eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr spr 119/09 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sprzętu medycznego i wyposażenia dla Oddziału Radioterapii Ogólnej i Oddziału Radioterapii Ginekologicznej oraz dostawy sprzętu medycznego dla Ośrodka Wczesnej Rehabilitacji Kardiol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Łódź: Nr spr 119/09 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sprzętu medycznego i wyposażenia dla Oddziału Radioterapii Ogólnej i Oddziału Radioterapii Ginekologicznej oraz dostawy sprzętu medycznego dla Ośrodka Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi o wartości nie przekraczającej 206 000 EURO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
Numer ogłoszenia: 206733 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr 119/09 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sprzętu medycznego i wyposażenia dla Oddziału Radioterapii Ogólnej i Oddziału Radioterapii Ginekologicznej oraz dostawy sprzętu medycznego dla Ośrodka Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi o wartości nie przekraczającej 206 000 EURO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 pakietów. Pakiet nr 1 - Łóżka z wyposażeniem -60 szt. Pakiet nr 2 - Wózek zabiegowy- 2 szt Pakiet nr 3 - Wózek do przewożenia chorych leżących z wyposażeniem, przystosowany do reanimacji-3 szt. Pakiet nr 4 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej- 3 szt. Pakiet nr 5 - Wózek do transportu zwłok z pokrywką- 3 szt. Pakiet nr 6- Ssak elektryczny- 3 szt. Pakiet nr 7-Stół do badań-1 szt. Pakiet nr 8-Macerator- 3 szt. Pakiet nr 9-Witryna farmaceutyczna na leki-2szt. Pakiet nr 10- przewoźny aparat RTG-2szt. Pakiet nr 11-Wyposażenie meblowe- komplet Pakiet nr 12- Defibrylator-1szt. Pakiet nr 13-Worek Ambu-1 szt. Pakiet nr 14-Sprzęt do udrażniania dróg oddechowych-1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.94.20.00 - Środki transportu zwłok 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.22.10 - Stoły do badania 42.99.61.10 - Maceratory do uzdatniania ścieków 39.71.11.30 - Chłodziarki 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.15.77.00 - Worki ambu 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które musi spełnić Wykonawca: PODMIOTOWE: 1*. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemną zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawcy, którzy nie wyrządzili szkody, wykonując zamówienia lub wykonując je należycie, nie wykonując szkody stwierdzonej prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 5. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 6. * Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3 7. * Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3 8. * Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 9.* Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne 10. Wadium-nie dotyczy 11. Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 12. Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania PRZEDMIOTOWE: 1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. (kopie potwierdzone za zgodność) 2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 3) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt w przypadku wyboru oferty będzie dostarczony - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych 4) Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie oferowanego sprzętu 5) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) i oświadczeń : DOTYCZĄCE PODMIOTU: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3) oświadczenia z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:a) pkt.1 pkt 1, pkt. 6, pkt.7, pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).b) pkt. 8. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU: I) Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobu znakiem CE - art. 5 ustawy o wyrobach medycznych: 1) deklaracja zgodności wystawiona przez producenta - dotyczy każdej klasy wyrobu 2)certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która współuczestniczyła w ocenie zgodności danego wyrobu medycznego - dotyczy klas I sterylnej, I z funkcja pomiarową, II a II b, III) 3)Wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie). Obowiązkowo zgłoszenie to należy dołączyć w przypadku klasy II b i klasy III. A.Wykonawca dostarczy oryginalne ulotki producenta, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu (jeśli oryginalne ulotki są w innym języku to Wykonawca wraz z oryginalną ulotką dostarczy tłumaczenie na język polski)- obowiązek załączenia do oferty. B.Instrukcja obsługi w języku polskim - obowiązek dostarczenia wraz z dostawą sprzętu) C.Oświadczenie oferenta - załącznik nr 6 do SIWZ D.Oświadczenie oferenta - załącznik nr 7 do SIWZ E.Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 8 (obowiązek wypełnienia w każdej sytuacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62 Dział Zamówień Publicznych pok. 978.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62 KANCELARIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Łóżka z wyposażeniem -60 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Łóżka z wyposażeniem -60 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Wózek zabiegowy- 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Wózek zabiegowy- 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Wózek do przewożenia chorych leżących z wyposażeniem, przystosowany do reanimacji-3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Wózek do przewożenia chorych leżących z wyposażeniem, przystosowany do reanimacji-3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej- 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej- 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Wózek do transportu zwłok z pokrywką- 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Wózek do transportu zwłok z pokrywką- 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Ssak elektryczny- 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6- Ssak elektryczny- 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7-Stół do badań-1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7-Stół do badań-1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-Macerator- 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8-Macerator- 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9-Witryna farmaceutyczna na leki-2szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9-Witryna farmaceutyczna na leki-2szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10- przewoźny aparat RTG-2szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10- przewoźny aparat RTG-2szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11-Wyposażenie meblowe- komplet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11-Wyposażenie meblowe- komplet.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12- Defibrylator-1szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12- Defibrylator-1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13-Worek Ambu-1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13-Worek Ambu-1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14-Sprzęt do udrażniania dróg oddechowych-1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14-Sprzęt do udrażniania dróg oddechowych-1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.32-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.