eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › zadanie I. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Sokolniki w Gminie Gorzyce w systemach informatycznych wraz z przeliczeniem osnowy scaleniowej i szczegółowej osnowy poziomej na układ "2000" dla obrębów - Sokolniki, Furmany, Poręby Furmańsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20636

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnobrzeg: zadanie I. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Sokolniki w Gminie Gorzyce w systemach informatycznych wraz z przeliczeniem osnowy scaleniowej i szczegółowej osnowy poziomej na układ "2000" dla obrębów - Sokolniki, Furmany, Poręby Furmańskie, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie. Zadanie II. Wykonanie szczegółowej osnowy poziomej III kl. na terenie obrębu Wrzawy w gminie Gorzyce, powiat tarnobrzeski, woj.podkarpackie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu, do kontaktów: Irena Cieszyńska, Elżbieta Smykla, ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8225841, fax 015 8223922. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.computerland.pl/powiat tarnobrzeski Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie I. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Sokolniki w Gminie Gorzyce w systemach informatycznych wraz z przeliczeniem osnowy scaleniowej i szczegółowej osnowy poziomej na układ "2000" dla obrębów - Sokolniki, Furmany, Poręby Furmańskie, powiat tarnobrzeski , województwo podkarpackie. Zadanie II. Wykonanie szczegółowej osnowy poziomej III kl. na terenie obrębu Wrzawy w gminie Gorzyce, powiat tarnobrzeski, woj.podkarpackie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Zad. I. Gmina Gorzyce obręby - Sokolniki, Furmany, Gmina Grębów, obręb - Poręby Furmańskie, Zad. II. Gmina Gorzyce obręb - Wrzawy pow. tarnobrzeski, woj. podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zad. I. modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Sokolniki w gminie Gorzyce powiat tarnobrzeski, w systemach informatycznych: Vega - do obsługi części opisowej, EWMAPA do obsługi części kartograficznej z przeliczeniem osnowy scaleniowej i osnowy szczegółowej III kl. dla obrębów Sokolniki, Furmany , Poreby Furmańskie, na układ "2000". Zad. II. Założenie szczegółowej osnowy poziomej III kl. na obrębie Wrzawy w gminie Gorzyce. Do założenia 120 pktów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie I - obręb ewidencyjny Sokolniki o pow. 2346 ha, liczba działek ewid. 3508, Zadanie II - założenie ok - 120 pkt-ów osnowy szczegółowej III klasy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 6000,00 zł. (sześć tysięcy złotych), w formie: pieniędzy, poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczości, w terminie do dnia 25.04.2007r. do godz. 15,00. Wadium w formie pieniędzy należy wnieść na konto: 72 1500 17351217300247250000 w banku KB o/Tarnobrzeg, w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4, w Wydziele Budżetu i Finansów, pok. 55. w terminie j.w. Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny, musi potwierdzone przez bank krajowy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania czynności określonych zamówieniem. 2. Posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokumentów i informacji wymienionych w niniejszym ogłoszeniu i SIWZ przez Komisję Przetargową, spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazanie zatrudnieniem co najmniej 10 osób z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych i sporządzania dokumentacji do celów prawnych, potwierdzone kserokopią uprawnień określonych w przepisach prawnych. 2. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Dla zadania I. - przynajmniej 5 obiektów z zakresu opracowania obejmującego modernizację ewidencji gruntów dla obrębu ewidencyjnego lub kilku obrębów z przeliczeniem osnowy geodezyjnej, dla zadania II. przynajmniej 4 obiekty z zakresu opracowania obejmującego założenie osnowy szczegółowej III klasy powyżej 80 pkt-ów. 3. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat albo z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata. 4. Informacja banku albo spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - załącznik do SIWZ wzór nr 3 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6- miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, bądź informację o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie z właściwego ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, bądź informację o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkty 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10. Kopia licencji oprogramowania VEGA, EWMAPA. 11. Kopia dowodu wpłacenia wadium. 12. Pisemna akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 80 2. termin realizacji (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.computerland.pl/powiat tarnobrzeski. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ jest do pobrania w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internetowej http:bip.computerland.pl/powiat tarnobrzeski, po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres Zamawiającego. Pobranie SIWZ ze strony internetowej wymaga potwierdzenia pobrania zamówieniem z podaniem danych adresowych pobierającego w celu przesłania ewentualnych modyfikacji SIWZ i innych informacji wynikacjących z ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.04.2007, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4, pok. 210.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: I Nazwa: ZADANIE I - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. 1) Krótki opis: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Sokolniki w Gminie Gorzyce w systemach informatycznych "VEGA" dla części opisowej i EWMAPA dla części kartograficznej, z przeliczeniem osnowy scaleniowej na układ "2000" na obrębach ewidencyjnych Sokolniki, Furmany, Poręby Furmańskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Obręb ewidencyjny Sokolniki o powierzchni 2346 ha, ilość działek ewid. 3508. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena (%) 80 2. 2. Termin realizacji (%) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: II Nazwa: Zadanie II - założenie szczegółowej osnowy poziomej III kl. 1) Krótki opis: Założenie szczegółowej osnowy poziomej III klasy, na obrębie ewidencyjnym Wrzawy w gminie Gorzyce powiat Tarnobrzeski - do założenia ok. 120 pktów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Do założenia ok. 120 pktów szczegółowej osnowy poziomej III kl. na obrębie ewidencyjnym Wrzawy w gminy Gorzyce. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena (%) 80 2. 2. Termin realizacji (%) 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.