Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Miechów: Opracowanie projektów budowlanych wraz z uzyskaniem odpowiednich decyzji dla zadań inwestycyjnych:
Zad.1 Budowa drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska na odcinku ok. 0,760km (od skrzyżowania z dr. 1186K, km 0+000 do istn. nawierzchni bitumicznej).
Zad.2 Budowa drogi powiatowej 1174K Szreniawa -Przybysławice-Falniów-Jaksice-Szczepanowice na odcinku ok. 1,150km (od km 17+623 do skrzyż. z dr. 1207K).
Numer ogłoszenia: 206484 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych wraz z uzyskaniem odpowiednich decyzji dla zadań inwestycyjnych: Zad.1 Budowa drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska na odcinku ok. 0,760km (od skrzyżowania z dr. 1186K, km 0+000 do istn. nawierzchni bitumicznej). Zad.2 Budowa drogi powiatowej 1174K Szreniawa -Przybysławice-Falniów-Jaksice-Szczepanowice na odcinku ok. 1,150km (od km 17+623 do skrzyż. z dr. 1207K)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: (odrębnie dla zad.1 i zad.2) opracowanie projektu budowlanego (na podstawie którego Zamawiający uzyska decyzje pozwolenia na budowę) wraz z - uzyskaniem decyzji na lokalizacje inwestycji celu publicznego lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - uzyskaniem decyzji pozwolenia wodno prawnego (w przypadku gdy zajdzie potrzeba uzyskania) - uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji drogowej (w przypadku gdy zajdzie potrzeba uzyskania) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania oraz warunki odbioru zostały ujęte w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej zał. do SIWZ. Treść projektu powinna zawierać szczegółowe rozwiązania techniczne tak aby na jej podstawie możliwa była realizacja zadań w terenie, zawierać informacje odnośnie użytych materiałów ich ilości i jakości bez wskazywania konkretnych nazw i znaków firmowych, zgodnie z wymogami Pzp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zad.1 - 1 000zł Zad.2 - 1 000zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 ust.1 Pzp (zał. do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, (metodą spełnia - nie spełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: - wykaz usług (zał. do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi, dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów*, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie *Dowodem o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną dokumentację związaną z remontem, przebudową, rozbudową lub budową dróg o nawierzchni bitumicznej klasy L lub wyższej o wartości brutto min. 30tys. zł oraz załączy dowody określające czy zostały wykonane w sposób należyty.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, (metodą spełnia - nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą - projektant drogowy, min. 3 lata doświadczenia i opracowanie dokumentacji związanej z remontem, przebudową, rozbudową lub budową dróg, klasy L lub wyższej 1 osobą - weryfikator drogowy, min 5 lat doświadczenia i opracowanie dokumentacji związanej z remontem, przebudową, rozbudową lub budową dróg, klasy L lub wyższej.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, (metodą spełnia - nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie - złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków przez wykonawcę, art.22 ust.1 Pzp (zał. do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów, (metodą spełnia - nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną dokumentację związaną z remontem, przebudową, rozbudową lub budową dróg o nawierzchni bitumicznej klasy L lub wyższej o wartości brutto min. 30tys. zł oraz załączy dowody określające czy zostały wykonane w sposób należyty.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożary, powodzie), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np.: - wykopaliska archeologiczne itp uniemożliwiające wykonywanie robót. - w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na termin realizacji umowy, - zmiany (zwiększenia) zakresu robót przez Zamawiającego. - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku Vat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie
32-200 Miechów
ul. Warszawska 11
tel./fax (41) 38- 318- 27,
(41) 38- 307- 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie 32-200 Miechów ul. Warszawska 11 Sekretariat - pok.nr1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.1 Budowa drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska na odcinku ok. 0,760km (od skrzyżowania z dr. 1186K, km 0+000 do istn. nawierzchni bitumicznej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 Budowa drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska na odcinku ok. 0,760km (od skrzyżowania z dr. 1186K, km 0+000 do istn. nawierzchni bitumicznej)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.2 Budowa drogi powiatowej 1174K Szreniawa -Przybysławice-Falniów-Jaksice-Szczepanowice na odcinku ok. 1,150km (od km 17+623 do skrzyż. z dr. 1207K)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2 Budowa drogi powiatowej 1174K Szreniawa -Przybysławice-Falniów-Jaksice-Szczepanowice na odcinku ok. 1,150km (od km 17+623 do skrzyż. z dr. 1207K)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie
- Modernizacja oraz wyposażenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Szpitala św. Anny w Miechowie
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów"
- Dzierżawa automatycznych analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla Szpitala św. Anny w Miechowie
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe)"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.