eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi sprzątania w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20645

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi sprzątania w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Teresa Gaudynek tel. 0-22 683-82-82, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, fax 022 6838224, e-mail: piolit@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.plwat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ, Teresa Gaudynek tel. 0-22 683-82-82; Jarosław Zintek tel. 0-22 683-82-22, Teresa Gaudynek Jarosław Zintek, ul. Kartezjusza 2, pok. 411 lub pok. 109, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 683-82-82; 683-82-22, fax 0-22 683-82-24, e-mail: j.zintek@plwat.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat. Ogólna powierzchnia do sprzątania obliczona na podstawie dokumentacji technicznej budynku wynosi 6 139,13 m2 plus 913,91 m2 okien z framugami. Zestawienie powierzchni do sprzątania i mycia okien zawiera Zał. Nr 1 do SIWZ. Zestawienie wymaganych czynności do wykonania w ramach sprzątania wraz z częstotliwością ich wykonywania dla poszczególnych rodzajów powierzchni zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ w tabelach 1-7. Procedury sprzątania dla różnych rodzajów powierzchni stanowią Zał. Nr 3 do SIWZ. Mycie okien przewidywane jest 1 raz w roku. Do obliczenia wartości usługi Zamawiający przyjął, że do sprzątania po remontach będzie powierzchnia 2 000 m2 . W skład ogólnej powierzchni Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ i Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, rozmieszczonej na 5 kondygnacjach budynku wchodzą: gabinety lekarskie, gabinety zabiegowe, sale pacjentów, pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne (korytarze, schody), łazienki i toalety. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ będą świadczone w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem: pomieszczeń Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, gabinetów: zabiegowego, lekarza dyżurnego i pielęgniarki dyżurnej, których powierzchnia będzie sprzątana codziennie, łącznie z sobotami, niedzielami i dniami świątecznymi. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ mogą być wykonywane przez firmę zapewniającą: własny sprzęt w tym sprzęt mechaniczny do czyszczenia podłóg, preparaty dezynfekujące, środki czystości, preparaty zabezpieczające powierzchnie przed zabrudzeniem i mające wpływ na podnoszenie estetyki, worki na śmiecie, worki na odpady medyczne o odpowiedniej wytrzymałości i wyróżniającej kolorystyce, a także inne materiały niezbędne do należytego wywiązania się z przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie na formularzu - Zał. Nr 5 do SIWZ o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9, ust. 2 p. 1- 3 Prawa zamówień publicznych; Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605), wymienionych w : - § 1 ust. 1, pkt 2 (aktualny odpis z wł. rejestru ewidencji działalności gosp.); - § 1 ust. 1, pkt 3 (aktualne zaświadczenia z U.S. i ZUS) - § 1 ust. 1 pkt. 4 (akt. inf. z KRK w zakresach art. 24 pkt 4 -8 ustawy PZP) - § 1 ust. 2 pkt 2 - wykaz wykonanych i wykonywanych usług z ost. 3 lat (najmniej 3 usługi z referencjami , w tym 2 z zakładów opieki zdrowotnej); - § 1 ust. 2 pkt 5 (dane dotyczące pracowników wykonujących usługi sprzątania) - § 1 ust. 3 pkt 3 (polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) - § 2 ust. 1, 2, 3 - dotyczy wykonawców mających siedzibę poza Polską; - § 3 ust. 1 p. 2 (wykaz środków czystości i preparatów dezynfekujących wraz ich charakterystykami oraz numerami atestów PZH). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowa usługa sprzątania wszystkich pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, z zapewnieniem własnego sprzętu, środków czystości, preparatów myjąco-dezynfekujących i dezynfekujących. Usługa wykonywana w dni powszednie oraz na ograniczonej powierzchni w soboty, niedziele i święta. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 zł wg zapisów art.45 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605), wymienionych w : - § 1 ust. 1, pkt 2 (aktualny odpis z wł. rejestru ewidencji działalności gosp.); - § 1 ust. 1, pkt 3 (aktualne zaświadczenia z U.S. i ZUS) - § 1 ust. 1 pkt. 4 (akt. inf. z KRK w zakresach art. 24 pkt 4 -8 ustawy PZP) - § 1 ust. 2 pkt 2 - wykaz wykonanych i wykonywanych usług z ost. 3 lat (najmniej 3 usługi z referencjami , w tym 2 z zakładów opieki zdrowotnej); - § 1 ust. 2 pkt 5 (dane dotyczące pracowników wykonujących usługi sprzątania) - § 1 ust. 3 pkt 3 (polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) - § 2 ust. 1, 2, 3 - dotyczy wykonawców mających siedzibę poza Polską; - § 3 ust. 1 p. 2 (wykaz środków czystości i preparatów dezynfekujących wraz ich charakterystykami oraz numerami atestów PZH). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą: Oświadczenie na formularzu - Zał. Nr 5 do SIWZ o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9, ust. 2 p. 1- 3 Prawa zamówień publicznych; Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605), wymienionych w : - § 1 ust. 1, pkt 2 (aktualny odpis z wł. rejestru ewidencji działalności gosp.); - § 1 ust. 1, pkt 3 (aktualne zaświadczenia z U.S. i ZUS) - § 1 ust. 1 pkt. 4 (akt. inf. z KRK w zakresach art. 24 pkt 4 -8 ustawy PZP) - § 1 ust. 2 pkt 2 - wykaz wykonanych i wykonywanych usług z ost. 3 lat (najmniej 3 usługi z referencjami , w tym 2 z zakładów opieki zdrowotnej); - § 1 ust. 2 pkt 5 (dane dotyczące pracowników wykonujących usługi sprzątania) - § 1 ust. 3 pkt 3 (polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) - § 2 ust. 1, 2, 3 - dotyczy wykonawców mających siedzibę poza Polską; - § 3 ust. 1 p. 2 (wykaz środków czystości i preparatów dezynfekujących wraz ich charakterystykami oraz numerami atestów PZH).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście - w siedzibie Zamawiającego w pok. 411 w godz. 8.00-14.00 lub po wcześniejszym złożeniu zamówienia w formie wniosku, odbiór przesyłki poleconej. Cena SIWZ w formie pisemnej 20,00zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007, godzina 11:00, Siedziba Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ: Warszawa, ul. Kartezjusza 2 pok. 411.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.