Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-02
Boćki: Remont odcinków dróg polegający na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na drodze: nr geodezyjny 349 o długości 825 mb t .j. od wsi Siekluki do drogi gminnej nr 108747 B (Kol Andryjanki - Żołoćki ) i w miejscowości Boćki - (ul. Polnej o długości 206 mb , ul. Akacjowej o długości 155 mb )
Numer ogłoszenia: 206681 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boćki , Plac Armii Krajowej 3, 17-111 Boćki, woj. podlaskie, tel. 85 7319610; 7319620, faks 85 7319612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinków dróg polegający na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na drodze: nr geodezyjny 349 o długości 825 mb t .j. od wsi Siekluki do drogi gminnej nr 108747 B (Kol Andryjanki - Żołoćki ) i w miejscowości Boćki - (ul. Polnej o długości 206 mb , ul. Akacjowej o długości 155 mb ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Remont drogi nr geodezyjny 349 o długości 825 mb , t .j. od wsi Siekluki do drogi gminnej nr 108747 B (Kol Andryjanki - Żołoćki ) Parametry techniczne drogi: klasa drogi D, szerokość jezdni 5,0 m, kategoria ruchu: KR 1, szerokość poboczy żwirowe 0,5 m , spadek poprzeczny poboczy - 6 % Konstrukcja i technologia nawierzchni jezdni: konstrukcja nawierzchni dla ruchu KR1 na podłożu G-1 , dla odcinka 0+000 - 0 + 825 - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm ( istniejąca nawierzchnia żwirowa wraz z wyrównaniem pospółką) - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-S-96025:2000 grubości 5 cm Odwodnienie: wody opadowe z powierzchni drogi będą odprowadzane grawitacyjnie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych - stan dobry. Zakres i ilość podstawowych robót : roboty pomiarowe- 0,825 km , rozebranie przepustu z rur żelbetonowych pod koroną drogi - 1 m i wykonanie części przelotowej przepustu z rur żelbetonowych O60 - 2 m wraz z wykonaniem ścianki czołowej przepustu z betonu B-30 - 2,66 m3 ; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm na poszerzeniu - 179 m2 , wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 422 m3, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - warstwa ścieralna grubości 5 cm - 4337 m2 2/ Remont ulicy Polnej w m Boćki o długości 206 mb Parametry techniczne drogi: Klasa drogi D, szerokość jezdni 5m, kategoria ruchu: KR 2, szerokość poboczy 0,5 m, spadek poprzeczny poboczy - 6 %, spadki poprzeczne jezdni: daszkowy 2% na całym odcinku od km 0+000 - 0+206, zjazdy żwirowe w granicach pasa drogowego. Konstrukcja i technologia nawierzchni jezdni: konstrukcja nawierzchni dla ruchu KR1 na podłożu G-1 dla całego odcinka - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm ( istniejąca nawierzchnia żwirowa + wyrównawcza) - warstwa wiążąco - wyrównawcza z betonu asfaltowego wg PN-S-96025:2000 grub. 5cm. Odwodnienie: wody opadowe z powierzchni drogi będą odprowadzane grawitacyjnie powierzchniowo w kierunku pól Zakres i ilość podstawowych robót : roboty pomiarowe - 0,206 km ; wykonanie wykopów 52 m3 ; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm - poszerzenie podbudowy - 51 m3 ; wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 39 m3 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 mm- warstwa ścieralna grubości 5 cm - 1030 m2 ; wykonanie nawierzchni żwirowych na zjazdach gr. 15 cm- 17,5 m 2 ; regulacja studzienek kanalizacyjnych - 4 szt. 3/ Remont odcinka ulicy Akacjowej w miejscowości Boćki o długości 155 mb t. j. od. km 0 + 810 do km 0+ 965 - granica pasa drogi kr 19 Parametry techniczne drogi: klasa drogi D, szerokość jezdni 4,5m na długości 140 mb w /w odcinka i szerokość jezdni 5,0 m na długości 15 m w / w odcinka, kategoria ruchu : KR 1, szerokość poboczy żwirowe 0,5 m, spadki poprzeczne poboczy 6 %, spadek poprzeczny jezdni : daszkowy 2 %, zjazdy żwirowe w granicy pasa drogowego Konstrukcja i technologia nawierzchni jezdni a)na istniejącej nawierzchni żwirowej warstwa wyrównawczo wzmacniająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie b)warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/12.8 mm grubości 5,0 cm c)warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/ 12,8 mm , grubości 4,0 cm Odwodnienie - powierzchniowy spływ wód do istniejących cieków wodnych i kratki ściekowej w km 0+ 819 w ramach polepszenia odprowadzenia wód z korpusu drogi w km 0+ 815 należy wykonać studnię z rur betonowych O 80 cm z bocznym wlotem wody i połączeniem przykanalikiem z istniejącą kratką ściekową w km 0+ 819. Zakres i ilość podstawowych robót : roboty pomiarowe - 0,155 km ; roboty ziemne - wykonanie wykopów - 90,4 m3; wykonanie studni chłonnej z rur O 80 cm z boczną kratką ściekową i osadnikiem - 1 szt. ułożenie przykanalika z rur PCV O 20 cm - 12 m ;wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 30 cm na poszerzeniu podbudowy - 390 m2 ; wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 70 m3 ; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - warstwa wiążąca grubości 5 cm KR-1 - 786 m2 ; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 786 m2 ; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 - warstwa ścieralna grubości 4 cm KR-1 - 764,4 m2 , wykonanie nawierzchni żwirowych gr. 20 cm na zjazdach- 28 m2; regulacja studzienek kanalizacyjnych - 4 szt. ; regulacja studzienki ściekowej O 50 wraz z wymianą kratki ściekowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe i przdmiary robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni nie mniejszej niż 3500 m2; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz OFERTA, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, kosztorysy ofertowe.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określając następujące warunki zmiany: - w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią, - wystąpienie siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót ( np. klęski żywiołowe), - w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej; Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w robót, - wystąpienie poważnych rozbieżności między dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym w terenie, powodujących konieczność wstrzymania robót, - zmiany technologii robót, materiałów lub urządzeń przewidzianych w dokumentacji związane z postępem technicznym, w ramach dotychczasowego wynagrodzenia, - zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia umownego wynikające z rozliczenia kosztorysowego robót zamówionych, - zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, - zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, - wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania roboty siłami własnymi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boćki ul. Plac Armii Krajowej 3, pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boćki ul. Plac Armii Krajowej 3, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
- Roboty i usługi w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich 2024/2025
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁOCHÓW W 2024 ROKU
- Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.