eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borne Sulinowo › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Jelonek, Juchowo, Piława i Silnowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Borne Sulinowo: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Jelonek, Juchowo, Piława i Silnowo
Numer ogłoszenia: 206423 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181257 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 6, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3734125, faks 094 3734133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Jelonek, Juchowo, Piława i Silnowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Jelonek, Juchowo, Piława i Silnowo. Obszar opracowania obejmuje granice administracyjne obrębów. Powierzchnie poszczególnych obrębów: Jelonek - ok. 144 ha Juchowo - ok. 2078 ha Piława - ok. 1868 ha Silnowo - ok. 623 ha Kategoria terenu: teren wielofunkcyjny. Obszary obrazuje załącznik nr 6 - uchwały o przystąpieniu do sporządzenia mpzp wraz z mapami poszczególnych obrębów. Szczegółowy zakres opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Jelonek, Juchowo, Piława i Silnowo obejmuje wykonanie: ETAP I 1. Wykonanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla obszaru planu. 2. Wykonanie koncepcji projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującej: a) określenie projektowanego przeznaczenia terenów wraz z podaniem powierzchni każdego z terenów o określonym przeznaczeniu oraz wykaz projektowanych parametrów i wskaźników, o których mowa w art. 15 ust. 2 pkt. 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także: projektowanej minimalnej powierzchni nowo wydzielanych działek budowlanych, projektowanych parametrów działek uzyskiwanych w wyniku scalania i podziału nieruchomości, projektowanej ilości miejsc parkingowych - ustalonych dla obszaru objętego projektem planu, w podziale na tereny o różnym przeznaczeniu i różnych zasadach zagospodarowania (w formie tabelarycznej), b) rysunek koncepcji projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1:2000. 3. Przygotowanie planszy barwnej zawierającej rysunek koncepcji projektu planu i oznaczenie działek lub terenów, których dotyczyły wnioski zgłoszone do projektu planu przez osoby fizyczne i jednostki organizacyjne, a także działek lub terenów, dla których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzje o pozwoleniu na budowę, oddzielnie dla każdego z wariantów koncepcji. 4. Wykonanie wstępnej prognozy skutków finansowych uchwalenia planu obejmującej w szczególności: a) zestawienie powierzchni terenów przeznaczonych pod realizację inwestycji celu publicznego (z zakresu realizowanego przez samorząd gminny), b) zestawienie długości planowanych sieci infrastruktury technicznej i dróg (z zakresu realizowanego przez samorząd gminny), c) szacunkowy koszt realizacji inwestycji celu publicznego(z zakresu realizowanego przez samorząd gminny), w tym m.in. koszt wykupu terenu pod drogi publiczne, koszt realizacji sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, koszt realizacji infrastruktury społecznej. ETAP II 1. Wykonanie projektu planu uwzględniającego uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do przekazanych koncepcji (ETAP I) obejmującego: a) tekst uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, b) rysunek projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1:2000. 2. Wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko. 3. Wykonanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. 4. Wykonanie niezbędnych wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. ETAP III 1. Przedstawienie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnień i opiniowania, w tym: a) wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w celu ich rozesłania do instytucji opiniujących i uzgadniających w liczbie egzemplarzy zgodnej z aktualnym rozdzielnikiem przygotowanym przez Zamawiającego, b) prezentacja projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej. 2. Wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz z uzyskanych decyzji o wyrażeniu zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (w porozumieniu z Zamawiającym). 3. Przekazanie Zamawiającemu projektu planu w skali 1:1000 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w wersji przeznaczonej do wyłożenia do publicznego wglądu. ETAP IV 1. Wyłożenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 2. Pełnienie dyżuru autorskiego w Urzędzie Miejskim w Bornem Sulinowie w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu. 3. Uczestnictwo w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o wyłożeniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 4. Opracowanie opinii zawierającej propozycję sposobu rozstrzygnięcia uwag wniesionych do projektu planu (wraz z uzasadnieniem) oraz przygotowanie planszy barwnej zawierającej rysunek planu i oznaczenie działek lub terenów, których uwagi dotyczyły. 5. Wykonanie projektu planu w wersji uwzględniającej zmiany wynikające z rozpatrzenia uwag przez Burmistrza oraz ponowienie w niezbędnym zakresie czynności, o których mowa w §6 ust. 3 i 4 umowy. ETAP V 1. Wykonanie projektu planu w wersji uwzględniającej zmiany wynikające z ponowienia czynności, o którym mowa w ETAP IV pkt 5, w celu przekazania go do uchwalenia przez Radę Miejską. 2. Uczestnictwo w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej oraz sesji Rady Miejskiej poświęconych rozpatrywaniu nieuwzględnionych uwag i uchwalaniu planu. 3. Wykonanie projektu planu w wersji uwzględniającej zmiany wynikające z rozpatrzenia uwag przez Radę Miejską oraz ponowienie w niezbędnym zakresie czynności, o których mowa w § 6 ust. 3 i 4 umowy. 4. Wykonanie uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 pkt 2, oraz podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.). 5. Wykonanie dokumentacji prac planistycznych, w tym wykonanie kserokopii dokumentów, które zostaną przekazane Wojewodzie Zachodniopomorskiemu. 6. Przekazanie Zamawiającemu materiałów wymienionych w §6 ust. 7 i 8 umowy. 7. Przygotowanie materiałów (tekst i rysunek planu) do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego. ETAP VI 1. Publikacja uchwały w sprawie planu miejscowego będącego przedmiotem zamówienia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAGABUDEX-PROJEKT, ul. Marcelińska 61/8, 60-354 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121768,77

  • Oferta z najniższą ceną: 121768,77 / Oferta z najwyższą ceną: 442800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.