eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20631

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, do kontaktów: Magdalena Głuchowska tel/fax 061/ 85 85 623, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23, e-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-strusia.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.szpital-strusia.poznan.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dot. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej ze wszystkich oddziałów Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu w tym także z Oddziału Chorób Zakaźnych. Zakres zadań objętych zamówieniem obejmuje: 1 Pranie i dezynfekowanie oraz suszenie, maglowanie lub prasowanie bielizny szpitalnej w następujących rodzajach: a) bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych b) bielizna z Oddz. Chorób Zakaźnych (pościelowa i inne rodzaje) c) bielizna i odzież operacyjna, d) odzież ochronna personelu medycznego, e) ręczniki, ścierki, bielizna stołowa, f) pidżamy, podomki oraz w miarę potrzeb bielizna osobista pacjentów, g) koce, (wymaga się w ostatnim cyklu prania zastosowania środków zmiękczających i antystatycznych) h) odzież robocza, i) poduszki, firany, zasłony i materace, j) mopy i ścierki do podłóg. 2 Odbiór bielizny brudnej i dowóz bielizny czystej wraz z transportem oraz za i wyładunkiem zapewnia wykonawca. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania. Przewiduje się , że do prania oddawane będzie ok. 11.400 kg bielizny różnego rodzaju, średnio miesięcznie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy przystępujący do postepowania winni złożyć : 1/Zezwolenie lub zezwolenia właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i bielizny pochodzącej z oddziałów chorób zakaźnych, 2/Wykaz (wg załączonego wzoru) wszystkich wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3/Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia muszą posiadać atest PZH, a także być ujęte w wykazie PZH \ Preparaty dezynfekcyjne do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej\. Dla preparatów biobójczych wymagane jest dodatkowo potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji w Urzędzie RejestracjiProduktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokument potwierdzający zarejestrowanie preparatu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.20.00 - Usługi prowadzenia pralni Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej ze wszystkich oddziałów Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu w tym także z Oddziału Chorób Zakaźnych. Zakres zadań objętych zamówieniem obejmuje: 1 Pranie i dezynfekowanie oraz suszenie, maglowanie lub prasowanie bielizny szpitalnej w następujących rodzajach: a) bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych b) bielizna z Oddz. Chorób Zakaźnych (pościelowa i inne rodzaje) c) bielizna i odzież operacyjna, d) odzież ochronna personelu medycznego, e) ręczniki, ścierki, bielizna stołowa, f) pidżamy, podomki oraz w miarę potrzeb bielizna osobista pacjentów, g) koce, (wymaga się w ostatnim cyklu prania zastosowania środków zmiękczających i antystatycznych) h) odzież robocza, i) poduszki, firany, zasłony i materace, j) mopy i ścierki do podłóg. 2 Odbiór bielizny brudnej i dowóz bielizny czystej wraz z transportem oraz za i wyładunkiem zapewnia wykonawca. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania. Przewiduje się , że do prania oddawane będzie ok. 11.400 kg bielizny różnego rodzaju, średnio miesięcznie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych. -nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 . -posiadają zezwolenie właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej wydane dla obiektu, w którym wykonywane będą usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz odrębne zezwolenie na pranie bielizny pochodzącej z oddziałów chorób zakaźnych. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwa zamówienia (dwie roczne umowy) odpowiadające swoim rodzajem (tj. świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej) i wartością niniejszemu zamówieniu, jeśli przedłożą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Do oceny czy wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie brane będą pod uwagę wyłącznie usługi realizowane w szpitalach o liczbie łóżek nie mniejszej niż 200. Nie będą brane pod uwagę inne jednostki ochrony zdrowia, lub szpitale mniejsze niż 200-łóżkowe, oraz przedłożą dokumenty wymagane w pkt. 4.1 SIWZ i wyszczególnione w niniejszym ogłoszeniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Brak choćby jednego z dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 SIWZ (wymienionych powyżej) lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie przetłumaczenie na język polski dokumentów złożonych w językach obcych) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 powołanej ustawy. Nie spełnienie warunków określonych w pkt. 4.2.11 i 4.2.12 SIWZ (wymienionych powyżej) spowoduje odrzucenie oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych powyżej wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: 1/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/Jeśli wykonawca przystępujący do postępowania prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość jego oferty w skali roku przewyższa dwukrotną wysokość kapitału zakładowego, do oferty tej należy dołączyć odpowiednie dokumenty wymagane w art. 230 kodeksu spółek handlowych (uchwała wspólników lub umowa spółki). 3/Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5/Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 6/Zezwolenie lub zezwolenia właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i bielizny pochodzącej z oddziałów chorób zakaźnych, spełniające warunki określone w pkt. 4.1.3 SIWZ. 7/Dokumenty wymagane w pkt. 1.2.3 tj. Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia muszą posiadać atest PZH, a także być ujęte w wykazie PZH \ Preparaty dezynfekcyjne do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej\. Dla preparatów biobójczych wymagane jest dodatkowo potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokument potwierdzający zarejestrowanie preparatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena prania 1 kg bielizny 60 2. jakość świadczonych usług 20 3. czas wykonania zleceń na cito 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego, na podstawie faktury przesłanej wykonawcy wraz z SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2007, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w Sekcji Zamówień Publicznych Wejście J,II ptr.,pok. Nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.