eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie zespołu parkingów przy ul. Łużyckiej w Gliwicach. Oznaczenie sprawyOZ/B/32/HP/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Gliwice: Wykonanie zespołu parkingów przy ul. Łużyckiej w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/32/HP/09
Numer ogłoszenia: 206332 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zespołu parkingów przy ul. Łużyckiej w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/32/HP/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania zespołu parkingów, obejmujące: - demontaż istniejącej nawierzchni z trylinki, roboty przygotowawcze drogowe, - roboty ziemne, korytkowanie, wykonanie warstw podpudowy ze spadkami, ułożenie krawężników i obrzeży betonowych, ułożenie kostki betonowej prostokątnej, plantowanie, zasianie trawy. - wykonanie kanalizacji deszczowej, odwodnienia, montaż separatora, podłączenie do kanalizacji deszczowej miejskiej, - wykonanie oświetlenia parkingów, zasilania szlabanów, zasilania kablowego oświetlenia, - wycinka jednego drzewa i pielęgnacyjne przycięcie istniejących drzew (ok. 30). (CPV 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Roboty budowlane w zakresie parkingów). Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane których wartość zbilansowania w ramach przedmiotowego obiektu w 2009r . nie przekracza kwoty 5.150.000 Euro. Na mocy art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizoawł zamówienia podstawowe; wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Termin wykonania: do 7 tygodni (49 dni) od dnia przekazania frontu robót. Termin przekazania frontu robót - po otrzymaniu prawomocnego pozwolenia na budowę. Procedura uzyskania pozwolenia na budowę jest rozpoczęta przez Zamawiającego. Najkorzystniejszy dla Zamawiającego termin zakończenia robót - nie później niż do 18.09.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 40.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe ( warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z każdej branży) posiadającymi: a) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - sanitarnej lub instalacyjno - inżynieryjnej obejmującej sieci wodociągowe i kanalizacyjne, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - drogowe do wykonywania i nadzorowania robót drogowych i wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji (E) - urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV, potwierdzone przez SEP lub inną uprawnioną instytucję. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1-4, poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnieni tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy w zakresie nw. pkt. A) 1.1, 1.2, 2.1, 3.1, 3.2, 3.3, 4.1, 4.2 (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Warunki przedmiotowe ( warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 5. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 6. Wycena przedmiotu zamówienia. 7. Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych oraz wymagań dotyczącech rozwiązań równoważnych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania luz złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 5.1, 6.1, 6.2; - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 7.1 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1 Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności wykonywanych przez te osoby. 3.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 3.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 4.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 5.1. Oferta Cenowa. 6.1. Tabela elementów. 6.2. Materiały dokumentujące sposób oszacowania ceny ryczałtowej brutto np. w postaci kosztorysu uproszczonego z wykazem materiałów, indywidualnej kalkulacji z wykazem materiałów itp. 7.1 Katalogi lub opisy techniczne dotyczące oferowanych równoważnych materiałów, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - w języku polskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. B) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. C) Zamawiający przewiduje częściowe płatności za wykonane i odebrane elementy robót. Podstawą zapłaty będą protokoły odbioru podpisane przez Zamawiającego oraz faktury VAT. Płatności częściowe będą obejmowały ok. 50% wartości brutto całego zamówienia po około 4 tygodniach realizacji, pozostała część należności (tj. ok. 50%) będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Faktura zapłacona zostanie z konta Zamawiajacego do 30 dni od dnia jej złożenia na konto Wykonawcy podane w fakturze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.