eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa Obwodnicy Sródmiejskiej Szczecina - etap IV od ul. Warcisława do ul. Krasińskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Szczecin: Budowa Obwodnicy Sródmiejskiej Szczecina - etap IV od ul. Warcisława do ul. Krasińskiego.
Numer ogłoszenia: 206353 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Wydział Inwestycji Miejskich, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4223178, fax 091 4553609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Obwodnicy Sródmiejskiej Szczecina - etap IV od ul. Warcisława do ul. Krasińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty przygotowawcze, rozbiórki, wycinka drzew i krzewów - wraz z wywozem odpadów. 2) Niwelacja terenu wraz z wywozem nadmiaru gruntu. 3) Roboty drogowe: a)jezdnia, chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki autobusowe, wiaty przystankowe, opaski, parking, wjazdy, schody terenowe. b)stała organizacja ruchu. c)organizacja ruchu na czas budowy (m.in. tymczasowe oznakowanie, przejazdy, zapewnienie lokalizacji przystanków autobusowych). 4) Zieleń wraz z pielęgnacją nasadzonej zieleni przez 1 rok. 5) Ekrany akustyczne. 6) Kanalizacja deszczowa, sanitarna, ogólnospławna. 7) Sieć wodociągowa. 8) Przebudowa i zabezpieczenie sieci gazowych. 9) Przebudowa sieci cieplnych 10) Oświetlenie uliczne. 11) Sieci energetyczne 0,4 kV , 15 kV . 12) Zasilanie energetyczne automatów biletowych i wiat przystankowych. 13) Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniach z ul. Warcisława i ul. Krasińskiego 14) Przebudowa kanalizacji teletechnicznej. 15) Odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót. 16) Wymiana gruntu rodzimego na grunt mineralny pod koryto drogowe i pod sieci uzbrojenia podziemnego wraz z wywozem nadmiaru gruntu. 17) Przebudowa ogrodzenia ogrodów działkowych wraz z przebudową przyłączy i budową tymczasowej drogi dojazdowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 200 000 zł.(słownie : dwieście tysięcy złotych) nalezy wnieść w terminie do dnia 20/11/2007 do godziny 10:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: -minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej, -minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod. -kan. , sieci ciepłowniczych, sieci gazowych; -minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych; -minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej ; Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: budowę lub przebudowę drogi minimum klasy G, z sieciami infrastruktury technicznej (sieci sanitarne i elektryczne) o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie określonych w siwz i złożonych przez wykonawców oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami: a)w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej; b)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod. -kan., sieci ciepłowniczych, sieci gazowych; c)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych ; d)w specjalności telekomunikacyjnej . oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)Tabelę Elementów Rozliczeniowych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin Wydział Inwestycji Miejskich , Pl. Armii Krajowej 1 , 70-456 Szczecin, pok. nr 150E , tel. 091 42 45 479 , pok. 150F tel. 091 42 54 478.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Szczecin Wydział Inwestycji Miejskich , Pl. Armii Krajowej 1 , 70-456 Szczecin, pok. nr 149D (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.