eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz mieszanych z terenu Gminy Mońki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Mońki: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz mieszanych z terenu Gminy Mońki
Numer ogłoszenia: 206796 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148680 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mońki, ul. Słowackiego 5A, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 7162587, faks 85 7162587.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz mieszanych z terenu Gminy Mońki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz mieszanych z terenu Gminy Mońki. 2. Urządzenia (pojemniki i worki) do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny zapewniają właściciele nieruchomości lub zarządcy. 3. Przedmiotem zamówienia nie są odpady typu: - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyty sprzęt elektryczny i elektryczny, - zużyte opony, - odpady z budowy, remontów, - przeterminowane leki i chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory, - odpady zielone; właściciele nieruchomości dostarczają ww odpady własnym środkiem transportu do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). II. CHARAKTERYSTYKA GMINY 1. Ogólna charakterystyka Gminy Mońki w kontekście odbioru odpadów komunalnych: Gmina Mońki jest gminą miejsko - wiejską położoną w centralnej części powiatu monieckiego w woj. podlaskim. a. liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały (według ewidencji na dzień 31 marca 2014r.) Ludność ogółem - 15 271 osób; - miasto - 10 198 osób, - miejscowości gminy Mońki - 5 073 osób, - liczba sołectw - 42 - liczba ulic w mieście Mońki - 89 b. powierzchnia 161,56 km2; c. liczba nieruchomości na terenie Gminy Mońki w roku 2013: - zabudowa jednorodzinna teren miasta Mońki - około 1200 nieruchomości ; - zabudowa jednorodzinna teren gminy Mońki - około 1150 nieruchomości; - zabudowa wielolokalowa - teren miasta Mońki - 41 bloków należących do Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Mońkach - 1539 mieszkań. - bloki komunalne - 9 bloków - 163 mieszkania ; - wspólnoty - 6 budynków wielolokalowych - 147 mieszkań; - teren gminy Mońki - budynek wielolokalowy, miejscowość Lewonie - 12 mieszkań ; - budynki socjalne wielolokalowe - miejscowości: Dziękonie - 5 mieszkań , Hornostaje -5 mieszkań; 2. Ilości odebranych odpadów w 2013r z terenu Gminy Mońki z podziałem na frakcje. W Gminie Mońki w roku 2013 z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odebrano następujące ilości odpadów komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje: KOD ODPADU RODZAJ ODPADU MASA ODPADU (Mg) 20 01 02 Szkło 68,9 20 01 39 Tworzywa sztuczne 58,9 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 0 15 01 07 Opakowania ze szkła 36,5 15 01 04 Opakowania z metali 1,4 165,7 20 03 01 Niesegregowane odpady komunalne 2 776,3 III. POSTANOWIENIA WSTĘPNE 1. Systemem zbiórki odpadów komunalnych będą objęte wszystkie nieruchomości zamieszkałe oraz nieruchomości niezamieszkałe wykorzystywane do celów publicznych (np. szkoły, ośrodek zdrowia, szpital, DPS, przedszkola, budynki administrowane przez MOK, ZGKiM oraz Urząd Miejski itp.), sklepy, hotele, lokale gastronomiczne wg. tabeli poniżej stan na 31.12.2013r. 2. Zbiórką odpadów komunalnych zostaną objęte również nieruchomości niezamieszkałe takie jak pasy dróg publicznych na których umiejscowiono kosze uliczne. Nieruchomości zamieszkałe Nieruchomości niezamieszkałe Nieruchomości mieszane RAZEM: MIASTO MOŃKI 1137 123 70 1330 GMINA MOŃKI 1016 13 8 1037 RAZEM: 2153 136 78 2367 3. W trakcie realizacji usługi, dane dotyczące ilości obsługiwanych nieruchomości będą aktualizowane przez Zamawiającego na podstawie przekazanych przez Wykonawcę raportów zawierających adresy nieruchomości na których powstały odpady komunalne, a które nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 3. Szczegółowe zestawienie ulic miasta Mońki oraz miejscowości z wykazem ilości nieruchomości oraz liczby mieszkańców stanowi załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ. 4. Dopuszcza się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę, bez udziału Zamawiającego. 5. Ilość wytworzonych na terenie gminy odpadów komunalnych nie jest zależna od Zamawiającego. Przedstawione powyżej ilości mogą ulec zmianie nie z winy Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wartości. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w dniu podpisania umowy oraz przez cały okres realizacji zamówienia będą posiadać bazę magazynowo - transportową na terenie Gminy Mońki lub w odległości niewiększej niż 60 km od granic Gminy Mońki. IV. Przepisy prawa mające wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - Uchwałą Nr XX23312 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Województwa Podlaskiego na lat 2012-2017 oraz uchwałą Nr XX23412 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Województwa Podlaskiego na lata 2012 -2017. - Uchwałą Nr XXXI25313 Rady Miejskiej w Mońkach z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mońki; - Uchwałą Nr XXXVI22112 Rady Miejskiej w Mońkach z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz z następującymi ustawami i rozporządzeniami: - Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013 r, poz. 1399, z późn. zm.) - tekst ujednolicony, Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegających się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz. U. z 2012 r., poz. 299) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 28 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz.1052) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122) V. USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA. 1. System oraz rodzaje pojemników stosowanych