eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Usługi edukacyjne obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ZSP nr 1 w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Nowa Sól: Usługi edukacyjne obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ZSP nr 1 w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 206626 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 "Elektryk" , ul. Witosa 25, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 47555-59, faks 68 47555-40 lub 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp1-elektryk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ZSP nr 1 w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe; 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej. 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów ZSP nr 1 /Elektryk/ w Nowej Soli w w ramach projektu /Wiedza z /Elektryka/ - mój sukces zawodowy/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 3. Usługa obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów, zajęć wyrównawczych i dodatkowych w siedzibie zamawiającego i z wykorzystaniem sprzętu będącego w dyspozycji zamawaiajacego - w roku szkolnym 2012/2013 i w roku szkolnym 2013/2014 - dla niżej wymienionych działań i zadań objętych projektem oraz w określonym wymiarze godzin dydaktycznych (przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć): 1) DZIAŁANIE 1 - /W matni sieci/- autorskie zajęcia rozszerzające wiadomości z zakresu ICT. Łącznie 1000 godzin dydaktycznych. Zajęcia 200 godzin dla dwóch grup po 15 uczniów tj. 1 grupa w roku szkolnym 2012/13 i 1 grupa w roku szkolnym 2013/14) - dla każdego z 5-ciu niżej wymienionych zadań: Zadanie 1.1. Akademia CISCO - 2 lata po 100 godzin. Zadanie 1.2. Projektowanie AutoCad - 2 lata po 100 godzin. Zadanie 1.3. Grafika komputerowa - 2 lata po 100 godzin. Zadanie 1.4. System zarządzania treścią JOOMLA (CMS) - 2 lata po 100 godzin. Zadanie 1.5. Administracja serwera MS SQL - 2 lata po 100 godzin. 2) DZIAŁANIE 2 - Moja ścieżka edukacyjna-doradztwo zawodowe i pedagogiczno-psychologiczne. Łącznie 840 godzin dydaktycznych. Zadanie 2.1. Doradztwo zawodowe dla maturzystów - uczestników projektu. Zajecia 3 godz. tygodniowo*35 tygodni w roku szkolnym*2 lata. Produkt: 100 analiz indywidualnych predyspozycji zawodowych. Zadanie 2.2. Doradztwo zawodowe dla uczniów klas pierwszych i innych uczestników projektu poza maturzystami. Zajecia 3 godz. tygodniowo*35 tygodni w roku szkolnym*2 lata. Produkt: 100 analiz indywidualnych predyspozycji zawodowych. Zadanie 2.3. Doradztwo psychologiczne dla uczniów - uczestników projektu. Zajęcia 6 godz. tygodniowo*35 tygodni w roku szkolnym*2 lata. Produkt: 230 porad indywidualnych lub zespołowych psychologa. 3) DZIAŁANIE 3 - Koło Młodych Ekonomistów. Łącznie 140 godzin dydaktycznych. Dodatkowe zajęcia edukacyjne dwujęzyczne, polsko-niemieckie, dla uczniów uzdolnionych z kierunku technik ekonomista. Zajęcia dla 1grupy - min. 15 uczniów, *70 godzin w roku szkolnym*2 lata. 4) DZIAŁANIE 4 - Warsztaty antydyskryminacyjne - 3 moduły: Stereotypy ról kobiet i mężczyzn; Dyskryminacja; Tolerancja a niepełnosprawność. Łącznie 180 godzin dydaktycznych. Dwóch prowadzących. Zajęcia 5 godz. tygodniowo*2prowadzących*9 tygodni w roku szkolnym*2 lata (jeden prowadzący 90 godzin). Średnio po 20 uczniów zainteresowanych, razem 120 uczniów. 5) DZIAŁANIE 6 - /Sam liczę/- autorskie zajęcia wyrównujące wiedzę i umiejętności z matematyki dla uczniów klas I-wszych. Łącznie 432 godziny dydaktyczne. Zajęcia: 3 grupy po 15 uczniów w roku szkolnym 2012/2013 - 72 godziny na grupę i 3 grupy po 15 uczniów w roku szkolnym 2013/2014 - 72 godziny na grupę. Zadanie 1 - /Sam liczę/ zajęcia wyrównujące grupa 1. Zadanie 2 - /Sam liczę/ zajęcia wyrównujące grupa 2. Zadanie 3 - /Sam liczę/ zajęcia wyrównujące grupa 3. 6) DZIAŁANIE 7 - /Ja obywatel świata/- autorskie zajęcia z języków obcych. Łącznie 576 godzin dydaktycznych. Zajęcia: po 2 grupy z j.angielskiego i j.niemieckiego po 12 osób z każdego języka, każda grupa po 72 godziny zajęć w roku szkolnym*2 lata. Łącznie 576 godzin. Zadanie 1 - Koło Młodych Poliglotów - język niemiecki. Zadanie 2 - Koło konwersacyjne - język niemiecki. Zadanie 3 - - Koło Młodych Poliglotów - język angielski. Zadanie 4 - Koło konwersacyjne - język angielski. 7) DZIAŁANIE 8 - Koła Młodych Przyrodników - realizacja autorskich programów z przedmiotów przyrodniczych: biologii, chemii, fizyki i geografii. Łącznie 576 godzin dydaktycznych. Zajęcia autorskie w 4 grupach po 12 uczniów w grupie i po 72 godziny zajęć w roku szkolnym dla każdej grupy*2 lata. Zadanie 1 - Koło biologiczne. Zadanie 2 - Koło chemiczne. Zadanie 3 - Koło fizyczne. Zadanie 4 - Koło geograficzne. 8) DZIAŁANIE 10 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych z przedmiotów zawodowych. Łącznie 720 godzin dydaktycznych. Zajęcia dla 5 grup po 15 uczniów (w zawodach: technik elektryk, technik informatyk, technik ekonomista, technik mechatronik, technik teleinformatyk) i po 72 godziny w roku szkolnym dla każdej grupy*2 lata. Zadanie 1 - Zajęcia dla ekonomistów. Zadanie 2 - Zajęcia dla elektryków. Zadanie 3 - Zajęcia dla informatyków. Zadanie 4 - Zajęcia dla mechatroników. Zadanie 5 - Zajęcia dla teleinformatyków. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego Działania wymienionego w pkt 3 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Szkolenia, kursy, zajęcia odbywać się muszą w terminach określonych przy działaniach (po zakończeniu zajęć dydaktycznych określonych w arkuszu organizacyjnym szkoły i w czasie wolnym od zajęć dla uczniów - od poniedziałku do piątku po godz. 15:15 a w soboty od godz. 8:30. 