eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi mycia stolarki okiennej, elewacji szklanej i powierzchni przeszklonych w obiektach NBP w Warszawie, Zalesiu Górnym k/Warszawy i Starejwsi k/Węgrowa



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Warszawa: Usługi mycia stolarki okiennej, elewacji szklanej i powierzchni przeszklonych w obiektach NBP w Warszawie, Zalesiu Górnym k/Warszawy i Starejwsi k/Węgrowa
Numer ogłoszenia: 206783 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Zakład Usług Gospodarczych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8260259, fax. 022 6208518.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.nbp.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi mycia stolarki okiennej, elewacji szklanej i powierzchni przeszklonych w obiektach NBP w Warszawie, Zalesiu Górnym k/Warszawy i Starejwsi k/Węgrowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi cykliczne i jednorazowe w zakresie mycia: 1. stolarki okiennej, tj.: a) okien jednoramowych drewnianych i z PCV z szybami zespolonymi, b) okien zespolonych drewnianych rozwieranych, c) okien skrzynkowych ze szprosami zewnętrznymi, d) okien nietypowych, e) okien mytych metodą alpinistyczną, 2. elewacji szklanej 3. powierzchni przeszklonych, w tym luster ( w ramach z aluminium, aluminium powlekanego, stali nierdzewnej ) Zakres prac obejmuje: 1) przygotowanie miejsca wykonywania prac (m. in. odstawienie kwiatów doniczkowych, segregatorów, książek, odsunięcie mebli itd.), 2) umycie ram, umycie ościeżnicy, uchwytów, mechanizmów blokujących i otwierających, 3) umycie szyb (każdą powierzchnię szyby należy myć oddzielnie od strony wewnętrznej i zewnętrznej), 4) umycie parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych), 5) umycie żaluzji, krat i siatek (jeżeli są ) 6) usunięcie wszelkich zbędnych materiałów, narzędzi i odpadów będących własnością wykonawcy, 7) przywrócenie do stanu pierwotnego miejsca wykonania usługi (m.in. ustawienie kwiatów doniczkowych, segregatorów, umycie grzejnika znajdującego się pod oknem, wytarcie podłogi itp.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 26.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co należy wykazać poprzez udokumentowanie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie mycia stolarki okiennej, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, przy czym za taki zakres Zamawiający uzna jedną usługę mycia okien i powierzchni przeszklonych w obiektach sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych jako budynki biurowe (klasa 1220) w obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 10.000 m2 lub dwie takie usługi w obiektach o łącznej powierzchni 10.000 m2. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: /spełnia/ - /nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę: 2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument zostanie złożony w formie oryginału lub kopii. Kopia ma być podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.2 wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Powyższy dokument zostanie złożony w formie oryginału i zostanie podpisany przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NBP, Zakład Usług Gospodarczych, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: NBP, Zakład Usług Gospodarczych, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.