eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Gdańsk: Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 206459 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) część I - Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.: - ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18, 2) część II - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 3) część III - Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 4) część IV - Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 5) część V - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 8) część VIII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, 9) część IX - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 10) część X - Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio: 1) część I - Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.: - ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18, od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 2) część II - Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 3) część III - Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, od dnia 01.12.2012 roku do dnia 31.03.2014 roku, 4) część IV - Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 5) część V - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 8) część VIII - Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 9) część IX - Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku, 10) część X - Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca złoży aktualne zezwolenie (wraz ze wszystkimi zmianami) na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) na obszarze, na którym mają swoje siedziby, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.: - ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, Chlebnicka 3/8, - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18, 2) Inspektorat ZUS w Sopocie, 3) Inspektorat ZUS w Gdyni, 4) Inspektorat ZUS w Pucku, 5) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, 6) Inspektorat ZUS w Wejherowie, 7) Inspektorat ZUS w Kartuzach, 8) Inspektorat ZUS w Kościerzynie, 9) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, 10) Inspektorat ZUS w Tczewie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego zezwolenia (wraz ze wszystkimi zmianami) na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) na obszarze, na którym mają swoje siedziby, odpowiednio dla danej części zamówienia: 1) Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku, tj.: - ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, Chlebnicka 3/8, - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, - jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18, 2) Inspektorat ZUS w Sopocie, 3) Inspektorat ZUS w Gdyni, 4) Inspektorat ZUS w Pucku, 5) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, 6) Inspektorat ZUS w Wejherowie, 7) Inspektorat ZUS w Kartuzach, 8) Inspektorat ZUS w Kościerzynie, 9) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, 10) Inspektorat ZUS w Tczewie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wynikających z następujących okoliczności: 1) zmiana wysokości opłat za korzystanie ze środowiska, za składowanie odpadów oraz innych opłat, wynikających ze zmian stawek określonych w przepisach o ochronie środowiska, 2) zmiana bezwzględnych przepisów prawa, na podstawie których, realizowana jest umowa, 3) wystąpienie siły wyższej, 4) zmiany organizacyjne w ZUS, 5) zmiany korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 58 307 82 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje oraz nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/22/2012/ZAP.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oddział ZUS i jednostki organizacyjne w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z następujących posesji: - ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33 Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Oddziału ZUS w Gdańsku - 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku), 2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 2 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy, 3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku. - Jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji jednostki organizacyjnej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A - 1 raz w tygodniu (piątek), 2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3 , 3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku. - Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8 Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek), 2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3, 3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku. - Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9 Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS Gdańsk Wrzeszcz - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek), 2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 2 sztuki o pojemności 1,1 m3 każdy, 3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku. - Jednostka organizacyjna w Gdańsku, ul. Sobótki 18 Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji jednostki organizacyjnej w Gdańsku, ul. Sobótki 18 - 1 raz w tygodniu (wtorek), 2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3 . Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Sopocie - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek), 2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3, 3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Gdyni - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek), 2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3, 3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.12.2012 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pucku - 1 raz w tygodniu (wtorek), 2) najem pojemników na nieczystości stałe suche w ilości - 2 sztuki o pojemności 0,11 m3 każdy, 3) najem pojemników na nieczystości stałe mokre w ilości - 2 sztuki o pojemności 0,11 m3 każdy. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim - 1 raz w tygodniu (wtorek), 2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3, 3) wywóz skoszonej trawy (koszona pow.: 134,90 m2) w okresie od maja do października, 1 raz w tygodniu (piątek). Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Wejherowie - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek), 2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kartuzach - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek), 2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3, 3) wywóz skoszonej trawy (koszona pow.: 1.534,84 m2) w okresie od maja do października, 1 raz w tygodniu (piątek). Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kościerzynie - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), 2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.02.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Kwidzynie - 1 raz w tygodniu (poniedziałek), 2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,1 m3 lub 0,9 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55. Zakres usługi: 1) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu ZUS w Tczewie - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), 2) najem pojemników na nieczystości w ilości - 1 sztuka o pojemności 1,2 m3. Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 01.04.2013 roku do dnia 31.03.2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.