eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa polegająca na wykonaniu i dostawie materiałów wydawniczych, książek, folderów, plakatów i ulotek - 8 części. Nr sprawy81/ZP/07.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Warszawa: Usługa polegająca na wykonaniu i dostawie materiałów wydawniczych, książek, folderów, plakatów i ulotek - 8 części. Nr sprawy: 81/ZP/07.
Numer ogłoszenia: 206703 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, fax 022 6840642, 6874189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu i dostawie materiałów wydawniczych, książek, folderów, plakatów i ulotek - 8 części. Nr sprawy: 81/ZP/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i dostawie materiałów wydawniczych, książek, folderów, plakatów i ulotek - 8 części: Część I wydawnictwa - 6.500 egz. Część II książka ABC Interwencji Kryzysowej - 2.000 egz. Część III książka Wybrane strategie interwencji kryzysowej - 1.000 egz. Część IV ulotka propagująca Wojskowy Telefon Zaufania - 50.000 egz. Część V ulotka-folder dydaktyczny - 20.000 egz. Część VI foldery - 160.000 egz. Część VII plakaty - 50.000 egz. Część VIII ulotki - 250.000 egz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.12.40.00 - Usługi w zakresie drukowania skoroszytów, folderów lub okładek na akta Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.11.41.00 - Usługi w zakresie drukowania broszur Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta złożona na poszczególne części zamówienia musi być zabezpieczona wadium o podanej niżej wartości: CZĘŚĆ I 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych) CZĘŚC II 250,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) CZĘŚĆ III 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) CZĘŚĆ IV 250,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) CZĘŚC V 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) CZĘŚĆ VI 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) CZĘŚC VII 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych) CZĘŚĆ VIII 100,00 zł. (słownie: sto złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy osczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6)Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 706 A, w godz. 10.00 - 13.00 (do oferty należy załączyć kserokopię). 4.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 10.00. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawcom, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1)upływie terminu związania ofertą; 2)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 10.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykażą, ze wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zakończoną usługę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: -dla Części I - 9.000,00 zł., -dla Części II, IV - 3.000,00 zł., -dla Części III, V - 2.000,00 zł., -dla Części VI - 100.000,00 zł., -dla Części VII - 4.000,00 zł. -dla Części VIII - 1.000,00 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dokumentach dostarczonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca składa nw. oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4)umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5)wykazu wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 6)dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)formularz cenowy; 2)informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy proponowanych podwykonawców (w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Administracyjny MON al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa p.723.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nr 6 al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydawnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące wydawnictwa: 1) Islamska Republika Afganistanu - 1.500 egz. 2) Słowniczek podstawowych zwrotów w języku dari i paszto - 1.500 egz. 3) Vademecum żołnierza - Kosowo - 500 egz. 4) Vademecum żołnierza - Kosowo - część druga Meldunki - 500 egz. 5) Vademecum żołnierza - Syria - 500 egz. 6) Vademecum żołnierza - Liban - 500 egz. 7) Informator dotyczący praw i obowiązków żołnierzy uczestniczących w działaniach wojennych - 1.500 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00-1, 78.11.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Książka ABC Interwencji Kryzysowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i przekazanie Zamawiającemu książki ABC Interwencji Kryzysowej - 2.000 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Książka Wybrane strategie interwencji kryzysowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i przekazanie Zamawiającemu książki Wybrane strategie interwencji kryzysowej - 1.000 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ulotka propagująca Wojskowy Telefon Zaufania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji techniczno-graficznej propagującej Wojskowy Telefon Zaufania oraz Internetową Skrzynkę Zaufania - 50.000 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ulotka-folder dydaktyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu graficznego i przedstawienie do zatwierdzenia, wydrukowanie i przekazanie Zamawiającemu ulotkę-folder dydaktyczny z zakresu profilaktyki narkotykowej i alkoholowej dla żołnierzy zasadniczej służby wojskowej - 20.000 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Foldery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest wykonanie folderów: 1) folder Szkolnictwo wojskowe - 60.000 egz., folder Siły Zbrojne RP - 40.000 egz. 2) folder Warunki naboru do Korpusu Szeregowych Zawodowych - 40.000 egz. 3) folder Siły Zbrojne RP (dwie wersje językowe) - 20.000 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.12.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Plakaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie plakatów - 50.000 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.19.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ulotki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ulotek - 250.000 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.19.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.