eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeczenica › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Rzeczenica zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Rzeczenica: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Rzeczenica zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rzeczenicy.
Numer ogłoszenia: 206880 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121638 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczenica, ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica, woj. , tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Rzeczenica zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rzeczenicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Rzeczenica zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rzeczenicy. Projekt obejmuje: a) przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Rzeczenicy, b) przebudowę i modernizację przepompowni ścieków PS zlokalizowanej poza terenem oczyszczalni, c) budowę nowego przewodu tłocznego z przepompowni PS do oczyszczalni ścieków Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w Koncepcji Przebudowy i Rozbudowy Oczyszczalni Ścieków w Rzeczenicy załączonej do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zał. nr 6). Do zadań Inżyniera Kontraktu, zwanego dalej Inżynierem, należeć będzie ogół spraw związanych z zarządzaniem inwestycją realizowaną przez Gminę Rzeczenica w ramach projektu pt. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Rzeczenicy. 1. Zakres obowiązków i uprawnień Inżyniera Kontraktu: 1.1. Zadania ogólne obejmują: 1) Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu według standardów Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów (FIDIC) w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Opracowanie procedury obiegu dokumentów i nadzoru nad nimi zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu oraz z zasadami obowiązującymi u zamawiającego. 3) Zarządzanie realizacją postanowień umów zawartych z instytucjami i osobami zewnętrznymi przez okres trwania projektu w zakresie robót budowlanych, dostaw i usług. 4) Opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawianych zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego, Instytucji Zarządzającej oraz z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi adekwatnymi dla każdego etapu projektu. 6) Prowadzenie monitoringu rzeczowo-finansowego projektu w celu jego prawidłowego rozliczenia, w sposób wskazany przez Instytucję Zarządzającą w umowie o dofinansowanie, w szczególności gromadzenie niezbędnej dokumentacji rozliczeniowej, sporządzanie raportów okresowych i końcowych oraz wniosków o refundację. 7) Całkowite, końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową dofinansowania i obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji. 8) Przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych wartościowych, ilościowych i ich kompletowanie w postaci dokumentów niezbędnych dla końcowego rozliczenia projektu. 9) Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót/dostaw oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót, dostaw lub usług. 10) Zarządzanie procesami tak by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym inwestycji oraz harmonogramami operatywnymi opracowanymi przez wykonawców inwestycji. 11) Kontrola nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, obowiązującym prawem, w szczególności prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi do prawa budowlanego. 12) Kontrola jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż. 13) Wydawanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem. 14) Uczestnictwo w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje po wykonawcze obiektów i części obiektów). 15) Zatwierdzanie protokołów wykonanych i odebranych robót. W przypadku stwierdzenia usterek podczas odbioru Inżynier Kontraktu renegocjuje kwoty i terminy zapłaty oraz sporządza wykaz usterek i określa terminy ich usunięcia. 16) Sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 17) Sprawdzanie i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu kosztorysów sporządzonych przez wykonawców na roboty zamienne i dodatkowe. 18) Uczestnictwo w odbiorach dostaw oraz przyjmowanie od dostawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym: gwarancje, instrukcje obsługi, warunki serwisowania) i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu. 19) Sprawdzanie, opiniowanie i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót. 20) Potwierdzanie zgodności odbioru z fakturami/rachunkami wystawianymi przez dostawców. Załącznikiem do każdej faktury są protokoły odbioru dostaw. 21) Podejmowanie także innych, nie wymienionych działań, zabezpieczających interes Zamawiającego i przyczyniających się do sprawnego realizowania inwestycji. 22) Organizacji optymalnych procesów w obszarach wynikających z umowy i zarządzanie tymi procesami. 23) Terminowej i prawidłowej realizacji postanowień umowy oraz postanowień zewnętrznych aktów normatywnych dotyczących specyfiki przedmiotowego projektu. 24) Przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych i wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego o ile mają zastosowanie do realizacji umowy. 25) Przestrzegania tajemnicy informacji zastrzeżonych przez Zamawiającego. 26) Optymalnej gospodarki powierzonymi przez Zamawiającego materiałami, środkami trwałymi, środkami finansowanymi i innym mieniem. 27) Dbałość o właściwe i racjonalne koszty i wydatki ponoszone w trakcie trwania umowy. 28) Odbioru od wykonawców całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i właściwą eksploatację obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie Zamawiającemu. 29) W porozumieniu z Zamawiającym - konsultowanie i uzgadnianie z projektantami propozycji zmian w dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji umowy. 30) Opiniowanie zdarzeń mających wpływ na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zmiennych lub robót dodatkowych za pisemna zgodą Zamawiającego. 1.2. Etap poprzedzający rozpoczęcie robót: Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z oświadczeniem o jej kompletności. 1.3. Etap przygotowania postępowań przetargowych: Opracowanie materiałów przetargowych w postaci Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i innych niezbędnych załączników, w tym projektu umowy z Wykonawcą oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, udzielanie wyjaśnień Wykonawcom, przygotowanie dokumentacji z przeprowadzonego postępowania (w tym protokół z postępowania, korespondencja z Wykonawcami), przekazanie zamawiającemu dokumentacji z przeprowadzonego postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlano - montażowych. 