eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu"Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-06

Ogłoszenie nr 20652 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.

Ostróda: Świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko- Mazurskiego 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6181 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, NIP: 741-17-73-954, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grunwaldzie z siedzibą w Gierzwałdzie 7, NIP: 741-15-33-405

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  5, 14100   Ostróda, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 642 98 89, faks 89 642 98 85, e-mail sekretariat@pcpr.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): 1. Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda. NIP: 7411773954, REGON: 510827093, fax. 89-642-98-85. 2. Zamówienie udzielane będzie indywidualnie przez każdego z Zamawiających (na część odpowiadającą obszarowi działania danego Zamawiającego)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZ.RSW.252.1.4.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi konsultanta rodziny dla rodzin rodziny zamieszkujących na terenie gminy Grunwald, zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w szczególności zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) liczba rodzin do objęcia wsparciem przez jednego konsultanta- nie mniej niż 8 nie więcej niż 12; 2) przewidywana liczba godzin wsparcia (i czynności z tym związanych) udzielana uczestnikom projektu i ich rodzinom 160 godzin w miesiącu kalendarzowym; 3) zadania wykonywane będą w terenie, z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu ostródzkiego adekwatnie do wybranej części; 4) organizacja dojazdu konsultanta do podopiecznych, dojazd oraz ewentualna komunikacja telefoniczna konsultanta z podopiecznymi, a także związane z tym koszty, leżą po stronie Wykonawcy i muszą być skalkulowane w cenie ofertowej. 3. Obowiązki konsultanta rodziny: 1) sporządzenie diagnozy rodziny i planu pracy z rodziną we współpracy z pracownikiem socjalnym i psychologiem; 2) realizacja planu pracy w oparciu o posiadane narzędzia, we współpracy z pracownikiem socjalnym i psychologiem; 3) współpraca z instytucjami działającymi na rzecz i w interesie rodziny; 4) utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami objętymi wsparciem (zgodnie z potrzebami uczestników projektu i ich rodzinami), w tym kontakt zarówno w godzinach przedpołudniowych jak i popołudniowych również w soboty i niedziele, w szczególnych okolicznościach również w dni świąteczne; 5) bieżąca współpraca z Zamawiającym; 6) informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach; 7) dokumentowanie zlecenia poprzez: a) systematyczne uzupełnianie karty uczestnika wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego (karta w której konsultant rodziny opisze narzędzia i formy wsparcia z których korzystał uczestnik, swoje wizyty w środowisku uczestnika, współpracę z instytucjami, współdziałanie z personelem projektu); b) sporządzenie comiesięcznego protokołu z realizacji zlecenia wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać "Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020". 5. Wykonawca zobowiązuje się realizować zadania zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 85300000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT64878.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ewa Sezonienko,  ,  Gierzwałd 50/3,  14-107 ,  Gierzwałd,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79800,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.