do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 na terenie gminy Mońki: - zabudowa jednorodzinna - system pojemnikowy; pojemniki o pojemnościach: SM 110l, MGB 120; MGB 240l., MGB 1100l, PA1100l.; - zabudowa wielolokalowa -system pojemnikowy ; Pojemniki o pojemności : PA 1100l, KP 5, KP 7; KP10; - nieruchomości niezamieszkałe i mieszane - system pojemnikowy; pojemniki o pojemnościach: SM 110l, MGB 120l; MGB 240l,MGB 1100l, PA 1100l, 2. Częstotliwość odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01: a) nieruchomości zamieszkałe - na terenie miasta Mońki: - w zabudowie jednorodzinnej - nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu; - w zabudowie wielolokalowej - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; - na terenie gminy Mońki: - w zabudowie jednorodzinnej - nie rzadziej niż 1 razy w miesiącu; - w zabudowie wielolokalowej - nie rzadziej niż 1 razy w miesiącu; W przypadku zmiany częstotliwości odbioru odpadów związanej ze zmianą obowiązujących aktów prawnych wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. b) nieruchomości niezamieszkałe i mieszane na terenie Gminy Mońki - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; 3. System oraz rodzaje pojemników stosowanych do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40 na terenie gminy Mońki: - zabudowa jednorodzinna - system pojemnikowo - workowy; pojemniki o pojemnościach: SM 110l, MGB 120; MGB 240l., MGB 1100l, PA1100l. oraz worki o pojemności od 60l do 120l. - zabudowa wielolokalowa -system pojemnikowy (w gniazdach); (poniżej 7 lokali mieszkalnych dopuszcza się system pojemnikowo - workowy) pojemniki o pojemnościach PA 1100l., KP5; KP 7; KP10 oraz worki o pojemności od 60l do 120l.; - nieruchomości niezamieszkałe i mieszane - system pojemnikowo - workowy; pojemniki o pojemnościach: SM 110l, MGB 120; MGB 240l,PA 1100l, oraz worki o pojemności od 60l do 120l. Kosze uliczne w kolorze zielonym i różowy o poj. 50l. i 30 l.. Pojemniki i worki będą oznakowane w następujący sposób: 1. szkło i opakowania szklane - worek koloru zielonego; 2. papier i tektura - worek koloru niebieskiego; 3. tworzywa sztuczne - worek koloru żółtego; 4. metal - worek koloru czerwonego lub różowego; a) Częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mońki. III. na terenie miasta Mońki: - w zabudowie jednorodzinnej - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; - w zabudowie wielolokalowej - nie rzadziej niż 2 raz w miesiącu; IV. na terenie gminy Mońki: - w zabudowie jednorodzinnej i w zabudowie wielolokalowej - nie rzadziej niż 1 raz na 2 miesiące; b) Częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości na nieruchomościach niezamieszkałych i mieszanych na terenie Gminy Mońki - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a właściciele nieruchomości prowadzący handlową, gastronomiczną lub hotelarską działalność gospodarczą lub działalność użyteczności publicznej - minimum 2 razy w miesiącu. VI. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1. Wymagania formalne. a) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. b) Wykonawca będzie wykonywał usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu, w szczególności: sprzęt użyty przy realizacji przedmiotowej usługi winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych; zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca jest obowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw (wg wyboru Zamawiającego) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.). d) Wykonawca jest zobowiązany odebrać od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Mońki każdą ilość odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz każdą ilość segregowanych umieszczonych w pojemnikach o których mowa w punkcie V.1. i V.3., wykaz zgłoszonych nieruchomości zamieszkałych przekazany będzie Wykonawcy w dniu podpisania umowy. e) Z nieruchomości mieszanych i niezamieszkałych - Wykonawca odbierze odpady w ilości i częstotliwości wskazanej w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, których wykaz będzie przekazywany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. f) Zaplanowanie harmonogramów wywozu odpadów z poszczególnych nieruchomości oraz wyznaczenie optymalnych tras przejazdów . g) W dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach i z poszczególnych ulic miasta Mońki na czas obowiązywania umowy. Harmonogram wywozu musi być zgodny z zapisami punktów V.2 i V.4. h) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o harmonogramie odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Mońkach, a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. i) Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w razie potrzeby w soboty od 7:00 do 13:00. j) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. k) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego objęcia systemem odbioru wszystkich nowych nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, zgłaszanych przez Zamawiającego lub zidentyfikowanych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania usługi; l) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazywania adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości niezamieszkałych i mieszanych na których powstały odpady, a nie ujętych w bazie danych u Zamawiającego. m) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach stwierdzonych w trakcie świadczenia usługi, a w szczególności w przypadkach: - pozostawienia przy pojemnikach na odpady odpadów wielkogabarytowych, wielkogabarytowego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych, czy notorycznego powstawania tzw. nadwyżek na danych nieruchomościach, - niemożności odebrania z nieruchomości odpadów komunalnych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, - braku wyposażenia nieruchomości w pojemniki, - innych nieprawidłowości. n) Wykonawca ma obowiązek odbioru i transportu odpadów komunalnych, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów, złych warunków pogodowych itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 2. