eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek › Wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym na okres dwóch lat (2011/2012 i 2012/2013), oraz wykonywanie usług dowozu i odwozu dzieci busem do 20 osób na okres jednego roku (2011-2012).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Lwówek: Wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym na okres dwóch lat (2011/2012 i 2012/2013), oraz wykonywanie usług dowozu i odwozu dzieci busem do 20 osób na okres jednego roku (2011-2012).
Numer ogłoszenia: 206843 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym na okres dwóch lat (2011/2012 i 2012/2013), oraz wykonywanie usług dowozu i odwozu dzieci busem do 20 osób na okres jednego roku (2011-2012)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych, a także na indywidualne zamówienie do placówek leczniczych, obiektów sportowych, na zawody sportowe, rekreacyjne i inne, na terenie gminy Lwówek, po drogach o utwardzonych nawierzchniach gruntowych i nawierzchniach asfaltowych, oraz poza teren gminy Lwówek na okres dwóch lat (w roku szkolnym 2011/2012 i 2012-2013). Dowozy stałe: 1) zadanie pierwsze (I), trasa; Lwówek - Wymyślanka - Komorowo - Komorowice - Zębowo - Linie - Pakosław - orientacyjna ilość kilometrów = 650km tygodniowo; 2) zadanie drugie (II), trasa; Grońsko - Bródki - Brody - Pakosław - Lwówek - orientacyjna ilość kilometrów = 600km tygodniowo, 3) zadanie trzecie (III), trasa; Konin - Zgierzanka - Posadowo - Zębowo - Tarnowiec - Linie - orientacyjna ilość kilometrów = 650km tygodniowo, oraz wykonywanie usług dowozu i odwozu dzieci busem do 20 osób na okres jednego roku (2011-2012) - zamówienie będzie realizowane wyłącznie w okresie jednego roku szkolnego 4) zadanie czwarte (IV), trasa; Lwówek - Zgierzanka - Lwówek - orientacyjna ilość kilometrów = 75km tygodniowo, Uwagi: 1) na poszczególnych trasach podano ilość kilometrów (przybliżoną), w oparciu o organizację roku szkolnego i harmonogramy dowozów i odwozów z roku szkolnego 2010/2011, dokładna ilość kilometrów zostanie określona po przejechaniu z Wykonawcą usług trasy przewozowej i ujęta zostanie w nowym harmonogramie do dnia 15.09.2011r. po dokonaniu organizacji nowego roku szkolnego 2011/2012 przez zainteresowane placówki szkolne, 2) Zamawiający podaje docelowe miejscowości dojazdu autobusów - które odzwierciedlają ilości przystanków, a konkretna ilość przystanków zostanie ostatecznie określona i podana po organizacji nowego roku szkolnego 2011/2012 do dnia 15.09.2011r., na dzień ogłoszenia postępowania Zamawiający z oczywistych powodów nie potrafi określić dokładnej liczby przystanków bo nie zna rozkładu zajęć dzieci i młodzieży, którą należy dowieść do szkół i odwieść z powrotem do domów, 3) Zamawiający gwarantuje pokrycie kosztów dowozów stałych, wyszczególnionych powyżej, pozostałe inne dowozy - przewozy są płatne na indywidualne zamówienie poszczególnych placówek oświatowych (szkól i przedszkoli) z terenu gminy Lwówek w cenach za 1km jak w złożonej ofercie, każdorazowe zlecenie innych niż stałe nastąpi przez koordynatora dowozów (pracownika Urzędu), który powiadomi zainteresowanego Wykonawcę (odpowiedniego dla szkół i przedszkoli na obsługiwanej trasie dowozów) o przewozach innych niż dowozy stałe na 3 dni przed ich dokonaniem, placówki szkolne i przedszkolne są zobowiązane do załatwiania spraw z przewozami innymi niż stałe za pośrednictwem koordynatora dowozów, 4) Zamawiający ze swej strony zapewnia opiekę nad dowożonymi dziećmi i młodzieżą podczas ich przewozów w dowozach stałych. 5) Wykonawcy przystępujący do postępowania winni zapoznać się z przebiegiem poszczególnych tras i stanem dróg na tych trasach, co mogą uczynić po wcześniejszym umówieniu się z koordynatorem ds. dowozów, którym jest pan Zdzisław Prętki - tel. do kontaktu 512 350 700, 6) Wykonawcy przystępujący do postępowania muszą się liczyć z niezamierzonymi przez Zamawiającego, a wynikającymi z organizacji roku szkolnego w poszczególnych placówkach oświatowych na terenie gminy Lwówek, korektami harmonogramów dowozów i odwozów, które mogą wpłynąć na długości tras w poszczególnych zadaniach, które mogą oscylować w granicach do +/- 10% długości poszczególnych tras dowozów stałych (w zakresie tygodniowych przebiegów tras dowozów stałych). