eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa techniczna stoiska promującego sektor środowisko Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska POLEKO w dniach 23-26 listopada 2010 r. w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa techniczna stoiska promującego sektor środowisko Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska POLEKO w dniach 23-26 listopada 2010 r. w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 206989 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57-92-523, faks 0-22 57-92-524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa techniczna stoiska promującego sektor środowisko Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska POLEKO w dniach 23-26 listopada 2010 r. w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa techniczna stoiska promującego sektor środowisko Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podczas Międzynarodowych Targów Ochrony Środowiska POLEKO w dniach 23-26 listopada 2010 r. w Poznaniu, w tym: 1. Wykonanie zabudowy i obsługa stoiska 1) zabudowania stoiska dwupoziomowego o łącznej powierzchni gruntu 130 m2, złożonej z dwóch części o powierzchni wystawienniczej 60 m2 i 40 m2 oraz 30 m2 przestrzeni ogólnodostępnej; 2) wyodrębnienia na górnym poziomie stoiska przestrzeni o łącznej powierzchni minimalnej 60 m2 obejmującej przestrzeń dla gości, podzieloną na dwie części w stosunku 60 proc/40 proc wyposażoną odpowiednio w 1 kanapę, 1 stolik kawowy i 2 fotele, 2 stoły z 6 krzesłami (większa powierzchnia) i 2 stoliki kawowe, 4 fotele, 1 stół i 4 krzesła (mniejsza powierzchnia). Krzesła, fotele i kanapy powinny być w kolorze jasnozielonym; 3) wyodrębnienia na górnym lub dolnym poziomie salki konferencyjnej o powierzchni minimalnej 8 m2, wyposażonej w stół konferencyjny i 6 krzeseł; 4) wyodrębnienia na dolnym poziomie powierzchni ekspozycyjnej z dwiema ladami informacyjnymi (kształt dowolny) i 7 krzesłami barowymi, wyposażonej w 4 stojaki na wydawnictwa. Lada informacyjna musi uwzględniać szafki zamykane na klucz na podręczne wydawnictwa i artykuły promocyjne; 5) wyodrębnienia na stoisku dwóch pomieszczeń kuchennych, każde z pełnym wyposażeniem (lodówka, zlewozmywak, czajnik elektryczny i ekspres ciśnieniowy do kawy, ściereczki, papierowe ręczniki, płyn do mycia naczyń) o powierzchni minimalnej 4 m2 każde. Każde pomieszczenie powinno być wyposażone w zastawę stołową na 24 osoby. Jako zastawę rozumie się talerze i talerzyki deserowe, filiżanki do kawy i herbaty, szklanki do napojów, sztućce, cukiernicę, mlecznik. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania kuchni; 6) wyodrębnienia na stoisku dwóch pomieszczeń socjalnych o powierzchni minimalnej 6 m2 i 4 m2, wyposażonych odpowiednio: w 2 stoliki i 6 krzeseł (większe pomieszczenie) oraz 1 stolik i 4 krzesła (mniejsze pomieszczenie), 2 szafki zamykane na klucz (większe pomieszczenie) i 1 szafkę na klucz (mniejsze pomieszczenie), łącze internetowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania pomieszczeń; 7) wyodrębnienia na stoisku dwóch magazynków na wydawnictwa o powierzchni minimalnej 6 m2 i 4 m2, wyposażonych w 4 regały (większe pomieszczenie) i 2 regały (mniejsze pomieszczenie) oraz 2 szafki zamykane na klucz (każde z pomieszczeń). Większy z magazynków ma być ponadto wyposażony w fax. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania pomieszczeń; 8) wyodrębnienia na stoisku dwóch pomieszczeń na odzież wierzchnią o minimalnej powierzchni 4 m2 i 2 m2, wyposażonych w 3 wieszaki stojące każde. