Warszawa: Obsługa eksploatacyjna transformatorów
Numer ogłoszenia: 206796 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa eksploatacyjna transformatorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa eksploatacyjna linii kablowej SN-15kV oraz kontenerowej stacji transformatorowej nr AS2-17 znajdujących się na nieruchomości zlokalizowanej w Ciechanowie przy ul. Wojska Polskiego 54, w budynku 115 oraz trafostacji znajdującej się na nieruchomości przy ul. Świerszcza 102, w budynku nr 31 w Warszawie (transformator olejowy nr 181691 o mocy 630 kVA i napięciu 15/0,4 KV)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.22.00-5, 50.53.24.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który: 1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będzie oświadczenie wskazane w Sekcji III.4.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas, w którym zostaną zlokalizowane miejsca uszkodzeń i awarii, liczony od momentu zgłoszenia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana terminu wykonania usługi w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy, o okres trwania tych okoliczności; 2) zmiana przepisów prawnych, jeżeli ma ona wpływ na realizację zamówienia - zgodnie ze zmienionymi przepisami (np. stawka podatku VAT). 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. 4. Zamawiający oświadcza, że w związku w wejściem w życie ustawy z dnia 10 lipca 2015 r. o Agencji Mienia Wojskowego jego prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy przejmie Agencja Mienia Wojskowego, o której mowa w ww. ustawie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, pok. 022.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część zamówienia nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. oględziny (badanie wizualne) linii kablowej SN-15kV oraz kontenerowej stacji transformatorowej nr AS2-17 co najmniej raz na trzy miesiące, zakończone protokołem oględzin, przekazanym Zamawiającemu z fakturą 2. przeglądy linii kablowej SN-15kV oraz kontenerowej stacji transformatorowej nr AS2-17 z wymaganymi badaniami i pomiarami 3. badania stacji transformatorowej z transformatorem zgodnie z obowiązującymi wymogami i przepisami 4. czynności łączeniowe i przyłączeniowe - po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego z co najmniej 6 godzinnym wyprzedzeniem, faksem lub e-mailem 5. czynności łączeniowe w przypadku wyłączeń spowodowanych przez przepięcia atmosferyczne 6. okresowe kontrole obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminach uzgodnionych z Zamawiającym 7. lokalizację miejsc uszkodzeń i awarii 8. prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej 9. informowanie o awariach spowodowanych przez osoby trzecie i czynniki zewnętrzne. W terminie 7 dni od wystąpienia awarii przedstawienie Zamawiającemu raportu z powstałych uszkodzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.22.00-5, 50.53.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas, w którym zostaną zlokalizowane miejsca uszkodzeń i awarii, liczony od momentu zgłoszenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. oględziny (badanie wizualne) trafostacji (transformator olejowy nr 181691 o mocy 630 kVA i napięciu 15/0,4 KV) co najmniej raz na trzy miesiące, zakończone protokołem oględzin, przekazanym Zamawiającemu z fakturą 2. przeglądy trafostacji (transformator olejowy nr 181691 o mocy 630 kVA i napięciu 15/0,4 KV) z wymaganymi badaniami i pomiarami 3. badania stacji transformatorowej z transformatorem zgodnie z obowiązującymi wymogami i przepisami 4. czynności łączeniowe i przyłączeniowe - po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego z co najmniej 6 godzinnym wyprzedzeniem, faksem lub e-mailem 5. czynności łączeniowe w przypadku wyłączeń spowodowanych przez przepięcia atmosferyczne 6. okresowe kontrole obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminach uzgodnionych z Zamawiającym 7. lokalizację miejsc uszkodzeń i awarii 8. prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej 9. informowanie o awariach spowodowanych przez osoby trzecie i czynniki zewnętrzne. W terminie 7 dni od wystąpienia awarii przedstawienie Zamawiającemu raportu z powstałych uszkodzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas, w którym zostaną zlokalizowane miejsca uszkodzeń i awarii, liczony od momentu zgłoszenia - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.