eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wykonanie remontu poddasza w budynku nr 5 Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Przemyślu, ul. Słowackiego 91.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Przemyśl: Wykonanie remontu poddasza w budynku nr 5 Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Przemyślu, ul. Słowackiego 91.
Numer ogłoszenia: 206421 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Spółka z o.o., ul. Matejki 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. (016) 6785016, fax (016) 6786858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: boi.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Przemyślu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu poddasza w budynku nr 5 Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Przemyślu, ul. Słowackiego 91..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac remontowych: - wykonanie nowych posadzek i podłóg, - wykonanie lekkich ścianek z płyt kartonowo-gipsowych, - wykonanie nowej dodatkowej wentylacji grawitacyjnej, - wymiana zużytej stolarki drzwiowej, - wykonanie nowych tynków tradycyjnych , - montaż sufitów podwieszanych, - malowanie pomieszczeń, - wykonanie izolacji termicznej ścianek działowych i przestrzeni dachu, - impregnacja, uzupełnienie i naprawa więźby dachowej, - wymiana instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji c.o

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w obiektach podlegających ochronie konserwatorskiej i potwierdzą należyte wykonanie tych zamówień (np. poprzez referencje). 2.2. Dysponują osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych lub z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowlano - montażowej). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w pkt.1: ppkt. 1, 3, 4 - spełniać i udokumentować musi każdy wykonawca, ppkt. 2 - należy spełniać i udokumentować łącznie. Ponadto: wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wykonawców ubiegających się o zamówienie. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń według formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty : 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg wzoru ) 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( wg wzoru ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Kserokopie uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i ważnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (dotyczy kierownika budowy). 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (budowlano - montażowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: boi.przemysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o. ul. Okrzei 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o. ul. Okrzei 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.