eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa szafek szkolnych odzieżowych dla uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem przy ulicy Partyzantów 1/5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Zakopane: Dostawa szafek szkolnych odzieżowych dla uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem przy ulicy Partyzantów 1/5
Numer ogłoszenia: 206319 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191437 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szafek szkolnych odzieżowych dla uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem przy ulicy Partyzantów 1/5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który zrealizuje na rzecz Zamawiającego dostawę wraz z montażem szafek szkolnych odzieżowych dla potrzeb uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem przy ulicy Partyzantów 1/5, tj. fabrycznie nowych wyrobów obejmujących: 1) Szafka szkolna 8 skrytkowa o wymiarach: wysokość 1800 mm. x szerokość 1200 mm x głębokość 350 mm - w ilości 42 sztuk, 2) Szafka szkolna 4 skrytkowa o wymiarach: wysokość 1800 mm. x szerokość 600 mm x głębokość 350 mm - w ilości 41 sztuk, zatem razem 500 skrytek, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych poniżej. 2. Przedmiotem zamówienia, o którym mowa wyżej jest dostawa i montaż w pomieszczeniu szatni budynku Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem przy ulicy Partyzantów 1/5 szafek szkolnych spełniających poniższe parametry: 1) Materiał o grubościach nie mniejszych niż: a) korpus: blacha stalowa 0,6 mm, b) profile zamknięte lub blacha profilowana: blacha stalowa 0,8 mm, c) wieniec górny: blacha stalowa 0,8 mm, d) wieniec dolny: blacha stalowa 0,8 mm, e) drzwi: blacha stalowa 0,8 mm; wyposażone w dodatkowe wzmocnienia uniemożliwiające wyłamanie, wyposażone w otwory wentylacyjne i wizytownik, 2) Wnętrze: a) nie mniej niż dwa metalowe haczyki na bocznej ściance, b) drążek na wieszak ubraniowy, c) półka do przechowywania zeszytów, przyborów, podręczników w formacie A4, d) zamek z kodem szyfrowym - prosty w obsłudze, wyposażony w tzw. MASTER KEY - uniwersalny klucz dyrektorski umożliwiający otwarcie każdej szafki, 3) Kolorystyka: a) szafki malowane metodą proszkową, b) kolor beżowo-szary (RAL 1001 & RAL 7047 lub RAL 1015 & RAL 7035 bądź równoważny), 4) Gwarancja: a) nie krótsza niż 24 miesiące. 3. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty, atesty itp. dopuszczające dostarczone wyroby do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHMARK L. Ogłoza, S. Zdziechowski Sp. J., ul. Piotrkowska 10/12, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74907,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74907,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98674,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.