eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › 4. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynkówWIOŚ w Lublinie, Delegatur WIOŚ wBiałej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu oraz terenów wokół budynków w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościua) WIOŚ w Lublinie ul. Obywatelska 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Lublin: 4. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków: WIOŚ w Lublinie, Delegatur WIOŚ w: Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu oraz terenów wokół budynków w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu: a) WIOŚ w Lublinie ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin b) Delegatura w Białej Podlaskiej, ul Brzegowa 2, 21-500 Biała Podlaska, c) Delegatura w Chełmie, ul. Jagiellońska 64, oraz Pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm d) Delegatura w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69a, 22-400 Zamość, w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.
Numer ogłoszenia: 206531 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie , ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7186201, 7186258, faks -81 7186255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków: WIOŚ w Lublinie, Delegatur WIOŚ w: Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu oraz terenów wokół budynków w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu: a) WIOŚ w Lublinie ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin b) Delegatura w Białej Podlaskiej, ul Brzegowa 2, 21-500 Biała Podlaska, c) Delegatura w Chełmie, ul. Jagiellońska 64, oraz Pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm d) Delegatura w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69a, 22-400 Zamość, w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków: WIOŚ w Lublinie, Delegatur WIOŚ w: Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu oraz terenów wokół budynków w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu a) WIOŚ w Lublinie ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin - laboratorium: korytarze, klatka schodowa i wc - mycie i czyszczenie podłóg z gresu i lastriko - 216 m2 - codziennie - budynek administracyjny - utrzymanie czystości posadzek z: lastrico, gres, pcv - 556 m2 (codziennie) parkiet lakierowany - 387 m2 ( codziennie) wykładzina dywanowa - 46 m2 (1x w tygodniu) razem : 989 m2 - mycie drzwi i ścianek przeszklonych w tym wiatrołap -64 m2 - 1x w tygodniu - wycieranie kurzy z mebli, telefonów (40 szt), parapetów (40 szt) i kaloryferów - codziennie - budynek administracyjny i laboratorium: - mycie szyb i framug okiennych budynek administracyjny 57 szt. 161 m2 - 2 x w roku w laboratorium 67 szt , 150 m2 - 2 x w roku - mycie i dezynfekcja: sanitariatów 17 szt. umywalek 19 szt. - codziennie w laboratorium mycie sanitariatów i umywalek wyłącznie w wc (3 szt. umywalek i 3 szt. sanitariatów) codzienne uzupełnianie dozowników mydła i podajników ręczników - mycie luster 18 szt. i glazury 354,80 m2 - 1 x w tygodniu - mycie drzwi wewnętrznych 186 m2 90 szt. - 1 w m-cu - ilość osób ? zatrudnionych - 70 Usługa sprzątania winna być realizowana w laboratorium do godz. 15.00 a w budynku administracyjnym po godz. 15.00 b) Delegatura w Białej Podlaskiej, ul. Brzegowa 2, 21-500 Biała Podlaska, - sprzątanie pomieszczeń 451 m2 - codziennie Rodzaje podłóg: terakota 83,0 m2 terakota, na której leżą chodniki dywanowe 77,0 m2 wykładzina dywanowa 291,0 m2 razem: 451,0 m2 - sanitariaty - 4 kabiny - codziennie - mycie okien i drzwi oszklonych o powierzchni 92 szt. - 135,14 m2 - 2x w roku, - mycie drzwi wewnętrznych 37 szt. - 74 m2 - 1x w miesiącu - utrzymanie w czystości aparatów telefonicznych - 20 szt. - ilość osób - 30. - utrzymanie w czystości chodników i placu manewrowego 500 m2 - w miarę potrzeb, - koszenie trawy i usunięcie skoszonej trawy, grabienie i usuwanie liści - 4000 m2 w miarę potrzeb, - odśnieżanie chodników, wjazdu do posesji i dojazdów do garaży; grabienie opadłych liści 250 m2 - w miarę potrzeb lub wynikających z warunków atmosferycznych. Usługa sprzątania winna być realizowana w przedziale czasowym od. 14.30 do 18.30. c) Delegatura w Chełmie, Laboratorium ul. Jagiellońska 64, 22-100 Chełm, - sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni 425 m2 - codziennie Rodzaje podłóg: Lastryko - 40 m2 Terakota - 140 m2 Posadzki PCV - 200 m2 Wykładziny dywanowe - 45 m2 razem: 425 m2 - mycie okien - 2x w roku, 54 szt., powierzchnia okien 82 m2 - mycie drzwi - 4x w roku, 32 szt., powierzchnia drzwi 64 m2. - - sanitariaty - 3 szt. - codziennie - utrzymanie w czystości aparatów telefonicznych - 