1.4. Etap realizacji robót: 1) Wyznaczenie inspektorów nadzoru inwestorskiego, specjalisty ds. rozliczeń. 2) Inżynier Kontraktu w swoim wyposażeniu na placu budowy dysponować musi: - co najmniej jednym komputerem przenośnym lub stacjonarnym wraz z odpowiednim oprogramowaniem i drukarką. Oprogramowanie musi uwzględniać możliwości obsługi kontraktu w zakresie kontrolowania obmiaru, wyceny prowadzonych inwestycji oraz kontrolowania bilansu płatności, - niwelatorem, taśmami mierniczymi i innymi - do ustalenia z Zamawiającym. 3) Inżynier Kontraktu zobowiązany jest: zapewnić zakwaterowanie dla specjalistów - inspektorów nadzoru i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podróży lokalnych, zapewnić obsługę sekretarską i administracyjną. 4) Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie. 5) Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej w tym m.in. dokonywania wpisów w dziennik budowy zgodnie z obowiązkami wynikające z Klauzuli 3 FIDIC. 6) Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem. 7) Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 8) Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu. 9) Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 10) W przypadku wystąpienia takiej potrzeby inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego i Zamawiającego. 11) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie bieżące rozliczenia budowy, zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur w ciągu 10 dni od daty otrzymania i przekazanie ich Zamawiającemu. 12) Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska lub rażących uchybień technicznych. 13) Potwierdzanie wykonania obsługi przez uprawnione służby geodezyjne. 1.5. Etap odbioru i rozliczania robót: 1) Nadzorowanie przeprowadzenia prób, badań, rozruchu mechanicznego i technologicznego urządzeń przez Wykonawcę, celem osiągnięcia zakładanych efektów ekologicznych. 2) Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wzięcia udziału przedstawicieli Zamawiającego w pracach komisji rozruchowej. 3) Uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika oraz skompletowanie dokumentów po rozruchowych. 4) Zgłoszenie do odbioru zadania inwestycyjnego, z jednoczesnym przekazaniem go Użytkownikowi. 5) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji po wykonawczej, otrzymanej od wykonawcy, w dniu odbioru przedmiotu umowy. 6) Dokonanie rozliczenia kosztu zadania inwestycyjnego w podziale na obiekty i roboty poza obiektami w terminie 60 dni od daty odbioru końcowego inwestycji. 7) Egzekwowanie od wykonawców usunięcia wad. 8) Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie. 1.6. Etap rozliczania środków finansowych: Celem zbilansowania środków finansowych na realizację zadania, Inżynier Kontraktu w uzgodnieniu z Zamawiającym: 1) Opracuje harmonogramy rzeczowo-finansowe do jednostek współfinansujących przedsięwzięcie inwestycyjne (Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego i WFOŚiGW ). 2) Przygotuje dla Zamawiającego dokumenty będące podstawą do sporządzania wniosków o płatność składanych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a w szczególności: sprawozdania etapowe, protokoły zdawczo-odbiorcze stwierdzające wykonanie prac i ich odebranie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wraz z potwierdzonymi fakturami za wykonane w ramach etapu prace i dokonane zakupy. 3) Przygotuje wnioski o płatność 4) Będzie czuwał nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące, 5) Dopilnuje, w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków z jednostek współfinansujących, 6) Będzie zgłaszał konieczność przyspieszania realizacji robót lub konieczność aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo finansowym, 7) Przygotuje dla Zamawiającego dokumenty w celu zawiadamiania jednostek współfinansujących o zakończeniu realizacji każdego etapu, jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach. 8) Będzie czynnie uczestniczył w kontroli sposobu wykorzystania udzielonej dotacji i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące. 9) Sporządzi sprawozdania końcowe do jednostek współfinansujących w części rzeczowej, finansowej oraz efektu ekologicznego, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie. 2. Inżynier Kontraktu jest zobowiązany w szczególności do: 1) Organizacji optymalnych procesów w obszarach wynikających z umowy i zarządzanie tymi procesami, 2) Terminowej i prawidłowej realizacji postanowień umowy oraz postanowień zewnętrznych aktów normatywnych dotyczących specyfiki przedmiotowego projektu. 3) Osiągnięcia wskaźników celu projektu. 4) Przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych i wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego o ile mają zastosowanie do realizacji umowy. 5) Przestrzegania tajemnicy informacji zastrzeżonych przez Zamawiającego. 6) Optymalnej gospodarki powierzonymi przez Zamawiającego materiałami, środkami trwałymi, środkami finansowanymi i innym mieniem. 7) Dbałość o właściwe i racjonalne koszty i wydatki ponoszone w trakcie trwania umowy. 8) Odbioru od wykonawców całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i właściwą eksploatację obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie Zamawiającemu. 9) W porozumieniu z Zamawiającym - konsultowanie i uzgadnianie z projektantami propozycji zmian w dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji umowy. 10) Opiniowanie zdarzeń mających wpływ na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zmiennych lub robót dodatkowych za pisemna zgodą Zamawiającego 11) Rozstrzygania sporów pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym 3. Inżynier Kontraktu jest uprawniony do: 1) Wnioskowania do wykonawców o zmianę zatrudnionych pracowników w przypadku, gdy wykonywane są w sposób niedbały, nieterminowo, źle jakościowo lub niezgodnie z wytycznymi projektowymi, postanowieniami umowy, przepisami bhp i p.poż. 2) W przypadku gdy sprzęt nie gwarantuje odpowiedniej jakości wykonania robót lub dotrzymania terminów - wnioskowanie do wykonawców o wymianę sprzętu lub jego uzupełnienie. 3) Przekazywanie wykonawcom dodatkowych lub zmodyfikowanych rysunków (opisów), uzgodnionych i zatwierdzonych przez Projektanta i zaopiniowanych pozytywnie przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Sp. z o.o., ul. Średnia 12, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 67000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 67000.00 oferta z najwyższą ceną: 171950.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.