eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAPLANOWANIE I PRZEPROWADZENIE DWÓCH KAMPANII MEDIALNYCH W RAMACH DOFINANSOWANIA Z PFRON I URZĘDU MIASTA WARSZAWY- KAMPANIA MEDIALNA PROMUJĄCA IDEĘ ZATRUDNIANIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - KAMPANIA MEDIALNA PROMUJĄCA AKTYWIZACJĘ ZAWODOWĄ WŚRÓD OSÓB Z NIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Warszawa: ZAPLANOWANIE I PRZEPROWADZENIE DWÓCH KAMPANII MEDIALNYCH W RAMACH DOFINANSOWANIA Z PFRON I URZĘDU MIASTA WARSZAWY: - KAMPANIA MEDIALNA PROMUJĄCA IDEĘ ZATRUDNIANIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - KAMPANIA MEDIALNA PROMUJĄCA AKTYWIZACJĘ ZAWODOWĄ WŚRÓD OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Numer ogłoszenia: 206987 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji , ul. Dzielna 1, 00-162 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5360111, 5360136, faks 0-22 6351182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.integracja.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPLANOWANIE I PRZEPROWADZENIE DWÓCH KAMPANII MEDIALNYCH W RAMACH DOFINANSOWANIA Z PFRON I URZĘDU MIASTA WARSZAWY: - KAMPANIA MEDIALNA PROMUJĄCA IDEĘ ZATRUDNIANIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - KAMPANIA MEDIALNA PROMUJĄCA AKTYWIZACJĘ ZAWODOWĄ WŚRÓD OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczeniu w prasie (całkowity skład, naniesienie korekt przed drukiem, redakcja tekstów na podstawie przekazanej tematyki) - dzienniku o zasięgu ogólnopolskim (I część zamówienia) i dzienniku o zasięgu ponadregionalnym (II część zamówienia) - artykułów, dodatków, reklam dotyczących prowadzonej kampanii. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. 3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia 4.Opis części zamówienia Część I - zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii medialnej promującej ideę zatrudnienia osób z niepełnosprawnością - w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim - płatnym Część II - zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii medialnej promującej aktywizację zawodową wśród osób z niepełnosprawnością - w dzienniku ponadregionalnym - bezpłatnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.23.00 - Usługi składania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia na Część I i II mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: W przypadku I części zamówienia wykonawca zapewni dwóch dziennikarzy z wykształceniem wyższym, tj.: 1)Jeden dziennikarz, specjalizujący się w tematyce społeczno-ekonomicznej, który posiada doświadczenie w podejmowaniu tematyki rynku pracy, czy aspektów prawno-finansowych związanych z zatrudnianiem niepełnosprawnego pracownika w przedsiębiorstwie. 2)Jeden dziennikarz, specjalizujący się w tematyce społecznej, który posiada co najmniej półroczne doświadczenie w podejmowaniu tematyki CSR (odpowiedzialnego biznesu). W przypadku II części zamówienia wykonawca zapewni dwóch dziennikarzy z wykształceniem wyższym, tj.: 1)jeden dziennikarz specjalizujący się w tematyce społecznej, który posiada doświadczenie w podejmowaniu tematyki rynku pracy i aspektów aktywizacji zawodowej bezrobotnych. 2)Jeden dziennikarz specjalizujący się w tematyce społecznej, który posiada doświadczenie w podejmowaniu tematyki integracji osób z niepełnosprawnością w społeczeństwie. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ dla potwierdzenia spełniania ww. warunków. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX, według formuły: spełnia - nie spełnia. 4.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczenia z postępowania, wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. 4.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dotyczy każdej z części zamówienia: Wykonawca wraz z ofertą na daną część zamówienia złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na daną część zamówienia w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 Ustawy. Oświadczenie zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Treść oświadczenia musi być tak sformułowana, aby wynikało z niego w odniesieniu do której części zamówienia wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do reprezentowania wykonawcy n/w dokumentów, przy czym zamawiający żąda, aby wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia do każdej oferty częściowej załączył komplet niżej wymienionych dokumentów: 2. Wykonawca wraz z ofertą na daną część zamówienia złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 Ustawy. Oświadczenie zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do reprezentowania wykonawcy n/w dokumentów: przy czym zamawiający żąda, aby wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia do każdej oferty częściowej załączył komplet niżej wymienionych dokumentów: 3.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do siwz. 3.3. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.integracja.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji 00-215 Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 14:00, miejsce: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji 00-215 Warszawa, ul. Sapieżyńska 10a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.