eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › materiały opatrunkowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Lesko: materiały opatrunkowe
Numer ogłoszenia: 206311 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696408 w. 14, faks 13 4696408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały opatrunkowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza mb, kompresy gazowe niejałowe,wata bawełniana, jałowe zestawy do opatrunku,chusty trójkątne, plastry jałowe; opatrunki różne, gaza wyjałowiona, opaski dziane, opaski elastyczne,opatrunki jałowe, czepki chirurgiczne, tupfery, maski chirurgiczne,zestawy serwet do laparoskopii i artroskopii. Zestawy porodowe, serwety operacyjne jałowe, ochraniacze na obuwie, podkłady pod gips z włókniny, elastyczne siatki opatrunkowe, opaski gipsowe, hypoalergiczne przylepce, pieluchomajtki dla dorosłych. Błony półprzepuszczalne do pokrywania ran czystych, hemostatyki, opatrunki typ Granuflex. Opatrunki włókninowe elastyczne jałowe samoprzylepne, przylepce do nieinwazyjnego zamykania ran i nacięci chirurgiczne, hypoalergiczne przylepce na tkaninie wiskozowej, przeźroczysty jałowy opatrunek foliowy do zaopatrywania ran, zestaw do cewnikowania, zestawy do wkłucia centralnego, zestawy do znieczuleń. opatrunki różnego typu, Opatrunki specjalistyczne, szczegółowym parametrowe i ilościowe przedmiocie zamówienia zawiera Formularz Cenowy zał. nr 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2, 33.14.11.18-0, 33.14.11.16-6, 33.14.11.00-1, 33.14.11.13-5, 33.14.11.19-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień tj.: zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku; Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku; Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku; Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku; Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - zawarte w druku OFERTA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, Wykonawcy że zaoferowane materiały opatrunkowe posiadają aktualne atesty i dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.: zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych Dz.U. 107, poz. 679 (karty katalogowe, certyfikaty CE), które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego - Oświadczenie zawarte w druku OFERTA zał. nr 1

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA + formularz cenowy wybranej części zamówienia, 2. Inny dokument niż w pkt. 6.1, 2) stwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczaniu - jeżeli zachodzi taka konieczność. 3. pełnomocnictwo - jeżeli zachodzi taka konieczność.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, tj.: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego i wartościowego pomiędzy poszczególnymi pakietami oraz pomiędzy poszczególnymi pozycjami w ramach jednego pakietu na który została podpisana umowa z wybranym wykonawcą do wartości nie większej niż całkowita wartość części zawartej umowy. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości towaru w granicach do 20 % w stosunku do wartości określonej w umowie. Obniżenie wartości zamówienia > 20 %może nastąpić z przyczyn niezależnych od zamawiającego, przez które rozumie się zmiany rodzaju i zakresu zakontraktowanych przez NFZ świadczeń zdrowotnych, obniżenie popytu na świadczenia zdrowotne, zmiany metodologii diagnostyki i leczenia lub reorganizację zakładu. 3) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów i wartości, 4) sposobu konfekcjonowania, 5) liczby opakowań z przeliczeniem na potrzeby zamawiającego, 6) gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany /udoskonalony/, 7) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową 8) numeru katalogowego produktu ( w tym przypadku zmiana winna być dokonana na zasadach pisemności bez konieczności aneksowania umowy), 8) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, rachunek bankowy, osoby upoważnione do kontaktów/ odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, 10) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej produktu w przypadku obniżenia cen producenta. 11) Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa lub budynek Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku, 38-600 Lesko ul. K. Wielkiego 4 pok. 225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku, 38-600 Lesko, ul. K. Wielkiego 4, sekretariat budynek Przychodni , osobiście, pocztą, pocztą kurierską.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gaza bielona bawełniana, kompresy gazowe, opatrunki, opaski z gipsu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawiera siwz zał nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gaza, wata bawełniano-wiskozowa, opaski dziane i elastyczna, chusta trójkątna,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawiera siwz zał nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.18-0, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy porodowe, serwety operacyjne, podkłady pod gips, elastyczna siatka opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawiera siwz zał nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Błona półprzepuszczalna do pokrywania ran czystych;posiada naklejkę umożliw.znakowanie opatrunku;przeźroczysty;wodoodporny;Jałowy, wchłanialny hemostatyk z utlenionej, zregenerowanej celulozy, czas hemostazy 2-8min. , opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawiera siwz zał nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Włókninowy, elastyczny,jałowy,samoprzylepny opatrunek pooperacyjny o zaokrąglonych brzegach,zawierający wkład chłonny (100% bawełny) i siateczkę zapobiegającą przywieraniu do rany, Hypoalergiczny przylepiec na tkaninie wiskozowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawiera siwz zał nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawiera siwz zał nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunek do aktywnego oczyszczania ran aktywowany roztworem Ringera, Jałowy opatrunek z włókien alginianów wapnia, Hydroaktywny samoprzylepny opatrunek z pianki poliuretanowej odporny na nacisk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawiera siwz zał nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.