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej : a) do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi: - ewidencji nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz mieszanych, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady, - dowodów zagospodarowania odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (oryginały kart przekazania odpadów) b) w razie konieczności innych informacji niezbędnych do realizacji obowiązków wynikających z ustaw i uchwał lub zmiany tych aktów prawnych, wymienionych na wstępie. Rodzaj i zakres raportów będzie ustalany między Zamawiającym i Wykonawcą w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. c) kwartalnych sprawozdań o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, sporządzonych zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630). Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania, o których mowa powyżej w formie papierowej i elektronicznej w terminie do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy, za wyjątkiem IV kwartału, za który sprawozdanie należy złożyć do 15 stycznia roku następnego. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi o których mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania innych informacji dot. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczyć to będzie jedynie informacji w posiadaniu których będzie Wykonawca, a którymi nie będzie dysponował Zamawiający. d) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do danych z systemu GPS monitorującego ruch pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę do wykonywania usług związanych z odbieraniem odpadów komunalnych na terenie Gminy Mońki. e) wykonawca przekaże na żądanie Zamawiającego dane z systemu GPS o położeniu i miejscach postoju pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę do wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania oraz dane o miejscach wyładunku odpadów. f) Wykonawca zobowiązany jest do trwałego zapisania danych z systemu GPS, umożliwiające Zamawiającemu analizę historii pracy sprzętu w dowolnym momencie realizacji usługi. g) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni. Do zawiadomienia Wykonawca załącza protokół ze zdarzenia i dokumentację fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, jak doszło do ustalenia ww. zdarzenia. h) Sporządzania miesięcznych zestawień wagowych, zawierających informacje o: - ilości odebranych odpadów zmieszanych, - ilości odebranych odpadów szkła, - ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych, papieru, metali. 2. Raporty miesięczne: a) raporty z wykazem właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, którym Wykonawca przekazał w najem, dzierżawę lub inną formę dysponowania pojemniki na odpady wraz z określeniem ich pojemności w terminach: - pierwszy do końca sierpnia 2014 r., - kolejne w ciągu 30 dni od zakończenia danego kwartału, c) raport o indywidualnym wyposażeniu przez właścicieli ich nieruchomości w poszczególne rodzaje pojemników w terminach: - pierwszy do końca sierpnia 2014 r., - kolejne w ciągu 30 dni od zakończenia danego kwartału, d) raport o nieruchomościach, które nie są wyposażone w pojemniki w terminach: - pierwszy do końca sierpnia 2014 r., - kolejne w ciągu 30 dni od zakończenia danego kwartału, Raporty i dokumentację należy przekazywać w formie elektronicznej jako plik arkusza kalkulacyjnego na adres monki@um.ploraz pisemnie jako załącznik do wystawionej faktury za wykonanie usługi. 3. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: Wykonawcę obowiązuje: - zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, - zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 4. W zakresie zagospodarowania odpadów Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania Wykonawca zobowiązany jest przekazywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do odpowiedniej Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (zwany RIPOK) wyznaczonej dla Północnego regionu gospodarki odpadami. Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) dla Gminy Mońki to: - Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w miejscowości Świerzbienie, Operator RIPOK-u, to: BIOM sp. z o.o z siedzibą w Dolistowie Starym 144, 19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły,Tel. 85 733 18 20 , tel/fax 85 716 17 55 Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mońki należy przekazać do: - Stacji Przeładunkowej w miejscowości Świerzbienie - odpady komunalne zmieszane, - Do BIOM Sp. Z.oo w Dolistowie Starym - odpady komunalne selektywnie zebrane z terenu Gminy Mońki. Przekazywanie odpadów do Stacji Przeładunkowej w miejscowości Świerzbienie odbywać się będzie na podstawie porozumienia, które Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć z operatorem RIPOK-u (treść porozumienia dostępna u Zamawiającego lub u operatora RIPOK-u), ZZOK w Koszarówce gmina Grajewo w terminie do dnia podpisania umowy. W przypadku awarii RIPOK, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi, do której przypisana jest Gmina Mońki zgodnie z obowiązującym Planem gospodarki odpadami województwa podlaskiego na lata 2012-2017.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOM sp. z o.o., Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275317,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269049,60

  • Oferta z najniższą ceną: 269049,60 / Oferta z najwyższą ceną: 952909,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.