eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Brodnica: Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy
Numer ogłoszenia: 206822 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176084 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4983480, faks 56 4983480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont windy osobowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica polegający na demontażu starej windy oraz dostawie, montażu i uruchomieniu nowej windy z napędem elektrycznym, wraz z wykonaniem wszelkich prac montażowych skutkujących uruchomieniem windy i dopuszczeniem jej do eksploatacji. Przedmiot obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim: pozyskanie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, dostarczenie ich na plac budowy oraz wykonanie robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 6) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7). Zakres zamówienia obejmuje między innymi: Typ dźwigu: szpitalny, przystosowany do transportu pacjentów na łóżkach w obecności opiekuna i osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich. Udźwig: min. 1.000 kg/12 osób Napęd: elektryczny-cierny, regulowany falownikiem Ilość przystanków: 5 Ilość drzwi: 5 Prędkość: min. 1 m/s, regulowana falownikiem Kabina: nieprzelotowa, ściany ze stali nierdzewnej fakturowanej, oświetlenie energooszczędne, sufit podwieszony, podłoga z wykładziny antypoślizgowej z cokołami przypodłogowymi ze stali nierdzewnej, poręcz na ścianie bocznej i tylnej ze stali nierdzewnej, odbojnice po 2 na każdą ścinę boczną, lustro na tylnej ścianie nad poręczą, panel dyspozycji z blachy nierdzewnej, wyposażony w przyciski nierdzewne podświetlane z grafiką Braillea. Panel: z elektronicznym piętrowskazywaczem, z awaryjnym oświetleniem kabiny (w przypadku braku zasilania), z lampką przeciążenia, ze stacyjką podtrzymania stanu otwartych drzwi, z intercomem, z systemem głośnomówiącym w kabinie, z gongiem dwutonowym. Kasety wezwań: pokrywy ze stali nierdzewnej, przyciski podświetlane nierdzewne. Wentylacja: wentylator zamocowany nad dachem kabiny, automatyczny. Drzwi przystankowe: automatyczne, 2 panelowe, skrzydła i ościeżnica ze stali nierdzewnej. Drzwi kabinowe: automatyczne, 2 panelowe, napęd regulowany falownikiem, skrzydła ze stali nierdzewnej, bariera fotoelektryczna, mechanizmy zabezpieczenia przed ściśnięciem, wzmocnione progi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140326,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129653,00

  • Oferta z najniższą ceną: 129653,00 / Oferta z najwyższą ceną: 239830,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.