eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Remont sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Jaworzno: Remont sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 206938 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sali gimnastycznej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Jaworznie przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 6, polegający na wymianie podłogi sportowej drewnianej, wymianie instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, wymianie drzwi wewnętrznych, wykonaniu robót malarskich oraz wykonaniu dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego wraz ze schodami terenowymi zgodnie z: a) projektem budowlano - wykonawczym dotyczącym wyjścia ewakuacyjnego z sali gimnastycznej, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) przedmiarem robót dotyczącym wykonania wyjścia ewakuacyjnego z sali gimnastycznej, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącą wykonania wyjścia ewakuacyjnego z sali gimnastycznej, stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ, d) projektem wykonawczym branży elektrycznej dotyczącym wymiany instalacji elektrycznej oraz oświetlenia sali gimnastycznej, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, e) przedmiarem robót branży elektrycznej dotyczącym wymiany instalacji elektrycznej oraz oświetlenia sali gimnastycznej stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, f) specyfikacją techniczną wykonania robót z zakresu wymiany instalacji elektrycznej i oświetlenia w sali gimnastycznej, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ, g) przedmiarem robót branży budowlanej dotyczącym wymiany podłogi w sali gimnastycznej oraz malowania sali gimnastycznej stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ, h) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącą wymiany podłogi w sali gimnastycznej oraz malowania sali gimnastycznej, stanowiącą Załącznik Nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1800.00PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 9 do specyfikacji; w wypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży wraz z Załącznikiem Nr 9, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2)aktualnego, tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) uprawnień budowlanych dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert, 4) uprawnień budowlanych dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert, 5) świadectwa kwalifikacyjnego dla osoby, o której mowa w ppkt. 4, pełniącej funkcję kierownika robót, uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych, aktualnego na dzień otwarcia ofert i na okres wykonywania przedmiotu zamówienia, 6) oświadczenia Wykonawcy na Załączniku Nr 10 do SIWZ, dotyczącego wykonywania przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające wszelkie niezbędne kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia w tym co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru, uprawniające do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych, oraz co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji, uprawniające do wykonywania prac remontowych, montażowych i kontrolno - pomiarowych, 7) wykazanie, na Załączniku Nr 11, wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej roboty remontowej obejmującej wymianę podłogi drewnianej i malowanie ścian, o wartości minimum 50.000,00 zł netto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana z należytą starannością..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B, III piętro, pok. 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.