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych obejmujących swym zakresem jedną lub więcej tras wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia : zadanie pierwsze (I), zadanie drugie (II), zadanie trzecie (III), zadanie (IV). Każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania może złożyć tylko jedną ofertę, ale dla każdego zadania, lub dokonać wyboru jednego z zadań lub więcej. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie oświadczenia przewidywane zatrudnienie podwykonawców, z wyszczególnieniem ich danych adresowych. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia, 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu wykonanie usługi pierwszej jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy), a w przypadku awarii pojazdu przeznaczonego do wykonywania zadania, obowiązkowo i bezwzględnie zorganizuje na swój koszt przewóz zastępczy, na trasie dowozu z uprawnionym kierowcą, na czas zaistniałej awarii nie powodując kolizji w ustalonych dowozach, w standardzie nie gorszym niż przeznaczony do wykonywania zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiającemu na transport zastępczy gwarancji jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371 ze zm.). Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna należyte wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert wykonali minimum trzy zamówienia - usługi z zakresu transportu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonani i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz, oraz złożenie wykazu sporządzonego przez Wykonawcę - z dołączonym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia, wg wzoru zał. nr 5 do siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami(ą) posiadającymi(ą) uprawnienia do prowadzenia pojazdów autobusowych, przewidzianymi(ą) do wykonywania przedmiotowego zamówienia; - za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz, - oraz złożenie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru zał. nr 7 do siwz, - bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, oraz osób zdolnych i odpowiedzialnych, przewidzianych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami(ą) posiadającymi(ą) uprawnienia do prowadzenia pojazdów autobusowych, przewidzianymi(ą) do wykonywania przedmiotowego zamówienia; - za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz, - oraz złożenie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wg wzoru zał. nr 7 do siwz, - bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, oraz osób zdolnych i odpowiedzialnych, przewidzianych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. nr 2 do siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1, 2) Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę - zał. nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze (projekcie umowy), który stanowi zał. nr 4 do siwz. 2. Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Tak - Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w zakresie ilości kilometrów do pokonania w świadczeniu usług dowozów i odwozów dzieci i młodzieży do placówek oświatowych , zmiany tras , godzin przejazdów oraz liczby uczniów z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w lipcu 2012 r. w zakresie ceny jednostkowej za 1km dowozu i odwozu w przypadku gdy średnia cena 1litra oleju napędowego ON pomiędzy 29.07.2011r. , a 30.06.2012r. zmieni się o więcej niż 10% (zamawiający przyjmuje, że średnia cena ON w dniu 29.07.2011r. wynosi 5,03zł/1litr ON dla rejonu wielkopolski - Poznań). W powyższym przypadku na początku lipca 2012r. zamawiający może przeprowadzić negocjacje z wykonawcami , jeżeli negocjacje nie przyniosą porozumienia w sprawie cen jednostkowych za 1km dowozu i odwozu do dnia 15.07.2012r. , umowy na świadczenie usług dowozu z wykonawcami z dniem 31 lipca 2012r. zostają rozwiązane i zamawiający ogłosi nowe postępowanie o zamówienie publiczne w tym zakresie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w zadaniu czwartym (IV) z dwutygodniowym wypowiedzeniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie w Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-30 Lwówek, pokój nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 5 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.