2 szt. - ilość osób - 12 - utrzymanie w czystości chodników i placów manewrowych 350 m2 - w miarę potrzeb, - koszenie trawy i usunięcie skoszonej trawy, grabienie i usuwanie liści, - 1000 m2 w miarę potrzeb, - chodników i placów manewrowych 350 m2 - w miarę potrzeb lub wynikających z warunków atmosferycznych. Usługa sprzątania winna być realizowana w przedziale czasowym od. 12.00 do 15.00 Pomieszczenia biurowe przy Pl. Niepodległości 1 - sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni 143 m2 ? - codziennie Rodzaj podłogi -wykładzina dywanowa - mycie okien - 2 x w roku, szt. 9, powierzchnia okien - 27 m 2 - mycie drzwi 1 x w miesiącu szt. 9, powierzchnia drzwi - 36 m 2 - utrzymanie w czystości aparatów telefonicznych - 10 szt. Usługa sprzątania winna być realizowana w przedziale czasowym od. 15.00 do 18.00. c) Delegatura w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69a, 22-400 Zamość, - sprzątanie pomieszczeń biurowych - codziennie: Rodzaje podłóg: - wykładzina dywanowa - 224 m2 - PCV - 84 m2 razem: 379 m2 - sprzątanie pomieszczeń laboratoryjnych - codziennie: Rodzaje podłóg: - terakota /lastriko - 330m2 - korytarz - PCV - 116 m2 razem: 446 m2 - sanitariaty - 4 szt. ( w tym 8 kabin, 2 pisuary) o powierzchni 43m2 - codziennie - parter - codziennie Rodzaj podłogi - lastriko - 100 m2 - klatki schodowe - codziennie Rodzaj podłogi - lastriko - 84,00m2 - sprzątanie piwnic 2 x w roku Rodzaj podłóg: - terakota - 131 m2 - korytarz - wykładzina - 31 m2 - sprzątanie poddasza - wentylatornia 2 x w roku Rodzaj podłogi - cement -116 m2 - sprzątanie sali konferencyjnej 38 m2 - w miarę potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez zamawiającego Rodzaj podłogi - wykładzina dywanowa - mycie okien i drzwi oszklonych 52 szt., powierzchnia okien 170 m2 - 2x w roku - mycie drzwi wewnętrznych 55 szt. - 90 m2 - 1x w miesiącu - utrzymanie w czystości aparatów telefonicznych - 19 szt. - ilość osób - 27 - koszenie trawy i usunięcie skoszonej trawy 1000 m2 w miarę potrzeb, - utrzymanie w czystości drogi do garaży i parkingu, w ? chodników i drogi dojazdowej 350 m2 - w miarę potrzeb, - odśnieżanie drogi do garaży i parkingu, w ? chodników i drogi dojazdowej 350 m2 - w miarę potrzeb lub wynikających z warunków atmosferycznych, - pielęgnacja drzew i krzewów (przycinanie, nawożenie, ochrona przed szkodnikami). Usługa sprzątania winna być realizowana w przedziale czasowym od. 6.30.do 17.00 Sprzątanie obejmuje w szczególności: ścieranie kurzy, odkurzanie, zamiatanie, ścieranie na mokro parapetów i podłóg. W uzasadnionych przypadkach zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości sprzątania pomieszczeń. Wykonawca wykonuje wszystkie czynności przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości. Wykonawca zapewnia i wykłada, stosownie do potrzeb środki higieniczne do toalet (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) a także worki na śmieci do koszy. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi zamawiającego co do jakości stosowanych środków higienicznych. W laboratorium do mycia i czyszczenia nie mogą być używane rozpuszczalniki, gdyż mogą wpływać na zniekształcenie wyników badań laboratoryjnych. W okresie zimowym wykonawca zapewnia we własnym zakresie środki umożliwiające utrzymanie ciągów komunikacyjnych w stanie zapewniającym bezpieczeństwo poruszania się pieszych i pojazdów. Zastosowane środki (rodzaj oraz sposób użycia) nie mogą naruszać obowiązujących norm. WIOŚ udostępni wykonawcy pomieszczenia dla narzędzi i sprzątaczy. Dla realizacji zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalistycznych maszyn. W przypadkach opisanych wyżej, potrzebę wykonania konkretnej czynności zgłasza wykonawcy kierownik zamawiającego lub działający z jego upoważnienia pracownik WIOŚ: - Kierownik Wydziału Administracyjno - Technicznego WIOŚ w Lublinie lub osoba go zastępująca, - Kierownik Delegatury WIOŚ lub upoważniony pracownik tej Delegatury, na terenie, której czynność ta ma zostać wykonana. Przez odśnieżanie rozumie się wykonanie czynności związanych z usunięciem śniegu i lodu - w sposób i w terminie umożliwiającym bezpieczne korzystanie z terenu zamawiającego przez pieszych i pojazdy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy składają: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Pzp), wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty, o których mowa w pkt III.2.2 SIWZ należy złożyć w formie wskazanej w pkt II.11 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin - (Punkt Obsługi Klienta - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.12.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.