eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Przebudowa i remont Alei Parkowej w Świętochłowicach wraz z odwodnieniem, organizacją ruchu i parkowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Świętochłowice: Przebudowa i remont Alei Parkowej w Świętochłowicach wraz z odwodnieniem, organizacją ruchu i parkowania.
Numer ogłoszenia: 206330 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94825 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont Alei Parkowej w Świętochłowicach wraz z odwodnieniem, organizacją ruchu i parkowania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont Alei Parkowej w Świętochłowicach wraz z odwodnieniem, organizacją ruchu i parkowania z wprowadzeniem elementów uspokojenia ruchu oraz wykonaniem oświetlenia, zmianą organizacji ruchu ul. Bytomskiej. Zakres robót obejmuje: rozbiórkę nawierzchni, rozbiórkę krawężników, kostki i obrzeży, roboty ziemne, wymiany podłoża na pospółkę, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, skropienia emulsją asfaltową, wykonanie podbudowy zasadniczej z BA, warstwy wiążącej, warstwy ścieralnej, ustawienie krawężników, oporników, obrzeży, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, budowę kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych, regulację studzienek telekomunikacyjnych, zasuw gazowych i wodociągowych, włazów studni rewizyjnych oraz wpustów ulicznych, zabezpieczenie sieci teletechnicznej i elektrycznej, przebudowę oświetlenia ulicznego wykonanie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie poziome, pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca na własny koszt wykona projekt organizacji ruchu na czas remontu wraz z jego realizacją (uzgodniony na etapie projektowania z Wydziałem Inwestycji i Spraw Komunalnych), przy czym, przez cały okres prowadzenia robót remontowych, należy zapewnić dojazd do posesji. Projekt tymczasowej zmiany organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami należy dostarczyć w 3 egzemplarzach do Wydziału Inwestycji i Spraw Komunalnych na 10 dni przed jej wprowadzeniem. Koszty czasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót ponosi Wykonawca. Destrukt asfaltowy pozyskany z frezowania, krawężniki, kostkę kamienną, betonową w dobrym stanie technicznym, stanowiące własność Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt przewiezie na Składowisko Odpadów Komunalnych położone na ulicy Wojska Polskiego. Dodatkowo kostka kamienna powinna być spakowana w worki typu big-bag, a kostka betonową ułożona na paletach i zabezpieczona folią. W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy robót, który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego. Zatwierdzony harmonogram będzie integralną częścią umowy. Harmonogram zostanie sporządzony w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy. Dodatkowe informacje: a. Przed sporządzeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w celu sprawdzenia warunków wykonania niniejszego zamówienia i właściwego oszacowania ceny ofertowej zamówienia. b. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną łącznie z założeniem osnowy realizacyjnej oraz sprawdzeniem w terenie stanu granic pasa drogowego, geodezyjnym wytyczeniem, inwentaryzacją powykonawczą. Koszt obsługi ponosi Wykonawca. Wykonawca odpowiedzialny jest za państwową osnowę geodezyjną, a przypadku jej zniszczenia do jej odtworzenia na własny koszt. c. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. d. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. e. Gdziekolwiek w dokumentacji powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w specyfikacji nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez wykonawcę i przedłożone zamawiającemu do zatwierdzenia. f. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej (nadziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt. g. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić zamiar rozpoczęcia robót właściwym gestorom sieci, którzy dokonywali uzgodnień dokumentacji, pod których nadzorem mają być wykonywane roboty. Koszt nadzorów branżowych leży po stronie Wykonawcy. h. W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych, wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. i. Zamawiający nie zapewnia terenu na czasowy odkład lub składowanie mas ziemnych oraz materiałów z rozbiórki. j. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych, k. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty wykonania wymaganych właściwymi przepisami prób, badań i pomiarów oraz koszty uzyskania od właściwych organów odpowiednich zaświadczeń. l. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na okres 60 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady fizyczne licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń robót budowlanych, natomiast na materiały i urządzenia gwarancji producenta, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOSTOSTAL ZABRZE Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Spółka Akcyjna, ul. Plac Piastów 10, 44-101 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3467292,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3264650,22

  • Oferta z najniższą ceną: 3264650,22 / Oferta z najwyższą ceną: 3432046,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.