Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Gdańsk: Dostawa aparatury, materiałów eksploatacyjnych i odczynników do Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska
Numer ogłoszenia: 207001 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472419, fax 058 3472413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury, materiałów eksploatacyjnych i odczynników do Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury, materiałów eksploatacyjnych i odczynników do Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części, dopuszczając jednocześnie możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia: Część A - Analizator węgla organicznego Część B - Aparatura do pracowni mikrobiologicznej Część C - Aparatura do pracowni technologicznej Część D - Wagi precyzyjne Część E - Materiały eksploatacyjne i odczynniki do oceny toksyczności środowiskowej Część F - Pompy perystaltyczne Przedmiot zamówienia obejmuje także transport (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia), uruchomienie aparatury oraz przeszkolenie 2 pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia (dotyczy części A, B, C, D i F przedmiotu zamówienia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.56 - Analizatory chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Oryginalny kod CPV: 29.12.24.50 - Pompy próżniowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.24.50 - Pompy próżniowe Oryginalny kod CPV: 29.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne Oryginalny kod CPV: 29.56.64.00 - Mieszadła Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.64.00 - Mieszadła Oryginalny kod CPV: 33.26.32.00 - Mierniki elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.55.20.00 - Mierniki elektroniczne Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 29.12.21.00 - Pompy cieczowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.21.00 - Pompy cieczowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - przynajmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. każdej o wartości brutto nie mniejszej niż: 95.000,00 zł dla części A przedmiotu zamówienia 11.000,00 zł dla części B przedmiotu zamówienia 18.000,00 zł dla części C przedmiotu zamówienia 22.000,00 zł dla części D przedmiotu zamówienia 10.000,00 zł dla części E przedmiotu zamówienia 9.000,00 zł dla części E przedmiotu zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, muszą wraz z ofertą (formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: a)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych w SIWZ, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej każdy ze współwykonawców składa dokument oddzielnie). W przypadku składania oferty wspólnej każdy ze współwykonawców składa powyższe dokumenty oddzielnie. Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 (Dz.U. nr 87 poz 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. b)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (wartość brutto każdej ze zrealizowanych dostaw nie mniejsza niż 95.000,00 zł. - dla części A przedmiotu zamówienia, 11.000,00 zł. - dla części B przedmiotu zamówienia, 18.000,00 zł. - dla części C przedmiotu zamówienia, 22.000,00 zł. - dla części D przedmiotu zamówienia), 10.000,00 zł. - dla części E przedmiotu zamówienia), 9.000,00 zł. - dla części F przedmiotu zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wykaz musi być podpisany przez Wykonawcę. Do wykazu Wykonawca powinien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają powyższy dokument razem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12 Gmach Główny Skrzydło B, parter pok. 011 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG skrzydło B, parter, pok. nr 011..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Analizator węgla organicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części A jest analizator węgla organicznego wraz z kompletnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem. Aparatura będąca przedmiotem zamówienia będzie wykorzystywana przez Zamawiającego do określania stężeń związków węgla zawartych w wodach oraz w ściekach, przewidzianych w analityce laboratoryjnej, zgodnie z polskimi, europejskimi i międzynarodowymi standardami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.56-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Aparatura do pracowni mikrobiologicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części B jest aparatura (sterylizator parowy, cieplarka z chłodzeniem i pompy próżniowe) do wyposażenia pracowni mikrobiologicznej Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków. Aparatura będąca przedmiotem zamówienia będzie wykorzystywana przez Zamawiającego do sterylizacji parowej, inkubacji szalek petriego, testów, płytek titracyjnych itp., do prac laboratoryjnych w procesach wymagających stosowania podciśnienia lub nadciśnienia, zgodnie z polskimi, europejskimi i międzynarodowymi standardami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6, 29.12.24.50-9, 29.71.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Aparatura do pracowni technologicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części C jest pH-metr laboratoryjny, przenośny miernik do pomiaru pH i stężenia tlenu oraz mieszadła magnetyczne na potrzeby Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków. Aparatura będąca przedmiotem zamówienia będzie wykorzystywana przez Zamawiającego do pomiaru odczynu wód, ścieków i pożywek bakteriologicznych i stężenia tlenu w próbach wód i ścieków przewidzianych w analityce laboratoryjnej, zgodnie z polskimi, europejskimi i międzynarodowymi standardami oraz mieszania zawartości laboratoryjnych komór osadu czynnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.64.00-8, 33.26.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Wagi precyzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części D są wagi precyzyjne. Wagi będące przedmiotem zamówienia będą wykorzystywane przez Zamawiającego do pomiaru masy w oznaczeniach przewidzianych w analityce laboratoryjnej, zgodnie z polskimi, europejskimi i międzynarodowymi standardami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E - Materiały eksploatacyjne i odczynniki do oceny toksyczności środowiskowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części E jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i odczynników do analiz toksyczności środowiskowej. Materiały będące przedmiotem zamówienia będą wykorzystywane przez Zamawiającego do wykonywania analiz toksyczności środowiskowej jako uzupełniających do badań na aparacie Microtox model 500, zgodnie z polskimi, europejskimi i międzynarodowymi standardami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F - Pompy perystaltyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części F są pompy perystaltyczne. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia będą wykorzystywane przez Zamawiającego do tłoczenia wody, ścieków i odczynników chemicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa konfiguracji istniejącego w obrębie systemu CWBK Modułu eCRF, dostarczeniu i udostępnieniu eCRF wraz z modułem IWRS dla niekomercyjnych badań klinicznych, dla których Sponsorem jest GUMed
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez Al. Grunwaldzką w rejonie skrzyżowania z ul. Antoniego Lendziona w Gdańsku".
- Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu i ich elementów zatrzymanych do dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i prokuratur okręgu gdańskiego.
- Dostawa jednego samochodu osobowego
- Usługa polimeryzacji podłóg w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Modernizacja ul. Kowalskiej w Gdańsku" w ramach zadania pt.: "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- Dostawa worków do segregacji odpadów dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- WIW.DA.272.11.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.