eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płaska › Remont drogi leśnej w leśnictwie Wołkusz, Trzy Kopce - SA-2710/11/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Płaska: Remont drogi leśnej w leśnictwie Wołkusz, Trzy Kopce - SA-2710/11/2008
Numer ogłoszenia: 206872 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Płaska w Żylinach , Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, tel. 087 6418723, fax. 087 6418723.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/plaska/.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka leśna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej w leśnictwie Wołkusz, Trzy Kopce - SA-2710/11/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej w leśnictwie Wołkusz, Trzy Kopce w km 0+000 - 1+617 długość odcinka 1,617 km biegnącej przez oddziały: 291, 292, 293, 294 leśnic-twa Wołkusz i 277, 278, 279, 280 leśnictwa Trzy Kopce Zakres robót obejmuje: 1)Roboty pomiarowe, mechaniczne karczowanie pni, załadunek i wywóz karczy, wykonanie przepustów, roboty ziemne wykonywane równiarką drogową, wykonanie grobli z faszyny i drągowiny, wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej, ułożenie i przysypanie geowłókniny, ukop pospółki i piasku, załadunek, transport i rozładunek pospółki w miejscu wbudowania, wykonanie nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego Szczegółowy opis prac zawiera uproszczona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami (Dz. U. z 2004r., nr 19. poz. 177 z póź. zm.) a)posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania przez wykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, o wartości min. 70 % ceny oferowanej za realizację niniejszego przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami ( referencjami, opiniami, listami polecającymi, protokołami odbioru itp.) jednoznacznie potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -posiadają własne lub udokumentują dostęp (informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu z podaniem kwoty kredytu) do środków finansowych zapewniających ciągłość realizacji zamówienia. Kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 50 tysięcy PLN, -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie robót budowlanych na okres realizacji zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy PLN. c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 3)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców wy-stępujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. d)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 4)Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 5)Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełnienie warunków zamawiający uzna złożenie: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 ustawy; c)oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, określonego w art. 24 ustawy; d)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e)aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); f)wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg załączonego wzoru - zał. nr 3 do SIWZ g)dokumentów potwierdzających (jednoznacznie), iż roboty zostały wykonane należycie (w formie protokołów odbioru robót, listów referencyjnych, opinii itp.) h)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (min. 50 tysięcy PLN), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie robót budowlanych, na okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN, lub oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się ubezpieczyć działalność gospodarczą przed zawarciem umowy na roboty budowlane lub przedłużyć ubezpieczenie na okres realizacji zamówienia; 2) Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgod-ność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczenia, bądź złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) a oferta zostanie uznana za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/plaska/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Płaska, Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska, pokój Nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 08:45, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Płaska, Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska, pokój Nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.