Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa techniczna stoiska promującego sektor środowisko Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska POLEKO w dniach 23-26 listopada 2010 r. w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 206989 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57-92-523, faks 0-22 57-92-524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa techniczna stoiska promującego sektor środowisko Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska POLEKO w dniach 23-26 listopada 2010 r. w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa techniczna stoiska promującego sektor środowisko Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska POLEKO w dniach 23-26 listopada 2010 r. w Poznaniu, w tym: 1. Wykonanie zabudowy i obsługa stoiska 1) zabudowania stoiska dwupoziomowego o łącznej powierzchni gruntu 130 m2, złożonej z dwóch części o powierzchni wystawienniczej 60 m2 i 40 m2 oraz 30 m2 przestrzeni ogólnodostępnej; 2) wyodrębnienia na górnym poziomie stoiska przestrzeni o łącznej powierzchni minimalnej 60 m2 obejmującej przestrzeń dla gości, podzieloną na dwie części w stosunku 60 proc/40 proc wyposażoną odpowiednio w 1 kanapę, 1 stolik kawowy i 2 fotele, 2 stoły z 6 krzesłami (większa powierzchnia) i 2 stoliki kawowe, 4 fotele, 1 stół i 4 krzesła (mniejsza powierzchnia). Krzesła, fotele i kanapy powinny być w kolorze jasnozielonym; 3) wyodrębnienia na górnym lub dolnym poziomie salki konferencyjnej o powierzchni minimalnej 8 m2, wyposażonej w stół konferencyjny i 6 krzeseł; 4) wyodrębnienia na dolnym poziomie powierzchni ekspozycyjnej z dwiema ladami informacyjnymi (kształt dowolny) i 7 krzesłami barowymi, wyposażonej w 4 stojaki na wydawnictwa. Lada informacyjna musi uwzględniać szafki zamykane na klucz na podręczne wydawnictwa i artykuły promocyjne; 5) wyodrębnienia na stoisku dwóch pomieszczeń kuchennych, każde z pełnym wyposażeniem (lodówka, zlewozmywak, czajnik elektryczny i ekspres ciśnieniowy do kawy, ściereczki, papierowe ręczniki, płyn do mycia naczyń) o powierzchni minimalnej 4 m2 każde. Każde pomieszczenie powinno być wyposażone w zastawę stołową na 24 osoby. Jako zastawę rozumie się talerze i talerzyki deserowe, filiżanki do kawy i herbaty, szklanki do napojów, sztućce, cukiernicę, mlecznik. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania kuchni; 6) wyodrębnienia na stoisku dwóch pomieszczeń socjalnych o powierzchni minimalnej 6 m2 i 4 m2, wyposażonych odpowiednio: w 2 stoliki i 6 krzeseł (większe pomieszczenie) oraz 1 stolik i 4 krzesła (mniejsze pomieszczenie), 2 szafki zamykane na klucz (większe pomieszczenie) i 1 szafkę na klucz (mniejsze pomieszczenie), łącze internetowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania pomieszczeń; 7) wyodrębnienia na stoisku dwóch magazynków na wydawnictwa o powierzchni minimalnej 6 m2 i 4 m2, wyposażonych w 4 regały (większe pomieszczenie) i 2 regały (mniejsze pomieszczenie) oraz 2 szafki zamykane na klucz (każde z pomieszczeń). Większy z magazynków ma być ponadto wyposażony w fax. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania pomieszczeń; 8) wyodrębnienia na stoisku dwóch pomieszczeń na odzież wierzchnią o minimalnej powierzchni 4 m2 i 2 m2, wyposażonych w 3 wieszaki stojące każde. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania pomieszczeń; 9) zapewnienia dla stoiska przez cały czas trwania targów instalacji elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych, usług telekomunikacyjnych (zamówienie faxu automatycznego), przyłączy do Internetu oraz osoby odpowiedzialnej za serwis wyposażenia stoiska; 10) zapewnienia ubezpieczenia wyposażenia stoiska, a także ochrony stoiska w czasie zamknięcia terenu Targów; 11) zapewnienia 2 zestawów uniwersalnego sprzętu multimedialnego wraz z ekranem (telewizorem) typu (flat) o przekątnej ekranu ok. 42 do prezentacji filmowych (zarówno kaset VHS, DVD, jak i innych formatów) wraz z nagłośnieniem; 12) zapewnienia jednoosobowej obsługi stoiska (hostessy) na każdy dzień Targów;13) zapewnienia dwóch stanowisk komputerowych: - dla każdego stanowiska komputerowego szafki zamykanej na klucz, (do której będzie można schować komputer) z blatem na klawiaturę, myszkę i krzesło barowe według wzoru i kolorystyki przedstawionej przez zamawiającego; - jedno stanowisko z komputerem z monitorem LCD min. 20, dostępem do Internetu; - jedno stanowisko z komputerem z monitorem LCD, na którym odtwarzana będzie prezentacja multimedialna, ze schowaną w szafce drukarką kolorową, wyposażoną w dodatkowe cartridge; 14) zapewnienie miejsca (np. blaty) na 3 komputery. Każde stanowisko komputerowe wyposażone w podłączony kabel sieci komputerowej oraz zasilanie z podwójnym gniazdem; 15) minimalne wymagania sprzętowe dla komputerów: - 32-bitowy system operacyjny współpracujący z pakietem biurowym, którego opis znajduje się poniżej; - oprogramowanie multimedialne do obsługi formatu swf; - oprogramowanie do obsługi formatów pdf i jpg; - pakiet biurowy obsługujący format doc, docx, xls, xlsx, pps, ppt, rtf, txt; - DVD-rom z oprogramowaniem umożliwiającym odtwarzanie prezentacji multimedialnych, filmów i muzyki; 16) zapewnienia usunięcia awarii sprzętu lub oprogramowania w czasie nie dłuższym niż 60 minut od zgłoszenia; 17) ozdobienia stoiska zielenią. 2. Zaprojektowanie stoiska, czyli opracowanie projektu graficznego stoiska 1) Projekt musi być związany z tematyką ochrony środowiska i projektami sektora środowiska, które współfinansowane są w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Ponadto projekt stoiska musi kojarzyć się z Unią Europejską, uwzględniać zapisy Księgi Identyfikacji Wizualnej NSS, z uwzględnieniem zapisów dot. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Zasad promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Zamawiający dostarczy ww. dokumenty drogą elektroniczną w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2) Oprawa graficzna stoiska musi zawierać: a) logo Ministerstwa Środowiska; b) logo Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej; c) flagę Unii Europejskiej wraz z napisami UNIA EUROPEJSKA oraz FUNDUSZ SPÓJNOŚCI; d) logo Narodowej Strategii Spójności; e) napis: Stoisko współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wszystkie loga zamawiający przekaże wykonawcy drogą elektroniczną w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3) Wykonawca zaprojektuje i wykona wiszącą makietę mapy Polski, z logami 16 wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej. Wielkość makiety do zaakceptowania przez zamawiającego. Wykonawca powinien zaproponować architektoniczno-graficzny sposób zaprezentowania tematyki stoiska i ekspozycji z uwzględnieniem wszystkich ww. elementów. Ponadto możliwie jak najwięcej elementów stoiska powinno być wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składając ofertę winien przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług, w którym wskaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i zapewnieniu obsługi technicznej dla stoiska targowego o wartości min. 100.000,00 PLN brutto każde i udokumentuje to poprzez podanie jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokument potwierdzający, że zostało wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wstępny projekt stoiska - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Środowisko, Biuro Dyrektora Generalnego, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Środowisko, Biuro Dyrektora Generalnego, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.