eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Wykonanie ocieplenia ścian i dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Administracji Budynków Komunalnych w Rumi - przetarg 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Rumia: Wykonanie ocieplenia ścian i dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Administracji Budynków Komunalnych w Rumi - przetarg 2
Numer ogłoszenia: 206693 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322984 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ocieplenia ścian i dachu oraz wymiana stolarki okiennej w budynku Administracji Budynków Komunalnych w Rumi - przetarg 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: ETAP I - część wysoka 1) Prace przygotowawcze przy wykonywaniu dociepleń: a) wykucie z muru krat okiennych, b) wykucie z muru ościeżnic (okna i drzwi), c) wykucie luksferów, d) skucie węgarków wraz z wyrównaniem powierzchni po skuciu, e) demontaż skrzynki wnękowej hydrantowej i elektrycznej, f) rozebranie rur spustowych i rynien, g) rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. h) demontaż wysięgników lamp na ścianach, i) demontaż przewodów z tworzywa sztucznego na elewacji oraz kabelkowych nieopancerzonych, j) rozebranie nawierzchni, k) rozebranie ścian studzienek i dna oraz wywiezienie gruzu i jego utylizacja, l) wykonanie (dolewki) powiększającej płytę denną studzienek i przemurowanie ścianek studzienek, założenie krat, zasypanie wykopów oraz remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych, ł) montaż skrzynki hydrantowej i elektrycznej, m) przeróbki wody (kran) z montażem nowego zaworu kulowego, n) wymiana wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie i dachu. 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych: a) demontaż komina spalinowego na elewacji, b) docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 14 cm wraz z przyklejeniem dodatkowej warstwy siatki na ścianach - 406,79 m2, c) docieplenie ościeży o szer. 30 cm z cegły płytami styropianowymi gr. 2 cm wraz z przyklejeniem dodatkowej warstwy siatki na ościeżach - 55,56 m2, d) ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, e) wykonanie boni w styropianie 151,80 m, f) obróbki blacharskie, g) czyszczenie i malowanie balustrad, h) czyszczenie i malowanie daszku nad wejściem wraz z konstrukcją, i) czyszczenie, konserwacja i malowanie ogrodzenia. 3) Malowanie elewacji: a) nałożenie na ściany tynku cienkowarstwowego malowanego farbą silikonową - 462,35 m2 b) malowanie, obsadzanie i regulacja krat okiennych. 4) Ocieplenie dachu: a) demontaż kominów oraz wywiewek wentylacyjnych oraz ich ponowne zamontowanie, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, c) wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych, d) mocowanie płyt styropianowych za pomocą łączników mechanicznych, e) pokrycie dachów papą termozgrzewalną oraz obróbki z papy nawierzchniowej, f) przybicie łat potrzebnych do mocowania rynien, g) naprawa gzymsu, h) wykonanie obróbek blacharskich, i) montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych, j) wykonanie remontu kominów (skucie tynku, demontaż czapek, nadbudowanie, deskowanie konstrukcji, wykonanie nowych czapek, kapinosów i tynków, malowanie i nadmurowanie murków attykowych), k) przebudowa wyłazu dachowego, l) montaż wysięgników lamp na ścianie ceglanej, ł) przebudowa instalacji odgromowej. 5) Montaż stolarki zewnętrznej: a) wymiana okien drewnianych na PCW, b) wymiana drzwi wejściowych do budynku. ETAP II - część niska 1) Prace przygotowawcze przy wykonywaniu dociepleń: a) wykucie z muru krat okiennych, b) rozebranie rur spustowych i rynien, c) rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów i itp. 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych: a) demontaż drabiny na dach, jej oczyszczenie, konserwacja i ponowne zamontowanie, b) docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 5 cm - 110,11 m2, c) docieplenie ościeży płytami styropianowymi - 11,28 m2, d) przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach, e) ochrona narożników wypukłych poprzez zamontowanie narożników metalowych, f) wykonanie boni w styropianie, g) wykonanie boazerii, h) obróbki blacharskie, i) czyszczenie i malowanie balustrad. 3) Malowanie elewacji: a) nałożenie na ściany tynku cienkowarstwowego malowanego farbą silikonową - 122,45 m2, b) malowanie, obsadzanie i regulacja krat okiennych. 4) Ocieplenie dachu: a) demontaż wywiewek wentylacyjnych, b) wykonanie izolacji cieplnej za pomocą płyt styropianowych, c) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, d) przybicie łat drewnianych do mocowania rynien, e) wykonanie obróbek blacharskich, f) montaż zdemontowanych rynien i rur spustowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KREMER GRAF Sebastian Kremer, ul. Mikołaja Reja 3, 80-404 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278898,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180887,24

  • Oferta z najniższą ceną: 180887,24 / Oferta z najwyższą ceną: 273989,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.