eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Częstochowa: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu
Numer ogłoszenia: 20664 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Bielsku-Białej, Międzyświeciu, Pyskowicach, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju oraz Żywcu. Zamówienie obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo Energetyczne (teks jednolity Dz.U. z 2012 roku, poz. 1059), polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej. 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie poniższych zadań: Zadanie nr 1 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Biesku-Białej ul. Gen. M. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko-Biała; Zadanie nr 2 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Międzyświeciu, ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów; Zadanie nr 3 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Pyskowicach, ul. Kopernika 2, 44-120 Pyskowice; Zadanie nr 4 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz; Zadanie nr 5 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Częcha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój; Zadanie nr 6 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. Stanisława Słonki 24, 34-300 Żywiec; Jednocześnie Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (teks jednolity Dz.U. z 2012 roku, poz. 1059) i przepisami wykonawczymi do powyższej ustawy, w szczególności standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4.07.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.Nr 93, poz.623 ze zm.), kodeksu cywilnego ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. 3.Parametry techniczne: Zadanie nr 1 - Biuro Powiatowe ARiMR w Biesku-Białej: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: S 303 C Wielkość zabezpieczenia: 63 A Moc zamówiona: 33 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 54566 kWh Zadanie nr 2 - Biuro Powiatowe ARiMR w Międzyświeciu: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: Układ pomiarowy 3fazowy Wielkość zabezpieczenia: 63 A Moc zamówiona: 40kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 54708 kWh Zadanie nr 3 - Biuro Powiatowe ARiMR w Pyskowicach: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: D01 Wielkość zabezpieczenia: 40A Moc zamówiona: 25 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 53292 kWh Zadanie nr 4 - Biuro Powiatowe ARiMR w Raciborzu: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: S 303 C Wielkość zabezpieczenia: 63 A Moc zamówiona: 40 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C 11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 47320 kWh Zadanie nr 5 - Biuro Powiatowe ARiMR w Jastrzębiu Zdroju: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: RP00 Wielkość zabezpieczenia: 32 A Moc zamówiona: 20kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej: 45998 kWh Zadanie nr 6 - Biuro Powiatowe ARiMR w Żywcu: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: S 303 Wielkość zabezpieczenia: 40 A Moc zamówiona: 22 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej: 63870 kWh 4.Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży (dostawy) i przesyłu energii elektrycznej (dystrybucji) odbywać się będzie na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych (rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego), a nie za prognozowaną ilość wg cen i stawek opłat zgodnie z Ofertą Wykonawcy z Formularza ofertowego. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.Podane moce umowne w każdym zadaniu są aktualne i Zamawiający nie przewiduje ich zmiany. 7.Zamawiający dla wszystkich wskazanych wyżej zadań posiada umowy kompleksowe nadal aktualne. Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. 8.Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w przypadku wszystkich zadań jest Tauron Dystrybucja S.A. 9.Wykonawca zawrze w imieniu Zamawiającego Umowę z Operatorem systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający przekaże Wykonawcy, który przedstawi ofertę najkorzystniejszą wszelkie niezbędne informacje oraz upoważnienie w celu zawarcia ważnych umów. 10.Minimalny termin płatności faktur wymagany przez Zamawiającego wynosi 21 dni licząc od daty otrzymania faktury. Termin ten będzie modyfikowany w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 11.Pozostałe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót (sprzedaż) energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełanianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełanianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełanianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełanianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Poza dokumentami wymienionymi w pkt 3 SIWZ oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ łącznie z formularzami cenowymi. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego). 4. Oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w zakresie dystrybucji energii eklektycznej. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, kiedy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b wyżej wskazanej ustawy, winien w Formularzu ofertowym wskazać nazwy (firmy) tychże podwykonawców. W przypadku rezygnacji lub zmiany podwykonawcy, w sytuacji, kiedy zmiana ta dotyczy podmiotu, na zasoby którego powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów wg zasad określonych w rozdziale 3 SIWZ następujących dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ; - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a)zmiany umowy w trakcie jej obowiązywania w zakresie cen są dopuszczalne tylko i wyłącznie w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego lub zmiany innych opłat, podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej, energii wytworzonej przez przedsiębiorstwa energetyczne z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, a ponadto w razie zmiany taryfy za usługi dystrybucyjne lub usługi sprzedaży zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W takim przypadku ceny za energię elektryczną dostarczoną na podstawie Umowy ulegają korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o zmianie ceny energii elektrycznej dostarczonej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie podstawę tej zmiany. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązywały dla Wykonawcy i Zamawiającego od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian prawnych stanowiących podstawę do ich korekty. b) wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach; c) zmian w zakresie sposobu wykonania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego, powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczności modyfikacji przedmiotu zamówienia; d) skrócenie terminu realizacji umowy w związku z restrukturyzacją Zamawiającego, likwidacją danej lokalizacji Zamawiającego; e) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; f) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; g) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiana sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu zamawiającego; h) działania siły wyższej lub zaistnienia stanu wyższej konieczności; i) zmiany określone w Istotnych postanowień umownych (Załącznik nr 5 do SIWZ) na warunkach tam określonych; j) W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana: 1) stawki podatku VAT; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wówczas zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w ust. 2-4 pkt 18 Istotnych postanowień umownych (Załącznik nr 5 do SIWZ). Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wymaga aneksowania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ARiMR ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pokój 339 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 08:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ARiMR ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pokój 143 (I piętro, kancelaria główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Biesku-Białej ul. Gen. M. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko-Biała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Zadanie nr 1 - Biuro Powiatowe ARiMR w Biesku-Białej: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: S 303 C Wielkość zabezpieczenia: 63 A Moc zamówiona: 33 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 54566 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Międzyświeciu, ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Zadanie nr 2 - Biuro Powiatowe ARiMR w Międzyświeciu: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: Układ pomiarowy 3fazowy Wielkość zabezpieczenia: 63 A Moc zamówiona: 40kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 54708 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Pyskowicach, ul. Kopernika 2, 44-120 Pyskowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Zadanie nr 3 - Biuro Powiatowe ARiMR w Pyskowicach: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: D01 Wielkość zabezpieczenia: 40A Moc zamówiona: 25 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 53292 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Zadanie nr 4 - Biuro Powiatowe ARiMR w Raciborzu: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: S 303 C Wielkość zabezpieczenia: 63 A Moc zamówiona: 40 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C 11 Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 47320 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Częcha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Zadanie nr 5 - Biuro Powiatowe ARiMR w Jastrzębiu Zdroju: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: RP00 Wielkość zabezpieczenia: 32 A Moc zamówiona: 20kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej: 45998 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. Stanisława Słonki 24, 34-300 Żywiec;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Zadanie nr 6 - Biuro Powiatowe ARiMR w Żywcu: Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: S 303 Wielkość zabezpieczenia: 40 A Moc zamówiona: 22 kW Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe Grupa taryfowa: C11 Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej: 63870 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.