eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Nakło nad Notecią: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
Numer ogłoszenia: 206948 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 08 61, faks 0-52 386 08 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów i odwóz po zajęciach lekcyjnych na terenie gminy Nakło nad Notecią w roku szkolnym 2014/2015. CPV 60.17.00.00. Poza regularnymi dowozami dzieci do szkół, pojazdy Wykonawcy wykorzystywane będą na przewozy na zajęcia pływania na basenie, zawody sportowe itp. wg potrzeb, zgodnie z określoną stawką kilometrową, bez kosztów dodatkowych. 2. Do wykonania przedmiotu zamówienia przewiduje się: a) 2 autobusy z min. 50 miejscami siedzącymi, b) 2 autobusy z min. 40 miejscami siedzącymi, c) 3 busy z min. 15 miejscami siedzącymi. 3.Wykaz tras stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.Szczegółowe godziny i trasy dowożenia w poszczególne dni tygodnia ustalone będą przez Zamawiającego w porozumieniu ze szkołami, w harmonogramach dostosowanych do rozkładu zajęć lekcyjnych i zajęć na basenie, i przekazane Wykonawcy. Harmonogram przewozów podlega zmianom wynikającym z planu organizacyjnego roku szkolnego. 5.Długość trasy może ulec zmianie wynikającej z dostosowania przewozów do planów lekcyjnych uczniów. 6.Wykonawca wykonuje przewozy autobusami i busami na określonej trasie z liczbą miejsc siedzących, zapewniających bezpieczny przewóz dzieci. 7.Zamawiający finansuje przewóz dzieci zgodnie z trasami przejazdu autobusów i busów wynikających z harmonogramów. Ilość kilometrów obejmuje przewozy od siedzib szkół do miejscowości zamieszkania uczniów i z powrotem oraz ze szkoły na basen i z powrotem. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsca rozpoczynającego trasę, a także z miejsca kończącego trasę na bazę. 8.Podstawą wystawienia i zapłacenia faktury będzie potwierdzona przez poszczególne szkoły realizacja dowozów wraz z zestawieniem przebytych kilometrów oraz karty drogowe z wykonywanych przewozów zawierające datę przejazdu, godzinę przejazdu, numer rejestracyjny pojazdu, trasę przejazdu, odległość w kilometrach oraz potwierdzenie przez opiekuna na danej trasie i podpisane przez Wykonawcę. Rozliczenie usługi dowozu do szkół i dowozu na zajęcia basenowe odbywać się będzie odrębnymi fakturami. Przyjmuje się miesięczny cykl rozliczeniowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasada spełnia/nie spełnia na podstawie licencji na przewóz osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasada spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasada spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu środków transportowych - załącznik nr 8 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasada spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu osób - załącznik nr 6 i 7 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zasada spełnia/nie spełnia na podstawieoświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp, ubezpieczenie OC

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularz oferty, b)aktualne dowody ubezpieczenia OC i NW obejmujące środki transportu, przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia, c)dowody rejestracyjne w/w środków transportu z aktualnym przeglądem technicznym dopuszczającym do ruchu, d)pełnomocnictwa dla osób składających ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika z zakresem upełnomocnienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez: a) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, b) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, z uwagi na zmianę przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, c) zmianę tras dowozów stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, wynikającą z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w chwili podpisywania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem § 3 umowy, d) inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożnością wykonania usługi. 3. Wystąpienie powyższych sytuacji nie oznacza automatycznej zgody Zamawiającego na zmianę zawartej umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacjach wskazanych przez art. 145 pzp. 5. Wszelkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian. 6. Zamawiający zastrzega dodatkowo, że podana w SIWZ ilość dowozów jest ilością szacunkową oraz zastrzega sobie prawo do zmiany tras przewozu i długości, zamiany środków transportowych na trasach lub zmiany ilości kursów wynikające ze specyfiki zajęć szkolnych np. rekolekcje, egzaminy, zajęcia międzylekcyjne, zajęcia na basenie, a także zastrzega możliwość odpracowania przez szkoły dni nauki szkolnej w dni wolne od pracy, po uzgodnieniu zaistniałych zmian z Wykonawcą. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zawieszenia przewozów na zajęcia basenowe. 8. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu o ilości miejsc nie mniejszej niż przewidzianej harmonogramem dowozów dla danego kierunku i godziny dowozu. Cena wykonania usługi zastępczym środkiem transportu nie może przekroczyć ceny środka transportu obsługującego dotychczasowe dowozy na danej trasie. Pozostała zamiana środka transportu jest możliwa z zastrzeżeniem § 3 umowy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia przy bezwzględnej obecności opiekuna zapewnionego przez Zespół Obsługi Oświaty i Rekreacji w Nakle nad Notecią lub poszczególne szkoły. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznakowania i wyposażenia środków transportowych przewożących uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym i przepisami o warunkach technicznych pojazdów oraz do utrzymania pojazdów w należytym stanie higienicznym. 11. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność z tytułu odszkodowań za nieszczęśliwe wypadki w trakcie realizowanych dowozów. 12. Wykonawca odpowiada za bezpieczny i punktualny dowóz uczniów, zgodnie z przyjętym harmonogramem. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Za szkody związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przewiduje się kary umowne określone w § 8 umowy. 15. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadkach określonych w § 9 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-naklo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych ul. Młyńska 22 Nakło nad Notecią.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 11:45, miejsce: Zakład Robót Publicznych ul. Młyńska 22 Nakło nad Notecią.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.