 sztuka, 23.Model do nauki higieny jamy ustnej - 1 sztuka. Część II - Szkoła Podstawowa nr 10 1.Cudowny świat kropli wody - 1 komplet, 2.Fototapety - 2 sztuki, 3.Tablica obrotowo-jezdna - 1 sztuka, 4.Tablica sucho ścieralna - 1 sztuka, 5.Mikroskop z oświetlaczem elektrycznym i lusterkiem - 6 sztuk, 6.Warsztat filtrowania - 2 sztuki, 7.Młyn wodny - 2 sztuki, 8.Stacja pogody - 1 sztuka, 9.Małe obserwatorium glebowe - 1 sztuka, 10.Duża lupa - 4 sztuki, 11.Elektrownia wiatrowa - 2 sztuki, 12.Zestaw do wykonania Eko-filtrów - 4 sztuki, 13.Zestaw do doświadczeń chemicznych - 1 sztuka, 14.Pipety - 2 komplety, 15.Płytki Petriego - 2 komplety, 16.Szkielet człowieka z nerwami - 1 sztuka, 17.Model układu słonecznego - 1 sztuka, 18.Zestaw klasowy skał i minerałów - 1 sztuka, 19.Zestawy laboratoryjne do hodowli roślin - 1 sztuka, 20.Zestaw eksperymentalny do przygotowania preparatów - 1 sztuka, 21.Zestaw do akwarium (rośliny, ryby i podłoże) - 1 zestaw. Część III- Miejski Zespół Szkół nr 2: 1.Zestaw do badania powietrza w walizce terenowej - 1 sztuka, 2.Zestaw do destylacji ze statywem - 1 sztuka, 3.Podręczny zestaw AQUANAL do analizy wody - 1 sztuka, 4.Zestaw filtrujemy oczyszczamy - 1 sztuka, 5.Zestaw do demonstracji energii słonecznej - 1 sztuka, 6.Gleba - zestaw doświadczalny z wyposażeniem laboratoryjnym i kartami pracy - 1sztuka, 7.Gleba: wartości fizykochemiczne - 1 sztuka, 8.Zestaw do badania ph gleby - 1 sztuka, 9.Segregacja odpadów aktywny zestaw klasowy + plansza jak prawidłowo segregować odpady - 1 sztuka, 10.Przyroda zestaw 10 preparatów mikroskopowych - 1 sztuka, 11.Paski wskaźnikowe w rolce ph wersja ekonomiczna - 1 sztuka, 12.Palnik alkoholowy 150ml z knotem i stojakiem z siatką - 1 sztuka, 13.Paski wskaźnikowe do oznaczenia zwartości olejów w wodzie i glebie - 1 sztuka, 14.3 komorowy pojemnik z lupami do biodegradacji - 1 sztuka, 15.Ścienna stacja pogody - 1 sztuka, 16.Deszczomierz - 1 sztuka, 17.Plansze ścienne (rozmiar 70x100): odnawialne źródła energii, recykling, segregacja odpadów, ssaki chronione i łowne Polska, porosty i skala porostowa - 5 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I, II i III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów jeśli będą tego wymagały. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkół z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia pomoce dydaktyczne muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty uprawniające  do użytkowania w przedszkolu. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa-rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części I, II i III Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów o innych zbliżonych wymiarach, kolorach itp. z zastrzeżeniem, właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. Miejsce dostawy Szkoła Podstawowa nr 4 - 42-500 Będzin, ul. Stalickiego 1 Szkoła Podstawowa nr 10 - 42-500 Będzin, ul. Sportowa 2 Miejski Zespół Szkół nr 2 - 42-500 Będzin, ul. Rewolucjonistów 18

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I - Szkoła Podstawowa nr 4:
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7725.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CHEC - SPORT Anna Chęć,  annachec@poczta.onet.pl,  41-700,  41-700,  Ruda Śląska,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9944.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9944.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18180,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Część III - Miejski Zespół Szkół nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2504.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum SEDNO Sp. z o.o.,  sedno@sedno.pl,  ul. Niepodległości 44-48,  94-341,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5226.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3592.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5226.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.