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania pomieszczeń; 9) zapewnienia dla stoiska przez cały czas trwania targów instalacji elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych, usług telekomunikacyjnych (zamówienie faxu automatycznego), przyłączy do Internetu oraz osoby odpowiedzialnej za serwis wyposażenia stoiska; 10) zapewnienia ubezpieczenia wyposażenia stoiska, a także ochrony stoiska w czasie zamknięcia terenu Targów; 11) zapewnienia 2 zestawów uniwersalnego sprzętu multimedialnego wraz z ekranem (telewizorem) typu (flat) o przekątnej ekranu ok. 42 do prezentacji filmowych (zarówno kaset VHS, DVD, jak i innych formatów) wraz z nagłośnieniem; 12) zapewnienia jednoosobowej obsługi stoiska (hostessy) na każdy dzień Targów;13) zapewnienia dwóch stanowisk komputerowych: - dla każdego stanowiska komputerowego szafki zamykanej na klucz, (do której będzie można schować komputer) z blatem na klawiaturę, myszkę i krzesło barowe według wzoru i kolorystyki przedstawionej przez zamawiającego; - jedno stanowisko z komputerem z monitorem LCD min. 20, dostępem do Internetu; - jedno stanowisko z komputerem z monitorem LCD, na którym odtwarzana będzie prezentacja multimedialna, ze schowaną w szafce drukarką kolorową, wyposażoną w dodatkowe cartridge; 14) zapewnienie miejsca (np. blaty) na 3 komputery. Każde stanowisko komputerowe wyposażone w podłączony kabel sieci komputerowej oraz zasilanie z podwójnym gniazdem; 15) minimalne wymagania sprzętowe dla komputerów: - 32-bitowy system operacyjny współpracujący z pakietem biurowym, którego opis znajduje się poniżej; - oprogramowanie multimedialne do obsługi formatu swf; - oprogramowanie do obsługi formatów pdf i jpg; - pakiet biurowy obsługujący format doc, docx, xls, xlsx, pps, ppt, rtf, txt; - DVD-rom z oprogramowaniem umożliwiającym odtwarzanie prezentacji multimedialnych, filmów i muzyki; 16) zapewnienia usunięcia awarii sprzętu lub oprogramowania w czasie nie dłuższym niż 60 minut od zgłoszenia; 17) ozdobienia stoiska zielenią. 2. Zaprojektowanie stoiska, czyli opracowanie projektu graficznego stoiska 1) Projekt musi być związany z tematyką ochrony środowiska i projektami sektora środowiska, które współfinansowane są w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Ponadto projekt stoiska musi kojarzyć się z Unią Europejską, uwzględniać zapisy Księgi Identyfikacji Wizualnej NSS, z uwzględnieniem zapisów dot. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Zasad promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Zamawiający dostarczy ww. dokumenty drogą elektroniczną w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2) Oprawa graficzna stoiska musi zawierać: a) logo Ministerstwa Środowiska; b) logo Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej; c) flagę Unii Europejskiej wraz z napisami UNIA EUROPEJSKA oraz FUNDUSZ SPÓJNOŚCI; d) logo Narodowej Strategii Spójności; e) napis: Stoisko współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wszystkie loga zamawiający przekaże wykonawcy drogą elektroniczną w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3) Wykonawca zaprojektuje i wykona wiszącą makietę mapy Polski, z logami 16 wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej. Wielkość makiety do zaakceptowania przez zamawiającego. Wykonawca powinien zaproponować architektoniczno-graficzny sposób zaprezentowania tematyki stoiska i ekspozycji z uwzględnieniem wszystkich ww. elementów. Ponadto możliwie jak najwięcej elementów stoiska powinno być wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę winien przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych usług, w którym wskaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i zapewnieniu obsługi technicznej dla stoiska targowego o wartości min. 100.000,00 PLN brutto każde i udokumentuje to poprzez podanie jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokument potwierdzający, że zostało wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wstępny projekt stoiska - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Środowisko, Biuro Dyrektora Generalnego, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Środowisko, Biuro Dyrektora Generalnego, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pokój 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.