Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Sopot: Remont przyłączy wodociagowych oraz kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 206502 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. Tadeusza Kościuszki 22/24, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 551-00-11, faks 0-58 551-00-11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przyłączy wodociagowych oraz kanalizacji sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont przyłączy wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - projekt budowlany - zał. nr 6 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 do SIWZ - przedmiar robót - zał. nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja (ocena) spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas zrealizowane zamówienia. W zakresie tego warunku wymagane jest aby Wykonawcy wykazali, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (przy czym wartość wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 30 000 zł. netto).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja (ocena) spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o uprawnienia. W zakresie tego warunku wymagane jest aby 1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych posiadała uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: a/ przedmiotu zamówienia jeżeli: - wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, na podstawie protokołu konieczności zatwierdzonego przez strony umowy i inspektora nadzoru i w oparciu o zapisy art. 67 ust. 1, pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b/ terminu wykonania umowy jeżeli: - zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: konieczność wykonania robót dodatkowych w szerokim zakresie, realizowanych na podstawie odrębnej umowy, niekorzystne warunki pogodowe, wystąpienie katastrofy budowlanej, pożaru, zalania pomieszczeń szkolnych na skutek awarii instalacji wodnej, kanalizacyjnej, grzewczej, działanie siły wyższej, za którą uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, do której strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Zamawiającego, ani Wykonawcy, wystąpienie katastrofalnych warunków atmosferycznych, strajków z wyjątkiem strajków w siedzibie/ zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji umowy spowodowanych zaistnieniem siły wyższej Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań do nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych działań. - wystąpią istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności z przepisami prawa, - będą miały miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, - działania osób trzecich, nie będących konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, będą uniemożliwiały wykonywanie prac. c/ wynagrodzenia jeżeli: - wystąpią zamówienia dodatkowe, a tym samym zmniejszenia zakresu przedmiotowego dotychczasowej umowy, - zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i jedna ze stron mogłaby ponieść rażącą stratę, do których strony zaliczają: ustawową zmianę wysokości podatku VAT na roboty budowlane, powodująca zmianę kwoty umowy. d/ podwykonawców i zakresu prac powierzonych podwykonawcom jeżeli: - wystąpi konieczność dokonania (za zgodą Zamawiającego) zmiany zakresu prac powierzonych danemu podwykonawcy oraz zmiany podwykonawcy (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagań dotyczących części, które nie mogą być powierzone podwykonawcy lub też całkowitej rezygnacji z udziału podwykonawcy, e/ osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy, pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę nowe osoby będą spełniały wymagania określone w SIWZ w wyniku: - zmian organizacyjnych lub z przyczyn losowych, f/ materiałów, narzędzi lub urządzeń przy zachowaniu parametrów nie gorszych niż zostały określone w dokumentacji i w ramach dotychczasowego wynagrodzenia wskazanego w kosztorysie ofertowym jeżeli: - zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. niedostępność na rynku materiałów, narzędzi lub urządzeń spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku g/ osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę w wyniku: - zmian organizacyjnych lub z przyczyn losowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kościuszki 22-24, I piętro, pok. 105A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27, Kancelaria Ogólna pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Analiza zagospodarowania wód w zlewni "Wylotu C" wraz z modelem hydrologicznym i hydraulicznym oraz opracowaniem danych przestrzennych do systemu GIS.
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.