7. Wykonawca musi opracować i przedstawić programy zajęć do każdego działania/zadania wg wzoru - wzór programu stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Programy zajęć należy opracować przy uwazględnieniu informacji dotyczących realizacji projektu tj. celów projektu zakładanych do realizacji przez Zamawiajacego, zakładanych rezultatów twardych i miękkich oraz źródeł weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźnika realizacji celów, które opisane są w części II załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 8. Dzienniki zajęć z uczestnikami projektu mają być prowadzone w formie elektronicznej WORD, EXCEL. 9. Wszystkie osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia zobowiązane będą złożyć deklaracje uczestnictwa w realizacji projektu, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zgodę na wykorzystanie wizerunku dla celów promocji projektu (zdjęcia, klipy, wideo itp.). 10. Zamówienie finansowane jest w całości ze środków publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku - Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że: dysponuje lub będzie dysponował kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają odpowiednio do rodzaju każdego działania z opisu przedmiotu zamówienia: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (z wyjątkiem zadania 2.3 w działaniu 2 - doradztwo psychologiczne, gdzie nie jest wymagane przygotowanie pedagogiczne), uprawnieniami do prowadzenia zajęć określonego w działaniu rodzaju wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U Nr 50 poz. 400 z późniejszymi zmianami). 2) staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej w danym zawodzie minimum 3 lata (z wyjątkiem zadania 2.3 w działaniu 2- doradztwo psychologiczne, gdzie staż nie jest wymagany). 3) oraz dodatkowe warunki dotyczący kwalifikacji: - dla całego działania 8 (Koło Młodych Przyrodników - realizacja autorskich programów z przedmiotów przyrodniczych: biologii, chemii, fizyki i geografii) - wpis na listę egzaminatorów egzaminu maturalnego oraz - dla całego działania 10 (zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych z przedmiotów zawodowych) - wpis na listę egzaminatorów egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w technikum, z jednoczesną informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, oraz na podstawie wykazu kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzonego wg załącznika nr 3B do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1/ Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą należy złożyć stosowny dokument na potwierdzenie ustanowionego pełnomocnika, z którego ma również wynikać jakich wykonawców będzie reprezentować pełnomocnik i który z wykonawców jest liderem. 2/ każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki dotyczące Wykonawców z tym, że dokumenty o których mowa w III.4.1) Wykonawcy składają wspólnie. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NIŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 2. Opracowane programy zajęć (do każdego działania/zadania), które w swojej treści mają być zgodne z wymaganiami zawartymi w SIWZ, oraz zawierać informacje zawarte we wzorze programu zajęć, który stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- wg załącznika nr 3 do specyfikacji. 4. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia - wg załącznika nr 3A do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy - wg załącznika 4 do specyfikacji. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 7. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie. Dokument określający zakresu umocowania ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 8.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakich wykonawców będzie reprezentować pełnomocnik i który z wykonawców jest liderem. 8.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 3, 5 i 6. 9. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 części IV SIWZ. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 7). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40.00
  • 2 - Jakość - ocena merytoryczna programów zajęć - 60.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach zaistnienia w trakcie realizacji zamówienia istotnych okoliczności, na które zamawiający i wykonawca nie mieli wpływu: 1) zmiana wykładowcy na wykładowcę o takim samym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego, w przypadkach losowych i niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego, po niezwłocznym powiadomieniu o zaistniałej sytuacji uzasadniającej okoliczności zmiany oraz przedłożeniu stosownych dokumentów potwierdzających kwalifikacje nowego wykładowcy. 2) zmiana terminu realizacji zamówienia np. w przypadku zmiany okresu realizacji projektu, zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizacje zamówienia. Zmiana wymaga zgody obu stron. 3) zmniejszenie wartości umowy w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, np. w sytuacji rezygnacji z zajęć uczestników projektu 4) inne okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które będą miały wpływ na prawidłową realizację Projektu. Zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp1-elektryk.pl/projekt1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 ELEKTRYK ul. W. Witosa 25, 67-100 Nowa Sól i za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: wnowicki@poczta.onet.pl oraz faksu 68-475-55-40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 ELEKTRYK ul. Wincentego Witosa 25, 67-100 Nowa Sól - pokój nr 17 (I piętro) Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej pt. / Wiedza z /Elektryka/ - mój sukces zawodowy/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.