eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonania w ramach zadania p.n.Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wielopolka w km 19+630, km 20+860-20+920 w m. Kozodrza gm. Ostrów, km 24+040-24+220 w m. Witkowice, km 27+400 i 27+560 w m. Ropczyce, km 32+860-33+020 w m. Chechły gm. Ropczyce (umowa nr 122/EM/2012 z dnia 14.08.2012 r.) robót uzupełniających polegających na usunięciu zatorów.



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Rzeszów: Wykonania w ramach zadania p.n.: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wielopolka w km 19+630, km 20+860-20+920 w m. Kozodrza gm. Ostrów, km 24+040-24+220 w m. Witkowice, km 27+400 i 27+560 w m. Ropczyce, km 32+860-33+020 w m. Chechły gm. Ropczyce (umowa nr 122/EM/2012 z dnia 14.08.2012 r.) robót uzupełniających polegających na usunięciu zatorów.
Numer ogłoszenia: 206465 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania w ramach zadania p.n.: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wielopolka w km 19+630, km 20+860-20+920 w m. Kozodrza gm. Ostrów, km 24+040-24+220 w m. Witkowice, km 27+400 i 27+560 w m. Ropczyce, km 32+860-33+020 w m. Chechły gm. Ropczyce (umowa nr 122/EM/2012 z dnia 14.08.2012 r.) robót uzupełniających polegających na usunięciu zatorów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje: - obcinanie drzew powalonych do koryta potoku, - usuwanie zatorów z gałęzi i śmieci, - ręczne przenoszenie gałęzi i śmieci z zatorów na odl. 40 m., - wywóz gałęzi i śmieci z rozbiórki zatorów,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano - Regulacyjny i Melioracyjny Stanisław Pociask, Ul. Mickiewicza 62a, 39-100 Ropczyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21390,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22700,40

  • Oferta z najniższą ceną: 22700,40 / Oferta z najwyższą ceną: 22700,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    - zamówienie to polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w umowie podstawowej Nr 122/EM/2012 z dnia 14.08.2012 r. gdyż przedmiotem niniejszego zamówienia jest usunięciu zatorów i wywozie nagromadzonych w korycie potoku, a ten sam zakres jest przedmiotem umowy podstawowej, - Wartość zamówienia wynosi 18 455,61 zł netto (wg kosztorysu inwestorskiego), co stanowi 6,03 % wartości zamówienia podstawowego, wynoszącej 306 011,84 zł netto. W postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego zostały przewidziane zamówienia uzupełniające na wartość 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie przekracza, więc ustalonej wartości zamówień uzupełniających (30%). - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie o nr NU-410/122/EM/2012 wszczęte 03.07.2012 r., otwarcie ofert nastąpiło 18.07.2012 r.) - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym na stronie zamawiającego w pkt. XIV. oraz ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w sekcji II.1.4. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, - nie upłynęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.