eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii - Termomodernizacja PP w Pilawie Nr spr. 80/14.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Radom: Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii - Termomodernizacja PP w Pilawie Nr spr. 80/14.
Numer ogłoszenia: 206899 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288784 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii - Termomodernizacja PP w Pilawie Nr spr. 80/14..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii - Termomodernizacja PP w Pilawie Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Klasa 45.25- Roboty przy wznoszeniu rusztowań CPV 45262100-2 Klasa 45.32- Izolacja cieplna CPV 45321000-3 Klasa 45.25- wykonanie opaski wokół budynku CPV 45233250-6 Klasa 45-31- Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45310000-3 Klasa 45.42- Zakładanie stolarki budowlanej CPV 45420000 1. Zamówienie obejmuje w wykonanie robót określonych w przedmiarze oraz STWiOR polegających na: - wykonanie robót rozbiórkowych krat zewnętrznych oraz obróbek blacharskich - wykonanie termomodernizacja ścian i stropodachu. - montaż kolektorów słonecznych - wykonanie opaski wokół budynku wraz z utwardzenie terenu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. - wykonanie elementów związanych ze standaryzacją - napis Policja na elewacji, pylon, ławeczka, kosz na śmieci , stojak na rowery. - Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu remontowanego, które potwierdzi wykonanie robót termomodernizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, które obowiązuje od 1 stycznia 2014 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, które zmienia wymagania związane z oszczędnością energii, w tym dotyczące izolacyjności cieplnej przegród budowlanych. - montażu nowych obróbek blacharskich rynien i rur spustowych 2. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, - przygotowanie obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzony spis dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, - zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, - zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, - zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, - utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, - zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, - likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty odbioru końcowego, - zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, - ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, - skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca - utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy w 2 egz. w celu informacyjnym. 3. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.23.32.50-6, 45.31.00.00-3, 45.42.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013, priorytet IV - Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMBUD Kazimierz Jasiński, Aleja Legionów 4, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214917,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194626,07

  • Oferta z najniższą ceną: 194626,07 / Oferta z najwyższą ceną: 248937,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.