eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie modułu programowego e-repozytorium w ramach platformy systemowej Wirtualnego Centrum Chorób Cywilizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Warszawa: Wykonanie modułu programowego e-repozytorium w ramach platformy systemowej Wirtualnego Centrum Chorób Cywilizacyjnych
Numer ogłoszenia: 206626 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej , ul. Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 852 689, 261 852 309, faks 261 852 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modułu programowego e-repozytorium w ramach platformy systemowej Wirtualnego Centrum Chorób Cywilizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) usługę Wykonanie modułu programowego e-repozytorium w ramach platformy systemowej Wirtualnego Centrum Chorób Cywilizacyjnych do realizacji Projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno - Społecznych, zadanie 4, etap II, poz. Budowa e-repozytorium opracowań i publikacji naukowych - moduł funkcjonalny systemu, b) wdrożenie, konfigurację i uruchomienie w/w oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego wraz przeprowadzeniem szkolenia w niezbędnym zakresie wyznaczonemu personelowi Zamawiającemu dla minimum 4 osób z zakresu obsługi i administracji wdrożonego oprogramowania, c) dostarczenie dokumentacji: użytkownika, administratora oraz dokumentacji technicznej oprogramowania, d) świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym we wzorze umowy, e) wszelkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania i uruchomienia oprogramowania, zgodnego z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej dwóch usług zaprojektowania, wykonania i wdrożenia systemu informatycznego (w architekturze trójwarstwowej z dostępem do Systemu za pośrednictwem tzw. Cienkiego klienta w postaci przeglądarki internetowej) dla min. 300 użytkowników, działającego min. w 5 lokalizacjach terenowych o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto (a w przypadku jeśli wartość usługi została wyrażona w walucie obcej - równowartość 200 000,00 złotych brutto według średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie systemu); b) co najmniej jedno wdrożenie systemu informatycznego (w architekturze trójwarstwowej) z dostępem do Systemu za pośrednictwem tzw. cienkiego klienta w postaci przeglądarki internetowej, zintegrowanego z min. 3 innymi systemami, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, który został wykonany z zachowaniem norm jakości ISO 9001 oraz bezpieczeństwa ISO 27001 lub równoważnymi, potwierdzonych aktualnym na dzień wykonania certyfikatem wystawionym przez akredytowaną instytucję certyfikującą potwierdzającym posiadanie przez Wykonawcę wdrożonych norm ISO 9001 i ISO 27001 lub równoważnych (a w przypadku jeśli wartość usługi została wyrażona w walucie obcej - równowartość 200 000,00 złotych brutto według średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie systemu); Cienki klient (ang. thin client) - komputer bądź specjalizowane urządzenie (terminal komputerowy) wraz z odpowiednim oprogramowaniem typu klient, umożliwiające obsługę aplikacji stworzonej w architekturze klient-serwer. Cechą szczególną cienkiego klienta jest niezależność od obsługiwanej aplikacji serwerowej (jej zmiana nie pociąga za sobą konieczności wymiany oprogramowania klienta). Dodatkowym atutem jest niewielkie zapotrzebowanie na moc przetwarzania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować zasobami kadrowymi składającymi się z następujących osób: a) co najmniej 1 Analityk - posiadający wyższe wykształcenie informatyczne trzeciego stopnia, posiadający min. 3 letnie doświadczenie w tworzeniu specyfikacji wymagań systemów informatycznych; b) co najmniej 4 Programistami / wdrożeniowcami - z wyższym wykształceniem informatycznym i min. 5 letnim. doświadczeniem w realizacji wdrożeń systemów informatycznych w architekturze Trójwarstwowej z dostępem do systemu za pośrednictwem Cienkiego klienta w postaci Przeglądarki internetowej, dla nieograniczonej liczby użytkowników; c) co najmniej 2 Programistami / wdrożeniowcami - z wyższym wykształceniem informatycznym i doświadczeniem w realizacji wdrożeń systemów informatycznych zintegrowanych z portalem internetowym, hurtownią danych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto; d) co najmniej 1 Kierownikiem Projektu -posiadającym wyższe wykształcenie i certyfikat Certyfikat PRINCE2R Practitioner lub równoważny oraz doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularzu ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmiany do treści zawartej umowy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych urządzeń lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a. zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany stawek podatku od towarów i usług; zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące; b. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; c. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; d. siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. nr 5 pok. nr 26 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. nr 2 pok. nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POIG.02.03.00-14-130/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.